Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-07
Katowice: DOSTAWA SZAF DO ZABUDOWY W POMIESZCZENIACH AKADEMIKÓW SZKOŁY POLICJI W KATOWICACH 27/ZP/2008
Numer ogłoszenia: 243534 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policji w Katowicach , ul. Gen. Jankego 276, 40-684 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6069440, 6069441, faks 032 6069249, 6069279.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.szkolapolicji.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SZAF DO ZABUDOWY W POMIESZCZENIACH AKADEMIKÓW SZKOŁY POLICJI W KATOWICACH 27/ZP/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa szaf do zabudowy w pomieszczeniach akademików Szkoły Policji w Katowicach wraz z ich montażem w poszczególnych pomieszczeniach. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rysunki, szkice, wymiary, itp.) oraz wykaz pomieszczeń obiektów objętych dostawą i montażem w/w szaf oraz inne istotne wymagania w zakresie opisu przedmiotu zamówienia zawarte zostały w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Zamawiający zastrzega, że Wykonawcy ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia, udzielą co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone meble i usługę ich montażu. 4. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.17.30.00 - Meble do przechowywania 45.42.11.53 - Instalowanie zabudowanych mebli .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawcy: 1)Prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy: 1)wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartości co najmniej 50.000 /pięćdziesiąt tysięcy/ złotych brutto. W przypadku podmiotów składających ofertę wspólną Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli wykaże, że wykonali łącznie wymaganą liczbę dostaw, każda co najmniej o wskazanej wyżej wartości oraz, że wykazane zamówienia dotyczyły dostaw mebli wraz z ich montażem. Sumowaniu nie mogą podlegać dostawy o wartości mniejszej od wymaganej przez Zamawiającego; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy przeprowadzona będzie na podstawie treści dokumentów wymienionych w rozdziale VI SIWZ, przedstawionych przez Wykonawcę wraz z ofertą, z zastrzeżeniem zapisów zawartych w art. 26 prawa zamówień publicznych. Fakt spełnienia warunków wynikać winien z treści tychże dokumentów i ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia. UWAGA! Nie spełnienie chociażby jednego z warunków udziału w przetargu nieograniczonym spowoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 prawa zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W ramach zamówienia Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Oświadczenie to należy wypełnić, podpisać i załączyć do oferty. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to zgodnie z § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605), składa odpowiednio do wskazanych w pkt. 2 dla podmiotów krajowych, jeden lub więcej n/w dokumentów wystawionych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania: A/Zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 wyżej wymienionego rozporządzenia: 1) pkt 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 prawa zamówień publicznych. B/ Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 przywołanego rozporządzenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. C/ Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 wyżej wymienionego rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio. 4.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: 1)wykazu wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania dostaw, których wartość przekraczała bądź była równowartością 50.000 /pięćdziesiąt tysięcy/ złotych brutto, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). Do wymienionego wyżej wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.katowice.szkolapolicji.gov.pl/zamowienia/wszczete.php.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZKOŁA POLICJI W KATOWICACH,
40-684 KATOWICE,
ul. Gen. Jankego 276,
budynek administracyjny D, pokój Nr D-33.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2008 godzina 10:00, miejsce: SZKOŁA POLICJI W KATOWICACH, 40-684 KATOWICE, ul. Gen. Jankego 276, budynek administracyjny D, pokój Nr D-04.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawy gazów medycznych wraz z najmem i montażem zbiornika kriogenicznego dla potrzeb OSK w Katowicach
- Dostawa dronów w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Organizacja cyklu spotkań edukacyjnych oraz szkoleń stacjonarnych w ramach Dzielnicowej Akademii Aktywnego Mieszkańca, dla uczestników projektów: W stronę sprawiedliwej transformacji.
- Zaprojektowanie i opracowanie strony internetowej wraz z hostingiem, utrzymaniem i wsparciem technicznym
- Sukcesywna dostawa odzieży dla członków zespołów ratownictwa medycznego Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
- Usługi porządkowe Zad. 1 - Mycie okien wraz z likwidacją gniazd
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.