eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwicewykonanie usług kominiarskich oraz przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznej sprawności przewodów kominowych w budynkach stanowiących własność Miasta Gliwice administrowanych przez ZBM I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-07

Gliwice: wykonanie usług kominiarskich oraz przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznej sprawności przewodów kominowych w budynkach stanowiących własność Miasta Gliwice administrowanych przez ZBM I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach.
Numer ogłoszenia: 243578 - 2007; data zamieszczenia: 07.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o, ul. Dolnych Wałów 11, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3392900, fax 032 3392962.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usług kominiarskich oraz przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznej sprawności przewodów kominowych w budynkach stanowiących własność Miasta Gliwice administrowanych przez ZBM I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie usług kominiarskich oraz przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznej sprawności przewodów kominowych w budynkach stanowiących własność Miasta Gliwice administrowanych przez ZBM I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach. 1. Zakres zamówienia obejmuje: 1.1.Wszelkie usługi kominiarskie o charakterze obowiązkowym w budynkach administrowanych przez Zamawiającego wg wykazu adresowego zał. nr 10 tj.: - czyszczenie przewodów dymowych - 4 razy w roku - czyszczenie przewodów spalinowych wraz z nasadami kominowymi - 2 razy w roku - czyszczenie przewodów wentylacyjnych - 1 raz w roku. Przez czyszczenie przewodu kominowego rozumie się czyszczenie przewodu na całej długości wraz z głowicą. W zakresie prac obowiązkowych mieści się czynność usunięcia sadzy i popiołu z wyniesieniem na zewnątrz budynku. 1.2. Usługi dodatkowe na odrębne zlecenie Zamawiającego m.in. sprawdzanie stanu technicznego przewodów kominowych w stanie surowym i użytkowym oraz przed i po kapitalnym remoncie, wskazywanie przewodów do podłączenia wszelkiego rodzaju urządzeń grzewczych i wentylacyjnych, przeprowadzenie inwentaryzacji urządzeń grzewczo- kominowych, ustalanie przyczyn wadliwego działania urządzeń grzewczo - kominowych z wydaniem opinii zawierających wskazanie rozwiązań technicznych likwidujących usterki, wyszukiwanie i określenie miejsca nieszczelności w przewodzie kominowym, odgruzowanie przewodów itp. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1.Sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych) - Zakres badania technicznego kontroli przewodów kominowych odbywać się będzie zgodnie przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami). Sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych odbywać się będzie zgodnie z instrukcją ustanowioną przez Prezydium Zarządu Głównego Korporacji Kominiarzy Polskich uchwałą z dnia 8 września 1994 r. w sprawie realizowania przez kompetentne służby kominiarskie założeń wynikających z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane. 2.2 Dokonanie kontroli przewodów kominowych w budynkach na: ROM-1,2,3,5,7,8,9 wg wykazu adresowego - załącznik nr 10 3. Sporządzenie protokołów z przeprowadzonej kontroli przewodów kominowych wraz uwagami i zaleceniami pokontrolnymi dla każdego budynku. 4. Współpraca z kierownikami ROM-ów w zakresie m.in. ustalania harmonogramów kontroli.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.72.40.00 - Usługi czyszczenia pieców i kominów Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.50.00 - Usługi czyszczenia pieców i kominów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 500,00 zł 2 .Wadium należy wnieść w terminie do dnia 14-12-2007r., z uwzględnieniem skutecznego złożenia oferty przetargowej. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: jedynie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego : ING. Bank Śląski S.A. I oddział w Gliwicach 20 1050 1285 1000 0022 2649 4546 b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych e: poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 , z późn.zm.). W przypadkach o których mowa w pkt. 8.3 (b,c,d,e) wadium należy złożyć w Kasie Głównej Zamawiającego. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w Sekcji Zamówień Publicznych przy ul. Zwycięstwa 13 pok. 324 za okazaniem kwitu opłaty za materiały przetargowe w godzinach: Pon. - Pt.: 7.00 - 15.00 Opłaty dokonuje się w Kasie Głównej Zamawiającego przy ul. Dolnych Wałów 11, Biuro Obsługi Klienta, w godzinach: Pon. - Pt.: 7.00 - 13.30 Wt.: 7.00 -13.30 oraz 14.00 -16.30 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany harmonogramu pracy Kasy. Informacje o ewentualnych zmianach dostępne będą wyprzedzająco na stronie internetowej Spółki: www.zbm.gliwice.pl..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn:. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.Wykaz osób i podmiotów wykonujących zamówienie.Informacja ogólna na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w ciągu ostatnich 3 lat, oraz wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia (kadra kierownicza i techniczna) wraz z danymi na temat ich kwalifikacji - informację należy sporządzić wg wzoru dołączonego do niniejszego SIWZ.Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na zasadzie - spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy - według oryginalnego druku zamawiającego (załącznik do niniejszych SIWZ). Cenę ofertową należy podać w jednostkach pieniężnych obowiązujących w Polsce tj. złotych polskich, z zaokrągleniem do drugiego miejsca po przecinku. 2.Dowód wniesienia wadium (potwierdzenie przelewu lub kwit KP z Kasy Głównej Zamawiającego) potwierdzający wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości.3. Wzór umowy-Zaparafowany wzór umowy (wszystkie strony) . Wzór umowy stanowi załącznik do niniejszych SIWZ.4. Wpis do ewidencji działalności gospodarczej/ odpis z KRS-Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego względnie zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające prowadzenie działalności o profilu pozwalającym zrealizować zamówienie. wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza dokument wystawiony z wcześniejszą datą pod warunkiem, że zostanie on poświadczony przez organ wydający -za zgodność z oryginałem i będzie miał jego adnotację o aktualności danych na dzień poświadczenia (data poświadczenia - jak wyżej). W przypadku Spółek z o.o. , do odpisu KRS należy dołączyć oświadczenie Zarządu spółki stosownie do art. 230 Kodeksu spółek handlowych, a w przypadku S.C załączyć umowę oraz stosowne upoważnienie. Upoważnienia winny posiadać dowód opłaty w wysokości obowiązującej na dzień złożenia oferty. 5. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego - Członków Zarządu (Art.24 ust.1 pkt.4,5,6,7,8) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4,5,6,7,8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 6.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego -o podmiocie zbiorowym (art. 24 ust.1 pkt.9) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1pkt.9 Ustawy prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 8. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 9. Uprawnienia zawodowe osób uczestniczących w realizacji zamówienia -załączyć kserokopie. Usługi kominiarskie oraz kontrolę przewodów kominowych muszą przeprowadzać wyłącznie osoby legitymujące się dyplomem mistrza kominiarskiego.10. Wykaz ważniejszych zamówień zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat, zbliżonych do przedmiotu zamówienia co do zakresu, charakteru i złożoności oraz wartości objętych niniejszym zamówieniem. Oferent musi wykazać zrealizowanie - jako główny wykonawca co najmniej 3 -ch zamówień o podobnym charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia -usługi kominiarskie oraz okresowe przeglądy technicznej sprawności przewodów kominowych W przypadku wskazania podwykonawców, ich dokumenty potwierdzające wykonanie robót, będą uznane w zakresie jaki będą wykonywać. Druk stanowi załącznik do niniejszego SIWZ. 11. Dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie jw. zostały wykonane z należytą starannością. Dokumenty te powinny zawierać dane zawarte w wykazie zrealizowanych zamówień, o którym mowa w punkcie j.w. 12. Ubezpieczenie- Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej -załączyć dowód opłaty składki

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbm1tbs.gliwice.bip.info.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gliwice, ul. Zwycięstwa 13, IIIp. Sekcja Zamówień Publicznych, pok.324..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Gliwice, ul. Zwycięstwa 13, IIIp. Sekcja Zamówień Publicznych, pok.324..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.