Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-26
Zielona Góra: Przetarg nieograniczony na sukcesywne dostawy implantów do stabilizacji kręgosłupa
Numer ogłoszenia: 24360 - 2012; data zamieszczenia: 26.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Zyty 26, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3296200, faks 068 3255808.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na sukcesywne dostawy implantów do stabilizacji kręgosłupa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 785 800,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniajace) są sukcesywne dostawy implantów do stabilizacji kręgosłupa.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiotem zamówień uzupełniajacych do 20 procent zamówienia podstawowego są sukcesywne dostawy implantów do stabilizacji kręgosłupa
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium /spełnia - nie spełnia/ na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie wiedzy i doświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: 1) oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasób dotyczący zdolności finansowej wraz ze stosowną informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których podmiot udostępniający wskazany zasób rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków lub jego zdolność kredytową. 2) opłacona polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wskazana we właściwym dokumencie wartość ubezpieczenia powinna wynosić co najmniej: - 5 000,00zł jeżeli składana oferta dotyczy zadania nr 1, - 50 000,00zł jeżeli składana oferta dotyczy zadania nr 2, - 10 000,00zł jeżeli składana oferta dotyczy zadania nr 3, - 50 000,00zł jeżeli składana oferta dotyczy zadania nr 4, - 10 000,00zł jeżeli składana oferta dotyczy zadania nr 5, - 20 000,00zł jeżeli składana oferta dotyczy zadania nr 6, - 50 000,00zł jeżeli składana oferta dotyczy zadania nr 7.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru, - w przypadku, gdy wykonawca jest osobą prawną
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.zgo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiajacego (bud. A - administracji, pok. 019) za pośrednictwem poczty - cena 37,00z ł + koszt przekazania.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2012 godzina 10:00, miejsce: 07.02.2012r. godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego (bud. A-administracji, pok. 201 sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa stabilizacji międzytrzonowych odcinka szyjnego, stabilizacji dynamicznych międzywyrostkowych w odcinku lędźwiowym..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 42 000,00PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy stabilizacji międzytrzonowej odcinka szyjnego, stabilizacji dynamicznej międzywyrostkowej w odcinku lędźwiowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa stabilizatorów odcinka kręgosłupa, systemów do stabilizacji odcinka piersiowo-lędźwiowego kręgosłupa, systemów do małoinwazyjnej stabilizacji kregosłupa w odcinku lędźwiowym..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szaucnkowej 169 116,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy stabilizatorów odcinka kręgosłupa, systemów do stabilizacji odcinka piersiowo-lędźwiowego kręgosłupa, systemów do małoinwazyjnej stabilizacji kregosłupa w odcinku lędźwiowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawy stabilizacji transpedikularnych, stabilizacji transpedikularnych paliatywnych krótko i długoodcinkowych, płytek szyjnych sztywnych do urazów, klatek międzytrzonowych szyjnych mocowanych śrubami do trzonu kręgów,substytutów kości, protez trzonu odcinka piersiowo-lędźwiowego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 81 100,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy stabilizacji transpedikularnych, stabilizacji transpedikularnych paliatywnych krótko i długoodcinkowych, płytek szyjnych sztywnych do urazów, klatek międzytrzonowych szyjnych mocowanych śrubami do trzonu kręgów,substytutów kości, protez trzonu odcinka piersiowo-lędźwiowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawy klatek międzytrzonowych odcinka szyjnego, implantów międzywyrostkowych, protez trzonu kręgowego, systemów stabilizacji międzytrzonowej, stabilizacji przedniobocznej, protez ruchomych, protez trzonu kręgowego, zespoleń transpedikularnych, stabilizacji transpedikularnych, implantów międzytrzonowych, implantów do dystrakcji międzywyrostkowej, implantów międzytrzonowych do odcinka lędźwiowego z dojścia bocznego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szaucnkowej 150 504,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy klatek międzytrzonowych odcinka szyjnego, implantów międzywyrostkowych, protez trzonu kręgowego, systemów stabilizacji międzytrzonowej, stabilizacji przedniobocznej, protez ruchomych, protez trzonu kręgowego, zespoleń transpedikularnych, stabilizacji transpedikularnych, implantów międzytrzonowych, implantów do dystrakcji międzywyrostkowej, implantów międzytrzonowych do odcinka lędźwiowego z dojścia bocznego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawy ruchomych protez dysku szyjnego, stabilizacji dynamicznych międzywyrostkowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 55 800,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające są sukcesywne dostawy ruchomych protez dysku szyjnego, stabilizacji dynamicznych międzywyrostkowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawy stabilizacji transpedikularnej w połączeniu z międzytrzonową, stabilizatorów międzytrzonowych, stabilizacji dynamicznych,zestawów do vertebroplastyki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 98 580,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy stabilizacji transpedikularnych w połączeniu z międzytrzonową, stabilizatorów międzytrzonowych, stabilizacji dynamicznych,zestawów do vertebroplastyki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawy stabilizacji szyjnych kręgosłupa w zwyrodnieniach, stabilizacji piersiowo-lędźwiowych kręgosłupa w zwyrodnieniach i nowotworach, małoinawazyjnych stabilizacji piersiowo-lędźwiowych kręgosłupa w zwyrodnieniach i nowotworach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 188 700,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy stabilizacji szyjnych kręgosłupa w zwyrodnieniach, stabilizacji piersiowo-lędźwiowych kręgosłupa w zwyrodnieniach i nowotworach, małoinawazyjnych stabilizacji piersiowo-lędźwiowych kręgosłupa w zwyrodnieniach i nowotworach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 277 w m. Kije w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 296 w m. Jelenin
- Zagospodarowanie i adaptacja przestrzeni Parku Tysiąclecia w ramach zadania pn.: "Rewitalizacja Parku Tysiąclecia " - etap II
- Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: ZADANIE NR 1 - miasto Gubin ZADANIE NR 2 - droga wojewódzka nr 289
- Kurs Carvingu dla 6 uczestników w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Strzelcach Krajeńskich.
- Świadczenie usługi polegającej na stałym utrzymaniu czystości na terenach zewnętrznych i wewnątrz budynków - na obszarze administrowanym przez Administrację Budynków Mieszkalnych w Zielonej Górze
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- IMPLANTY DO ZABIEGÓW NEUROCHIRURGICZNYCH
- Dostawa wyrobów medycznych stosowanych przez Klinikę Chirurgii i Urologii Dzieci i Młodzieży dla UCK
- Dostawa wyrobów medycznych dla oddziału Otolaryngologicznego Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-52/2025)
- środki farmaceutyczne, środki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
- dostawa i instalacja rezonansu magnetycznego.
- dostawa leków, środków dezynfekcyjnych, odczynników chemicznych i laboratoryjnych.
więcej: Implanty chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.