To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-10
Żabia Wola: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Żabia Wola.
Numer ogłoszenia: 243564 - 2012; data zamieszczenia: 10.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 171984 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żabia Wola, ul. Główna 3, 96-321 Żabia Wola, woj. mazowieckie, tel. 046 8578182, 8578224, faks 046 8578181.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Żabia Wola..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są Roboty (roboty budowlane, usługi i dostawy) obejmujące Termomodernizację obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Żabia Wola. 2. Roboty należy wykonać zgodnie z Dokumentacją projektową (przez co należy rozumieć w szczególności Projekt budowlany), Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - STWiORB, wytycznymi oraz opisem Przedmiotu Zamówienia określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia SIWZ, z wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż., oraz poleceniami Nadzoru Inwestorskiego i Nadzoru autorskiego. 3. Obiekty zlokalizowane są w Gminie Żabia Wola w m. Józefina i Bartoszówka 4. Wykonawca wykona Przedmiot umowy ze szczególną starannością. 5. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające i uzupełniające się w tym znaczeniu, iż w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niejasności lub wieloznaczności Wykonawca nie będzie mógł ograniczyć zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności. 6. Wykonawca zapozna się z Dokumentacją projektową i STWiORB 7. Razem z Robotami na Obiekcie Szkoły Podstawowej w Józefinie będą prowadzone prace przy dobudowie wiatrołapu oraz wymianie instalacji elektrycznej wewnętrznej. Wykonawca tych prac został wybrany w odrębnym postępowaniu i została zawarta z nim umowa na dobudowę wiatrołapu oraz wykonanie instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej w Józefinie. W przedmiocie zamówienia przy wykonywaniu instalacji elektrycznej wewnętrznej przewidziano malowanie pomieszczeń szkoły. W związku z powyższym Wykonawca zakres Robót do wykonania wewnątrz budynku Szkoły Podstawowej w Józefinie (np: wykonanie instalacji centralnego ogrzewania oraz wykonanie instalacji kolektorów słonecznych) powinien wykonać do 30.07.2012 r. z uwagi na konieczność wykonywania prac w tym samym okresie (wakacyjnym). Dlatego też zachodzi potrzeba wzajemnej koordynacji i współpracy przy realizacji robót pomiędzy wykonawcą prac termomodernizacyjnych a wykonawcą wykonującym wymianę instalacji energetycznej i dobudowę wiatrołapu. 2.3 Przedmiot umowy będzie realizowany etapami w następujący sposób: 1) I etap: Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Józefinie Termomodernizacja obejmuje dwa skrzydła kompleksu: najstarsze równoległe do ul. Mazowieckiej, oraz prostopadłe do niego skrzydło. Termomodernizacja tego budynku polega na ociepleniu przegród pionowych zewnętrznych (metoda lekka mokra) i przegród poziomych (metoda sucha) oraz najwyższych stropów. Kolorystyka elewacji wg danych w załączonym projekcie. Roboty przy termomodernizacji obiektu polegać będą na wykonaniu następującego zakresu Robót: a) Wymiana podokienników zewnętrznych w całym budynku na nowe, b) Ocieplenie ścian zewnętrznych w dwóch skrzydłach zespołu szkolnego metodą lekką mokrą, z wykonaniem barwionych cienkowarstwowych tynków typu mineralnego c) Ocieplenie najwyższego stropu w skrzydle najstarszym, położonym równolegle do ulicy Mazowieckiej zwany dalej Skrzydłem 1, składającego się z elewacji nazwanych sukcesywnie od litery D do L, d) Ocieplenie połaci dachowej od zewnątrz w skrzydle nowszym, położonym prostopadle do ulicy Mazowieckiej, zwanym dalej Skrzydłem 2 składającego się z elewacji nazwanych sukcesywnie od litery A do C oraz M i N. e) Demontaż starej oraz wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, f) Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych dla potrzeb c.w.u. w budynku Szkoły Podstawowej w Józefinie, 2) II etap: Termomodernizacja budynku OSP w Bartoszówce Zakres Robót II etapu Przedmiotu Umowy obejmuje wykonanie termomodernizacji budynku OSP w Bartoszówce. Docieplany budynek powstał w 1964 r., był rozbudowany w latach 1985 - 1990. Budynek posiada 2 kondygnacje nadziemne + poddasze. Pomieszczenia na parterze oraz wyższych kondygnacjach pełnią funkcje użytkowe. Budynek wykonany w technologii tradycyjnej. Ściany szczytowe i osłonowe gr. 41 cm, 45 cm, 55 cm z bloczków gazobetonowych i cegły. Dach konstrukcji drewnianej kryty blachą trapezową. Stropy grubości 31 cm na stalowych dźwigarach. Podłoga na gruncie z płytek lastrico na podbudowie betonowej, rynny i rury spustowe - nowe PCV. Dane techniczne budynku: Powierzchnia zabudowy budynku głównego: 546,72 m2, Powierzchnia zabudowy wiaty: 49,60 m2, Wysokość kondygnacji: 2,85, 3,82, 3,10 m., Powierzchnia użytkowa budynku: 930,09 m2., Kubatura 4374,08 m3., Ilość klatek schodowych: 1, Ilość kondygnacji naziemnych: 2 + poddasze, Długość budynku 28,18 m,17,25 m., Szerokość budynku: 13,82 m., 17,92 m., 6,50 m., Wysokość budynku: 10,29 m., 8,55 m., Roboty przy termomodernizacji obiektu polegać będą na wykonaniu następującego zakresu robót: Ocieplenie ścian budynku z wykonaniem barwionego w masie tynku typu mineralnego, Wykonanie opaski wokół budynku, Wykonanie obróbek blacharskich, Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, Przystosowanie pomieszczenia do wykonania kotłowni, Wykonanie instalacji c.o. w budynku OSP. Kotłownia C.O. - Instalacja technologiczna Wykonanie instalacji elektrycznych w kotłowni Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej. Szczegółowy zakres wykonania robót zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji 3. Dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1) Dokumentacja projektowa obejmuje: a) projekt budowlano - wykonawczy termomodernizacji przegród cieplnych części budynków szkolnych zespołu szkolnego przy ul. Mazowieckiej 1 w Józefinie., gm. Żabia Wola. b) Projekt budowlany na wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej budynku Szkoły Podstawowej w Józefinie, gm. Żabia Wola c) Projekt budowlany na wykonanie instalacji kolektorów słonecznych dla potrzeb ciepłej wody użytkowej w budynku Szkoły Podstawowej w Józefinie, gm. Żabia Wola d) Projekt budowlany termomodernizacji budynku strażnicy OSP Skuły zlokalizowanego w Bartoszówce 4. Wykonanie przedmiotu zamówienia. 1) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót (dalej STWiOR, wytycznymi określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówieni (dalej SIWZ), z wiedzą techniczną, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż., oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego i nadzoru autorskiego. 2) Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje Zamawiającemu wszelkie wymagane dokumenty do zgłoszenia o zakończeniu robót, w tym dokumentację powykonawczą, jeżeli w toku wykonywania robót konieczne były zmiany dokumentacji projektowej. 3) Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie. 4) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 5) Wykonawca wykona i przygotuje dla Zamawiającego oraz złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty za wykonany przedmiot zamówienia, a zwłaszcza : a) dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, b) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, c) zmiany w projekcie budowlanym i rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania. 6) Użyte w dokumentacji projektowej nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w projektach o właściwościach techniczno-użytkowych, jak w poniższej tabeli : (z przyczyn technicznych tabela znajduje się w SIWZ).7) Wykonawca jest odpowiedzialny za wywóz i utylizację lub przekazanie do utylizacji materiałów i urządzeń pochodzących z rozbiórki dla innego podmiotu wraz ze wskazaniem miejsca i sposobu utylizacji lub innego wykorzystania tych materiałów. 8) Wszelkie zdemontowane elementy metalowe wykonawca zdeponuje w miejscu wskazanym przez użytkownika (Dyrektora Szkoły). 9) Zamawiający przed rozpoczęciem robót uzyska opinię ornitologiczną stwierdzającą obecność lub nie ptaków chronionych, a w razie ich obecności Wykonawca uzyska wymagane zwolnienia i podejmie wszelkie niezbędne działania w okresie wykonywania robót. 10) Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom obowiązujących Norm oraz o innych parametrach niż określone w projekcie. 11) Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania - przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez Inspektora Nadzoru. 12) Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach : a) Ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881) cyt.: art. 4. Wyrób budowlany może być wprowadzony do obrotu, jeżeli nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, w zakresie odpowiadającym jego właściwościom użytkowym i przeznaczeniu, to jest ma właściwości użytkowe umożliwiające prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym, w których ma być zastosowany w sposób trwały, spełnienie wymagań podstawowych. b) Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) cyt. : art. 10. Wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w sposób trwały, o właściwościach użytkowych, umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1, można stosować przy wykonywaniu robót budowlanych wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi. 13) Wykonawca może powierzyć wykonywanie części robót budowlanych podwykonawcom, z uwzględnieniem następujących postanowień : a) warunkiem podzlecenia wykonania robót podwykonawcy będzie przedstawienie Zamawiającemu projektu umowy, na warunkach której będą regulowane wzajemne stosunki pomiędzy wykonawcą, a podwykonawcą, wraz z częścią dokumentacji projektowej obejmującej zakres robót zlecanych podwykonawcy b) jeżeli w ciągu 14 dni Zamawiający nie wniesie uwag do projektu umowy, uważać się będzie za jego zaakceptowanie c) uwagi Zamawiającego do projektu umowy wykonawcy z podwykonawcą muszą być wniesione niezwłocznie przed zawarciem umowy; d) za wykonane roboty przez podwykonawcę pełna odpowiedzialność spoczywa na wykonawcy; e) wykonawca nie może się uchylić od odpowiedzialności za roboty zlecone do wykonania podwykonawcy; f) Zamawiający przewiduje możliwość rozliczenia Prac w wyniku przeniesienia wierzytelności Wykonawcy z tytułu Wykonania umowy na podwykonawcę, cesja taka nie narusza przelewu wierzytelności z IV pkt. 5 ppkt 11 SIWZ, jednakże na jej dokonanie konieczna jest pisemna zgoda Zamawiającego. 14) Wykonywanie robót może być powierzone podwykonawcom pod warunkiem, że roboty powierzone do wykonania będą obejmowały pełny zakres danej części ( rodzaju robót ), o jakich mowa w pkt. 2. 5. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. 1) Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy wynikający z dokumentacji projektowej, wskazań i wytycznych zawartych w SIWZ i STWiORB oraz uzyskanie decyzji zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2) Udzielenie zamówienia dodatkowego będzie możliwe tylko i wyłącznie wówczas, jeżeli w trakcie realizacji zamówienia wystąpią roboty niezbędne do wykonania, nie przewidziane i nie wynikające z dokumentacji projektowej, a których wykonawca pomimo usilnych starań nie mógł przewidzieć. Zamówienia dodatkowe będą rozliczane na podstawie odrębnie zawartej umowy pomiędzy wykonawcą realizującym zamówienie, a Zamawiającym w trybie z wolnej ręki dla udzielania zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy P.z.p. Udzielenie zamówienia dodatkowego będzie możliwe po zbadaniu okoliczności będących podstawą ich udzielenia i szczegółowego uzasadnienia w protokole konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, po zatwierdzeniu go przez Wójta Gminy Żabia Wola. 3) Przedmiot zamówienia będzie finansowany z następujących źródeł: a) środki własne Gminy, b) środki pochodzące z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007 - 2013. 4) Wynagrodzenie wykonawcy jest ceną ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia wynikającego swoim zakresem z pkt. 1 i jakikolwiek błąd w jej obliczeniu nie ma znaczenia na poprawność oceny oferty. 5) Postawą ustalenia wynagrodzenia wykonawcy (ceny brutto oferty) będzie kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną na podstawie dokumentacji projektowej, wytycznych i zaleceń określonych w niniejszej Specyfikacji, STWiORB oraz wniosków wynikłych po dokonanej wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót budowlanych. 6) Zamawiający przewiduje rozliczenia za wykonane części robót. Podstawą do wystawienia faktury częściowej będzie harmonogram rzeczowo - finansowy sporządzony przez wykonawcę oraz protokół wykonania i odbioru częściowego robót zatwierdzony przez Inspektora Nadzoru. 7) Harmonogram rzeczowo - finansowy należy opracować z wykorzystaniem tabeli elementów scalonych (z przedmiarów robót) zawierających poszczególne elementy technologiczne wykonywania robót o stopniu szczegółowości wynikającym z dokumentacji projektowej. Harmonogram rzeczowo - finansowy powinien zawierać zakres rzeczowy wykonywania zamówienia, terminy realizacji podział rozliczeń z uwzględnieniem poniższych uwarunkowań przyjętych w ramach dofinansowania projektu ze środków Unii Europejskiej. a) Rozliczenie będzie odbywało się realizowanymi w danym roku obiektami, gdzie w 2012r. prace będą wykonywane na obiekcie Szkoły Podstawowej w Józefinie, gdzie Zamawiający przewiduje 2 fakturowania: pierwsza faktura do 40procent wartości I etapu przedmiotu zamówienia. druga faktura ok. 60procent wartości I etapu przedmiotu zamówienia. b) W 2013 r. prace będą wykonywane na budynku strażnicy OSP w Bartoszówce, gdzie Zamawiający przewiduje 2 fakturowania: pierwszą fakturę do 40procent wartości II etapu przedmiotu zamówienia drugą fakturę ok. 60 procent wartości II etapu przedmiotu zamówienia c) Rozliczenie nastąpi zgodnie z poniższym zapisem: (tabela z przyczyn technicznych w SIWZ)d) zakres robót przewidziany do wykonania w roku 2012 (tj. I etap przedmiotu zamówienia) zostanie wykonany do 29.08.2012 roku i zostanie odebrany protokołem odbioru końcowego etapu do dnia 13.09.2012 r. Protokół ten będzie podstawą do wystawienia faktury, e) zakres robót przewidziany do wykonania w roku 2013 (tj. II etap przedmiotu zamówienia) zostanie wykonany do 16.09.2013 roku i zostanie odebrany protokołem odbioru końcowego do dnia 27.09.2013 r. Protokół ten będzie podstawą do wystawienia faktury, f) zapłata za wystawioną fakturę nastąpi po odbiorze robót i zatwierdzeniu jej przez Inspektora Nadzoru, g) nie przewiduje się faktury pro-forma, 8) Zamawiający uzna zamówienie za wykonane, jeżeli przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane będą odebrane bez usterek i przedmiot zamówienia będzie spełniał warunki wynikające z jego przeznaczenia. 9) Zapłata za poszczególne faktury może następować z wykorzystaniem terminu odroczonej zapłaty - do 30 dni licząc od dnia złożenia u Zamawiającego faktury sprawdzonej i zatwierdzonej przez Inspektora Nadzoru oraz protokołu odbioru robót (częściowego lub końcowego). 10) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 11) Zamawiający z zastrzeżeniem zapisu w rozdz. IV pkt. 4 ppkt 13 lit. f nie wyraża zgody na przelew wierzytelności na rzecz banku lub innej instytucji finansowej ani też na rzecz innego podmiotu lub osób fizycznych. Jedynym wierzycielem dla Zamawiającego będzie wykonawca wybrany w wyniku zakończonego postępowania przetargowego. 12) Dostępność dokumentacji projektowej. 1) Dokumentacja projektowa dostępna jest dla zainteresowanych wykonawców za pośrednictwem poczty na płycie CD. 2) Płyta CD ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz dokumentacją projektową, przedmiarami robót, STWiORB zostanie nieodpłatnie przesłana do zainteresowanego wykonawcy niezwłocznie po złożeniu wniosku faksem lub e-mailem. 3) Kompletna dokumentacja projektowa w wersji tradycyjnej jest dostępna w siedzibie Zamawiającego u p. Joanny Boczkowskiej w siedzibie Zamawiającego w dniach roboczych w godzinach pn od 9:00 do 17:00 wt-pt 8:00 do 16:00. 4) Na stronie www.bip.zabiawola.akcessnet.net, V. Termin wykonania zamówienia 1. Termin realizacji zadania: 1) Rozpoczęcie realizacji przedmiotu zamówienia - po przekazaniu terenu budowy a) Przekazanie Terenu budowy Obiektu Szkoły Podstawowej w Józefinie nastąpi: dnia ... r. z tym, że zakres i termin Robót wykonywanych na Obiekcie do dnia do dnia 29.06.2012 r. musi zostać uzgadniany z Dyrektorem Szkoły. b) Przekazanie Terenu budowy Obiektu OSP w Bartoszówce nastąpi dnia: 01.04.2013 r. 2) Zakończenie realizacji Przedmiotu umowy - 27.09.2013 r. z tym, że: a) zakres robót przewidziany do wykonania w roku 2012 (tj. I etap przedmiotu zamówienia) zostanie wykonany do 29.08.2012 roku (w tym dniu zostanie zgłoszona gotowość powyższego zakresu Robót do odbioru) i zostanie odebrany protokołem odbioru końcowego I etapu do dnia 13.09.2012 r. Protokół ten będzie podstawą do wystawienia faktury, Wykonawca wystawi fakturę do dnia 14.09.2012 r. b) zakres robót przewidziany do wykonania w roku 2013 (tj. II etap przedmiotu zamówienia) zostanie wykonany do 16.09.2013 roku (w tym dniu zostanie zgłoszona gotowość powyższego zakresu Robót do odbioru) i zostanie odebrany protokołem odbioru końcowego do dnia 27.09.2013 r. Protokół ten będzie podstawą do wystawienia faktury, Wykonawca wystawi fakturę do dnia 30.09.2013 r. 2. Od chwili przekazania terenu budowy do czasu Odbioru końcowego etapu każdego z Obiektów, Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za szkody wynikłe na tym terenie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: ZAMÓWIENIE WSPÓŁFINANSOWANE Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH PRIORYTETU IV ŚRODOWISKO, ZAPOBIEGANIE ZAGROŻENIOM I ENERGETYKA DZIAŁANIA 4.3. OCHRONA POWIETRZA, ENERGETYKA REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-HANDLOWE "REMAR" RAFAŁ MAKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-HANDLOWE "REMAR" RAFAŁ MAKOWSKI
- Przedsiębiorstwo Budowlano-Handlowe REMAR Rafał Makowski, ul. Brandta 48, 26-505 Orońsko, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1219440,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 896682,94
Oferta z najniższą ceną: 896682,94 / Oferta z najwyższą ceną: 1520411,57
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI ŻABIA WOLA
- Realizacja usługi polegającej na prowadzeniu stacjonarnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców z terenu Gminy Żabia Wola za rok 2025
- Remont dróg na terenie Gminy Żabia Wola: Część I: Remont ulicy Jaśminowej na terenie Gminy Żabia Wola. Część II: Remont ulicy Makowej na terenie Gminy Żabia Wola.
więcej: przetargi ŻABIA WOLA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
więcej: Roboty izolacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.