eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Przebudowa instalacji amoniaku -wykonanie nowej płyty lodowiska , z instalacją chłodniczą i grzewczą, przeróbka band oraz dostawa agregatu chłodniczego -własna źródło chłodu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-15

Oświęcim: Przebudowa instalacji amoniaku -wykonanie nowej płyty lodowiska , z instalacją chłodniczą i grzewczą, przeróbka band oraz dostawa agregatu chłodniczego -własna źródło chłodu
Numer ogłoszenia: 243465 - 2009; data zamieszczenia: 15.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Legionów 15, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8434339, faks 033 8434727.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.oswiecim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa instalacji amoniaku -wykonanie nowej płyty lodowiska , z instalacją chłodniczą i grzewczą, przeróbka band oraz dostawa agregatu chłodniczego -własna źródło chłodu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) wykonanie projektu budowlanego poprzedzonego koncepcją w zakresie : bez dylatacyjnej płyty lodowiska, zjazdu roby z płyty, topielnika, odwodnienia tafli, w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy 2) wykonanie robót budowlanych w oparciu o (stary projekt) kanał chłodniczy 3) wypompowanie i utylizacja solanki z instalacji chłodniczej 4) demontaż istniejącej instalacji chłodniczej (odkrycie kanałów chłodniczych demontaż orurowania chłodniczego płyty lodowiska, demontaż kolektorów chłodniczych ) 5) demontaż wymienników amoniakalnych (wymienniki, obwiązanie amoniakalne, obwiązanie solankowe, pompy solanki, obwiązania pomp) 6) utylizacji materiałów z demontażu ( rurociągów polietylenowych z kolektora, rurek z obwiązania chłodniczego, wymienników wraz z powstałym przy demontażu złomem stalowym) 7) demontaż band z szybami oraz boksów dla zawodników, boksów sędziowskich wraz z ławkami kar 8) wykonanie nowego kolektora chłodniczego i grzewczego łączącego agregaty z instalacja w płycie lodowiska ok. 40 m. 9) wykonanie nowej płyty lodowiska (płyta bez dylatacji) wraz z instalacją chłodnicza i grzewczą oraz odwodnieniem tej płyty 10) wykonanie nowego topielnika (projekt, kanał topielnika, odpływ z topielnika, przykrycie topielnika, instalacja grzewcza topielnika połączona z odzyskiem ciepła z agregatów) 11) wykonanie zjazdu z płyty lodowiska na stanowisko rolby 12) przygotowanie miejsca pod nowy agregat, pompy: a) skucie filarów betonowych spod wymienników amoniakalnych, pomp oraz skucie schodów i podestu od strony południowej budynku pompowni b) zamurowanie ściany w pompowni oraz dostawa i montaż okna 300x140 c) wykonanie nowej wylewki betonowej pod agregat oraz w budynku pompowni 13) przygotowanie ścian w budynku pompowni pod malowanie i malowanie pomieszczenia pompowni 14) wykonanie schodów na podest gdzie jest posadowiony agregat (schody wys. ok.80 cm - 4 stopnie szer. 1,5 m. z kratownicy, konstrukcja metalowa umocowana na stałe z podłożem i podstawą pod agregat) 15) wykonanie nowej instalacji C.O. w budynku pompowni pow. ok.40 m2 wykorzystując odzysk ciepła z agregatu 16) dostawę i montaż agregatów chłodniczych( dwa agregaty o współczynniku COP min.3,3, medium chłodnicze freon 404a) wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem (tj. pompy układu chłodzenia, pompy układu grzewczego, sterowanie, instalacja rurociągowa wewnątrz pompowni, skraplacz parowacz, pełny odzysk ciepła.) 17) wykonanie instalacji pomiarowej niezbędnej do należytego funkcjonowania urządzeń (czujnik temperatury glikolu na powrocie z układu chłodniczego) 18) wykonanie instalacji elektrycznej wewnątrz budynku pompowni niezbędnej do należytego funkcjonowania instalacji chłodniczej i wpięcie instalacji w istniejącą tablice rozdzielczą 19) wykonanie projektu po wykonawczego zainstalowanych urządzeń 20) przeróbka band wedle potrzeb do zamontowania w nowej płycie oraz przeróbka w celu dostosowania do wymogów PZHL ( bramki w tercjach, otwieranie ławek kar, wykonanie dodatkowego wjazdu od strony kolektora szer. ok. 2,5 m) 21) wymiana listw okopowych ( żółte) , poliwęglanów (bezbarwne) oraz listw otokowych (niebieskie, białe) na bandzie - komplet 22) montaż boksów dla zawodników, boksów sędziowskich wraz z ławkami kar 22) wymiana gum wokół płyty lodowiska na nowe posiadające atest trudno-palności 23) przeróbka trybun na wykonywanym kanale ( dwie trybuny dł. ok. 5m każda na konstrukcji metalowej cztery rzędy krzesełek ) 24) przeszkolenie pracowników obsługujących agregat 25) przeprowadzenie pierwszego mrożenia tafli.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.11 - Roboty budowlane w zakresie lodowisk 45.00.00.00 - Roboty budowlane 42.51.32.90 - Przemysłowe urządzenia chłodnicze 44.16.31.21 - Grzewcze przewody rurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. Termin składania ofert do dnia 05 styczeń 2010 r. do godz. 9.00 1)Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu: - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Bank Spółdzielczy Zator Oddział w Oświęcimiu Nr 79 8136 0000 0031 0053 2000 0030. Kwota wadium wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U Nr 109 poz. 1158 z późn. zm. ) Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, że na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. w przypadku gdy Wykonawca: -odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Prawidłowo sporządzone formy wadium wymienione w pkt. 1.1 lit. b do e winny być zdeponowane w kasie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Oświęcimiu przed upływem terminu składania ofert. 2) Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 3) W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, wniesienie wadium musi wyraźnie wskazywać na wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. 4) Zwrot wadium nastąpi niezwłocznie, jeżeli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, -zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 5) Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie, na pisemny wniosek Wykonawcy, który: - wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. 6) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji na przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. l i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianą Dz. U. z 2008 r. Nr 171 poz. 1058). 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, . - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i zrealizowali w ostatnich 5 latach co najmniej jednej roboty budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art 24: a) oświadczenie, że; - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku wybrania drugiej opcji Wykonawca winien dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie, o którym mowa w cyt. wyżej przepisie - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawca jest osobą prawną informacja winna dotyczyć wszystkich aktualnych członków władz. e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykaz wykonanej, co najmniej 1 roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane należycie tj: - co najmniej jednej roboty budowlanej na podgrzewana płytę lodowiska o wartości inwestycji min. 1 000 000 zł obejmującej wykonanie projektu i niedylatowanej podgrzewanej płyty lodowiska. b) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w tym; - jednego kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi z zakresu prowadzonych prac, wraz z zaświadczeniem o wpisie do właściwej Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. c) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 2b Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponywał. 3. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych co najmniej w wysokości 200.000,00 zł lub zdolność kredytową wykonawcy co najmniej w wysokości 200.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zgodnie z art. 70 ustawy Prawo bankowe przez zdolność kredytową rozumie się zdolność do spłaty zaciągniętego kredytu wraz z odsetkami. Oceny tej dokonuje wyłącznie bank..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.oswiecim.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 32-600 Oświęcim ul. Legionów 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2010 godzina 09:00, miejsce: MOSiR 32-600 Oświęcim ul. Legionów 15 pok. 25.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.