Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-24
Katowice: Usługi w zakresie konserwacji, przeglądów i napraw urządzeń klimatyzacyjnych
i wentylacyjnych oraz przynależnych instalacji na obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach oraz systemu detekcji gazów w garażu w budynku Centrum Nowoczesnych Technologii Informatycznych - BZP 043/04043/14
Numer ogłoszenia: 243479 - 2014; data zamieszczenia: 24.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach , ul. 1 Maja 50, 40-287 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2577000 w. 7108, 2577108, faks 32 257 74 99,2577108.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie konserwacji, przeglądów i napraw urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych oraz przynależnych instalacji na obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach oraz systemu detekcji gazów w garażu w budynku Centrum Nowoczesnych Technologii Informatycznych - BZP 043/04043/14.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie konserwacji, przeglądów i napraw urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych oraz przynależnych instalacji na obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach oraz systemu detekcji gazów w garażu w budynku Centrum Nowoczesnych Technologii Informatycznych w podziale na moduły. 1.1. Moduł I - Usługi w zakresie przeglądów i konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych oraz przynależnych instalacji w budynkach UE Katowice polegające na: a) przeglądach i konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych oraz przynależnych instalacji na obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach według zestawienia stanowiącego załącznik nr 2 do umowy; b) wymianie filtrów w centrali nawiewno-wywiewnej pom. 228, 231, w Sali Rady Wydziału w budynku A, w centralach nawiewno-wywiewnych budynku F, w centrali wentylacyjnej DS. Sikorka, w centrali nawiewno-wywiewnej w budynku N; c) wykonywaniu napraw i uszkodzeń urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych oraz przynależnych instalacji, stwierdzonych w trakcie przeglądów; d) usuwaniu awarii urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych oraz przynależnych instalacji: układy automatyki, zasilania elektrycznego, obiegu wody lodowej, obiegu wody c.t., freonowych i innych. 1.2. Moduł II - Usługi w zakresie przeglądu gwarancyjnego 2 szt. klimatyzatorów firmy SAMSUNG zlokalizowanych w budynku Centrum Nowoczesnych Technologii Informatycznych (CNTI) Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 5. 1.3. Moduł III - Usługi w zakresie przeglądu gwarancyjnego systemu detekcji gazów (CO i LPG) firmy GAZEX zlokalizowanego w garażu w budynku Centrum Nowoczesnych Technologii Informatycznych (CNTI) Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 5, składającego się z: a) detektorów gazu DG-22EN/M i DG-15 EN/M - 25 szt. b) cyfrowego modułu alarmowego MDD-256/T - 1 szt. c) zasilacza uniwersalnego PU-100-24/T - 1 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie modułu I zawarto w Formularzu nr 8 SIWZ stanowiącym wzór umowy wraz z załącznikami oraz w Formularzu nr 8A SIWZ, stanowiącym - Zestawienie urządzeń klimatyzacyjno -wentylacyjnych oraz przenośnych na obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach - Moduł I. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie modułu II zawarto w Formularzu nr 9 SIWZ stanowiącym wzór umowy wraz z załącznikami oraz w Formularzu nr 9A SIWZ, stanowiącym Zestawienie urządzeń klimatyzacyjno -wentylacyjnych na obiekcie CNTI - Moduł II. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie modułu III zawarto w Formularzu nr 10 SIWZ stanowiącym wzór umowy wraz z załącznikami. 5. Wszelkie prace w zakresie urządzeń objętych gwarancją producenta muszą być prowadzone w sposób określony w warunkach gwarancyjnych. 6. Zamawiający wykluczy z przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę, o ile wystąpią okoliczności, o których mowa w art. 24 ust 2a ustawy Pzp, chyba że Wykonawca udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1, 50.71.20.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego Formularz nr 2A SIWZ.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym Formularz nr 2A SIWZ - dotyczy modułów: I, II, III. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia: a). w zakresie modułu I: wykazanie, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na przeglądzie i konserwacji urządzeń wentylacyjno -klimatyzacyjnych o wartości co najmniej 80 000 zł brutto. b) w zakresie modułu II: zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego Formularz nr 2A SIWZ. c) w zakresie modułu III: wykazanie, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę, której przedmiotem jest serwis obejmujący przegląd systemu detekcji gazów (CO i LPG) produkcji GAZEX lub podobny pod względem parametrów technicznych i jakościowych o min. liczbie detektorów gazu w ilości 20 sztuk. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) w zakresie modułu I: - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, sporządzony według wzoru Formularz nr 3 SIWZ, - dowody, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; b) w zakresie modułu II: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym Formularz nr 2A SIWZ; c) w zakresie modułu III: - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, sporządzony według wzoru Formularz nr 3A SIWZ, - dowody, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 3. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego Formularz nr 2A SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym Formularz nr 2A SIWZ - dotyczy modułów: I, II, III. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: I. w zakresie modułu I: - co najmniej 2 osobami posiadającymi na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej uprawnienia w zakresie prowadzenia prac, napraw i obsługi technicznej urządzeń i instalacji chłodniczych zawierających substancje kontrolowane oraz obrotu tymi substancjami tj. posiadają świadectwo kwalifikacji spełniające warunki określone w Ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową (Dz. U. nr 121, poz. 1263), - co najmniej 2 osobami posiadającymi aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno - pomiarowym dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: a ) urządzenia wentylacji, klimatyzacji i chłodnicze, o mocy powyżej 50 kW, b) pompy, ssawy, wentylatory i dmuchawy, o mocy powyżej 50 kW, c) sprężarki o mocy powyżej 20 kW oraz instalacje sprężonego powietrza i gazów technicznych, d) aparatura kontrolno - pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji obejmujących urządzenia wentylacji, klimatyzacji i chłodnicze, o mocy powyżej 50 kW, pompy, ssawy, wentylatory i dmuchawy, o mocy powyżej 50 kW, sprężarki o mocy powyżej 20 kW oraz instalacje sprężonego powietrza i gazów technicznych, - co najmniej 2 osobami posiadającymi aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno - pomiarowym dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu co najmniej 1 kV; - co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno - pomiarowym dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu co najmniej 1 kV; - co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno - pomiarowym dla następujących urządzeń, instalacji i sieci:a) urządzenia wentylacji, klimatyzacji i chłodnicze, o mocy powyżej 50 kW, b) pompy, ssawy, wentylatory i dmuchawy, o mocy powyżej 50 kW, c) sprężarki o mocy powyżej 20 kW oraz instalacje sprężonego powietrza i gazów technicznych, d) aparatura kontrolno - pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji obejmujących urządzenia wentylacji, klimatyzacji i chłodnicze, o mocy powyżej 50 kW, pompy, ssawy, wentylatory i dmuchawy, o mocy powyżej 50 kW, sprężarki o mocy powyżej 20 kW oraz instalacje sprężonego powietrza i gazów technicznych, - co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje (certyfikat, zaświadczenie) uprawniające do wykonania obsługi serwisowej urządzeń klimatyzacyjno-wentylacyjnych typu: a) split (urządzenia wewnętrzne i zewnętrzne) b) klimakonwektory (fancoil) na wodę grzewczą (70/50) i lodową (6/12) c) centrale wentylacyjne d) centrale rooftop e) agregaty chłodnicze (chillery) f)kurtyny powietrzne g) agregaty skraplające Osoby, które będą realizować zamówienie muszą posiadać aktualne uprawnienia do prac na wysokości powyżej 3 m. II. w zakresie modułu II: - co najmniej 1 osobą posiadającą na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej uprawnienia w zakresie prowadzenia prac, napraw i obsługi technicznej urządzeń i instalacji chłodniczych zawierających substancje kontrolowane oraz obrotu tymi substancjami tj. posiadają świadectwo kwalifikacji spełniające warunki określone w Ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową (Dz. U. nr 121, poz. 1263), - co najmniej 1 osobą posiadającą autoryzację serwisową w zakresie serwisu i obsługi urządzeń firmy Samsung Elektronic Polska Sp. z o.o. - co najmniej 1 osobą posiadające aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno - pomiarowym dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: a) sprężarki o mocy powyżej 20 kW oraz instalacje sprężonego powietrza i gazów technicznych, b) aparatura kontrolno - pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji obejmujących sprężarki o mocy powyżej 20 kW oraz instalacje sprężonego powietrza i gazów technicznych, - co najmniej 1 osobą posiadające aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno - pomiarowym dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu co najmniej 1 kV; - co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno - pomiarowym dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu co najmniej 1 kV; - co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno - pomiarowym dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: a) sprężarki o mocy powyżej 20 kW oraz instalacje sprężonego powietrza i gazów technicznych, b) aparatura kontrolno - pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji obejmujących sprężarki o mocy powyżej 20 kW oraz instalacje sprężonego powietrza i gazów technicznych, III. w zakresie modułu III: Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego Formularz nr 2A SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) w zakresie modułu I: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony według wzoru Formularza nr 4 SIWZ, - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, sporządzone według wzoru Formularza nr 5 SIWZ, b) w zakresie modułu II: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony według wzoru Formularza nr 4A SIWZ, - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień sporządzone według wzoru Formularza nr 5A SIWZ, c) w zakresie modułu III: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym Formularz nr 2A SIWZ. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego Formularz nr 2A SIWZ.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym Formularz nr 2A SIWZ - dotyczy modułów: I, II, III. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego Formularz nr 2A SIWZ. 2. Oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie poświadczona kopia dla osoby podpisującej ofertę w przypadku, gdy wykonawca nie ma możliwości osobistego podpisania oferty. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa wymagana jest forma i rodzaj właściwy do poszczególnych czynności. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: 1. wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy, .2. osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych min. takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, zmiana zakresu obowiązków, nienależyte wykonywanie obowiązków, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały minimum takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie; 3. podwykonawcy, jeżeli podwykonawca nie wykonuje prac z należytą starannością, uległ likwidacji lub doszło do rozwiązania umowy łączącej go z Wykonawcą, 4. zmiany zakresu części prac powierzonych podwykonawcy w przypadku, gdy konieczność powierzenia przez Wykonawcę prac podwykonawcy spowodowana jest rozwiązaniem umów o pracę z pracownikami wykonującymi pracę w danej branży w takiej liczbie, która uniemożliwia realizację prac przez Wykonawcę: a) wprowadzenie podwykonawcy zapewni lepszą realizację danej części zamówienia, b) w przypadku opóźnień zapewni terminową realizację przedmiotu umowy, 5. działania sił natury uznane za stan klęski żywiołowej, 6. wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. z 9.08.2013r. poz. 907 z późn. zm.), 7. gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, a szczególności terminu realizacji zamówienia oraz ceny. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa powyżej jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy. Skutkiem zmian będzie zawarcie stosownego aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ue.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach; Biuro Zamówień Publicznych, ul. 1 Maja 47, pok. nr 7, bud. E; 40-287 Katowice..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2014 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach; Biuro Zamówień Publicznych, ul. 1 Maja 47, pok. nr 7, bud. E; 40-287 Katowice..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Moduł I - Usługi w zakresie przeglądów i konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych oraz przynależnych instalacji w budynkach UE Katowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Moduł I - Usługi w zakresie przeglądów i konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych oraz przynależnych instalacji w budynkach UE Katowice polegające na: a) przeglądach i konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych oraz przynależnych instalacji na obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach według zestawienia stanowiącego załącznik nr 2 do umowy; b) wymianie filtrów w centrali nawiewno-wywiewnej pom. 228, 231, w Sali Rady Wydziału w budynku A, w centralach nawiewno-wywiewnych budynku F, w centrali wentylacyjnej DS. Sikorka, w centrali nawiewno-wywiewnej w budynku N; c) wykonywaniu napraw i uszkodzeń urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych oraz przynależnych instalacji, stwierdzonych w trakcie przeglądów; d) usuwaniu awarii urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych oraz przynależnych instalacji: układy automatyki, zasilania elektrycznego, obiegu wody lodowej, obiegu wody c.t., freonowych i innych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1, 50.71.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas reakcji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Moduł II - Usługi w zakresie przeglądu gwarancyjnego 2 szt. klimatyzatorów firmy SAMSUNG zlokalizowanych w budynku Centrum Nowoczesnych Technologii Informatycznych (CNTI) Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 5..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Moduł II - Usługi w zakresie przeglądu gwarancyjnego 2 szt. klimatyzatorów firmy SAMSUNG zlokalizowanych w budynku Centrum Nowoczesnych Technologii Informatycznych (CNTI) Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 5..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1, 50.71.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja na poprawną pracę urządzeń - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Moduł III - Usługi w zakresie przeglądu gwarancyjnego systemu detekcji gazów (CO i LPG) firmy GAZEX zlokalizowanego w garażu w budynku Centrum Nowoczesnych Technologii Informatycznych (CNTI) Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 5,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Moduł III - Usługi w zakresie przeglądu gwarancyjnego systemu detekcji gazów (CO i LPG) firmy GAZEX zlokalizowanego w garażu w budynku Centrum Nowoczesnych Technologii Informatycznych (CNTI) Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 5, składającego się z: a) detektorów gazu DG-22EN/M i DG-15 EN/M - 25 szt. b) cyfrowego modułu alarmowego MDD-256/T - 1 szt. c) zasilacza uniwersalnego PU-100-24/T - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1, 50.71.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja na poprawną pracę urządzeń - 5
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA SPRZETU KOMPUTEROWEGO
- Konserwację urządzeń dźwigowych podlegających dopuszczeniom przez UDT oraz ich bieżące naprawy.
- Usługa monitorowania środowiska pracy Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) InfoMedica/AMMS
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI BASENÓW: BRYNÓW, BUROWIEC, ZADOLE W MIESIĄCU STYCZNIU 2025r.
- "ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI NA TERENIE NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONEJ W KATOWICACH PRZY UL. DĄBROWSKIEGO
- Dostawa leków Zad. 1 - Tenekteplaza proszek i rozp. Ds. r-r d/wstrzyk.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa techniczna w 2025 roku dla nieruchomości Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
- Konserwacja i serwis instalacji c.o. wentylacji, klimatyzacji, kanalizacji, ciepłej i zimnej wody w budynku Starostwa Powiatowego w Garwolinie.
- Świadczenie usług konserwacyjnych i serwisowych urządzeń instalacji klimatyzacji, central wentylacyjnych oraz kurtyn powietrznych znajdujących się w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
- Usługi związane z naprawą, przeglądem i konserwacją urządzeń chłodniczych znajdujących się na wyposażeniu Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu.
- Usługi przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń i instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych w budynkach UMCS w Lublinie
- Konserwację wraz z wykonywaniem napraw i czynności całodobowych pogotowia technicznego w budynkach Zamawiającego w Warszawie
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.