Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2013-11-18
P³ock: Dostawa mebli biurowych dla potrzeb Urzêdu Miasta P³ocka i Pe³nomocnika ds. Pozyskiwania Funduszy Europejskich.
Numer og³oszenia: 243603 - 2013; data zamieszczenia: 18.11.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Miasta P³ocka , ul. Stary Rynek 1, 09-400 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 3671598, faks 024 3671598, 3671615.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.ump.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa mebli biurowych dla potrzeb Urzêdu Miasta P³ocka i Pe³nomocnika ds. Pozyskiwania Funduszy Europejskich..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli biurowych dla potrzeb Urzêdu Miasta P³ocka i Pe³nomocnika ds. Pozyskiwania Funduszy Europejskich..
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.13.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy nie bêdzie ¿±da³ wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy - Za³±cznik nr 1 do SIWZ 2) Pe³nomocnictwo /orygina³/ osoby lub osób podpisuj±cych ofertê - je¿eli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpo¶rednio z za³±czonych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania w umowie nastêpuj±cych zmian: 1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysoko¶ci podatku VAT, 2) terminu realizacji przedmiotu umowy ze wzglêdu na: a) zaistnienie dzia³añ wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, ska¿eñ radioaktywnych, z wyj±tkiem tych które mog± byæ spowodowane u¿yciem ich przez Wykonawcê, b) zaistnienie klêski ¿ywio³owej, jak huragany, powodzie, trzêsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ump.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miasta P³ocka - Biuro Obs³ugi Klienta -stanowisko nr 1
Plac Stary Rynek 1
09-400 P³ock.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 26.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Miasta P³ocka - Biuro Obs³ugi Klienta -stanowisko nr 1 Plac Stary Rynek 1 09-400 P³ock.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli dla potrzeb Urzêdu Miasta P³ocka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli dla potrzeb Urzêdu Miasta P³ocka.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.13.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli dla potrzeb Pe³nomocnika ds. Pozyskiwania Funduszy Europejskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli dla potrzeb Pe³nomocnika ds. Pozyskiwania Funduszy Europejskich.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.13.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Sporz±dzenie operatów szacunkowych dla potrzeb aktualizacji op³at rocznych za trwa³y zarz±d i u¿ytkowanie wieczyste
- Zakup licencji serwerowych, urz±dzeñ typu access point oraz urz±dzeñ wielofunkcyjnych na potrzeby Akademii Mazowieckiej w P³ocku.
- Zakup wyposa¿enia wypo¿yczalni sprzêtu ogrodowego i czyszcz±cego Czê¶æ 1-3
- Wykonanie 25 sztuk audytów energetycznych budynków mieszkalnych w gospodarstwach domowych na terenie Gminy - Miasto P³ock w ramach projektu pn.: ,,Mazowsze bez smogu"
- Remont kuchni w Zak³adzie Karnym w P³ocku
- Druk i opracowanie graficzne materia³ów informacyjno-edukacyjnych dla mieszkañców P³ocka
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych w ramach programu "Rewitalizacja Obszarowa Centrum £odzi - Projekt 2".
- Wykonanie i monta¿ wyposa¿enia - mebli biurowych i aneksów kuchennych w budynku Urzêdu Gminy Laskowa w ramach zadania: "Przebudowa i rozbudowa budynku Urzêdu Gminy Laskowa"
- Dostawa wyposa¿enia meblowego dla Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci przy Zespole Szkó³ Centrum Kszta³cenia Rolniczego w Swaro¿ynie
- Dostawa mebli w ramach inwestycji "Rozbudowa Publicznej Szko³y Podstawowej w Mieroszowie z budow± sali sportowej"
- Dostawa foteli i innych mebli biurowych dla Urzêdu Miasta Krakowa w 2025 roku
- dostawa mebli I dla Szpitala Bielañskiego w Warszawie
wiêcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.