Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-07
Suwałki: Budowa budynku socjalno-dydaktycznego.
Numer ogłoszenia: 243584 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 7 im Wincentego Witosa , ul. Ogrodowa 49, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 0 87 567 90 81, faks 0 87 567 90 81.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs7.cdniku.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku socjalno-dydaktycznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa budynku socjalno- dydaktycznego. Szczegółowe dane zawarte są w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i i specyfikacji technicznej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.20 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.23.00 - Betonowanie 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45.26.23.10 - Zbrojenie 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego 39.16.00.00 - Meble szkolne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości: 80.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne, zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, potwierdzających bądź nie, spełnienie warunków.Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie , iż nw. warunki wykonawca spełnił .Posiadają uprawnienia do wykonywania zamówienia , posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.Wykonawcy wykażą i udokumentują spełnianie wymogów jakościowych w zakresie świadczenia robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia.Za wystarczające uznaje się wykazanie i udokumentowanie wykonania przez wykonawców w okresie 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , 2 robót budowlanych o podobnym charakterze i zakresie jakie obejmuje zamówienie, o wartości min. 70% ceny oferowanej za realizację niniejszego przedmiotu zamówienia, wraz z dokumentami( referencjami, opiniami, listami polecającymi, protokołami odbioru itp.) jednocześnie potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.Kierownik robót musi posiadać uprawnienia budowlane oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.Posiadają własne lub udokumentują dostęp ( informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o stanie posiadania środków lub dostępności kredytu z podaniem kwoty kredytu) do środków finansowych zapewniających ciągłość realizacji zamówienia. Kwota posiadanych lub dostępnych środków nie może być mniejsza niż 150 tysięcy PLN.Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie robót budowlanych na okres realizacji zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 tysięcy PLN. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zawartych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych - podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Za spełnienie warunków zamawiający uzna złożenie: aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,(wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) oświadczenia , że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określonego w art.22 ust. 1 ustawy oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, określonego w art. 24 ustawy aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia , że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu podatkowego9 wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub zaświadczenia , że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) - wykazu wykonanych robót budowlanych wg załączonego wzoru - zał. nr 3 do SIWZ - dokumentów potwierdzających (jednoznacznie), iż roboty zostały wykonane należycie (w formie protokołów odbioru robót, listów referencyjnych, opinii itp.) - informacje zawierające dane o kwalifikacjach kierownika robót niezbędnych do wykonania zamówienia. Do informacji należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej w który wykonawca posiada rachunek ( wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie robót budowlanych, na okres realizacji zamówienia lub oświadczenia, w którym wykonawca zobowiąże się ubezpieczyć działalność gospodarczą przed zawarciem umowy na roboty budowlane lub przedłużyć ubezpieczenie na okres realizacji zamówienia; Dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych (za zgodność z oryginałem) przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub oświadczenia, bądź złożenia dokumentu w niewłaściwej formie np. niepoświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania ( z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych) a oferta zostanie uznana za odrzuconą..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs7.cdniku.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zs7.cdniku.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Zespół Szkół nr7, im Wincentego Witosa w Suwałkach w sekretariacie szkoły..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty..
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Przebudowa schodów wejściowych wraz z zadaszeniem wejścia w szczycie północno - zachodnim budynku przy ul. Pułaskiego 26A w Suwałkach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa sortów mundurowych leśnika i środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2025 r.
- Modernizacja patio w Urzędzie Miejskim przy ul. Mickiewicza 1 w Suwałkach
- Zmiana przeznaczenia pokoju nauczycielskiego na potrzeby Sali kameralnej Państwowej Szkoły Muzycznej I i II Stopnia w Suwałkach - powtórzone.
- Dostawa odczynników do własnego analizatora molekularnego będącego na wyposażeniu MLD i M Szpitala Wojewodzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowych na terenie gminy Suwałki w podziale na trzy zadania.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa elektroenergetycznej sieci nn. 0,4 kV kablowej oświetlenia drogowego drogi powiatowej w m. Czółna, gm. Niedrzwica Duża
- Budowa Punktu Selektywnego Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Celestynów
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Drzewica - etap 1
- Budowa mostu w ciągu drogi gminnej wewnętrznej w km 2+760 na potoku Jelnianka w m. Jelna
- Wykonanie remontu toalet na parterze budynku A Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach sp. z o.o. - w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Wykonanie drugiego etapu rozbudowy i przebudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siemiatyczach
więcej: Meble szkolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.