To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-25
Gozdnica: ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY GOZDNICA O STATUSIE MIEJSKIM ORAZ ZAGOSPODAROWANIE TYCH ODPADÓW
Numer ogłoszenia: 243676 - 2013; data zamieszczenia: 25.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89165 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Gozdnicy, ul. Świerczewskiego 2, 68-130 Gozdnica, woj. lubuskie, tel. 068 3601076, faks 068 3601076.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY GOZDNICA O STATUSIE MIEJSKIM ORAZ ZAGOSPODAROWANIE TYCH ODPADÓW.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z odbiorem odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenu gminy miejskiej Gozdnica oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. Przedmiot umowy ma być realizowany z zachowaniem harmonogramu i sposobu określonego w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Gozdnica,/ Uchwała Nr XXIV/158/13 Rady Miasta Gozdnica z dnia 27 marca 2013 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gozdnica / oraz pozostałych przepisów prawa. Przedmiot zamówienia obejmuje: a/ wyposażenia obsługiwanych nieruchomości w pojemnik/pojemniki na odpady zmieszane lub w pojemnik/pojemniki i worek/worki z tworzyw sztucznych do selektywnej zbiórki odpadów w kolorach zgodnych z wymogami unijnymi w terminie do 30.06.2013r. Pojemniki służące do zbierania odpadów komunalnych muszą odpowiadać polskim normom PN EN 840. Ponadto pojemniki powinny być odpowiednio oznakowane /nazwa i dane kontaktowe Wykonawcy oraz napis o rodzaju gromadzonych odpadów/. Obowiązek mycia i dezynfekcji pojemników ustawionych na nieruchomościach spoczywa na Wykonawcy. b/ Transport zebranych odpadów i ich zagospodarowanie: podlegających selektywnej zbiórce do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art.17 oraz art.20 ust.2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach / Dz.U. z 2013 r. poz.21/; zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych /bądź instalacji zastępczych/ regionu gospodarki odpadami komunalnymi. Zgodnie z Planem gospodarki odpadami dla województwa lubuskiego /Uchwała nr XXXIII/351/12 Sejmiku Województwa Lubuskiego z dnia 19 grudnia 2012 w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa lubuskiego na lata 2012-2017 z perspektywą do 2020r./ regionalną instalację do mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych stanowi Zakład Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Marszowie. Do czasu wybudowania ZZO Marszów wykonawca winien transportować odpady Sortowni Odpadów Zmieszanych w Żarach przy ul. Żurawiej 32, prowadzonej przez Zakład Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. z siedzibą ul. Górnośląska 2, 62-200 Żary, którego Gmina Gozdnica o statusie miejskim jest współwłaścicielem c/ Wykonawca zobowiązany jest do odbierania całej ilości odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz z PSZOK , w tym: niesegregowane /zmieszane/ odpady komunalne /kod 20 03 01/ selektywnie zbierane odpady komunalne z podziałem na: Papier, tektura 20 01 01; 15 01 01, Metale 20 01 40, 15 01 04, Tworzywa sztuczne 20 01 39, Szkło 20 01 02, Opakowania wielomateriałowe 15 01 05, Odpady ulegające biodegradacji w tym odpady zielone 20 02 01, Przeterminowane leki i chemikalia 20 01 31; 20 01 32; 20 01 13; 20 01 14; 20 01 15; 20 01 17, Zużyte baterie i akumulatory 20 01 33; 20 01 34 Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny 16 02 13; 16 02 11; 16 02 14, Odpady wielkogabarytowe 20 03 07, Odpady budowlane i rozbiórkowe 17 01 01; 17 01 02. 17 01 03; 17 01 07; 17 01 80; 17 01 81; 17 01 82 Zużyte opony 16 01 03, Tekstylia i odzież 19 12 08; 20 01 11 Zmieszane odpady komunalne, tzw. mokre 20 03 01 oraz pozostałości z sortowania przeznaczone do składowania. d/ Wykonawca jest obowiązany do realizacji reklamacji /na przykład w przypadku nieodebrania z nieruchomości zamieszkałej odpadów zgodnie harmonogramem, niedostarczenie worków./ w przeciągu 36 godzin od otrzymania zawiadomienia e-mailem od Zamawiającego. Wykonanie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić e mailem na adres Zamawiającego. Odbiór odpadów komunalnych Wykonawca powinien realizować w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, w godz. od 6.00 do 20.00. e/ Wykonawca jest zobowiązany do : odbierania odpadów selektywnie zebranych w sposób uniemożliwiający przemieszczanie się poszczególnych frakcji odpadów; odbierania odpadów w sposób uniemożliwiający przemieszanie się selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi; zorganizowania odbioru i transportu odpadów, aby nie zagrażał on bezpieczeństwu ruchu drogowego i odbywał się w terminach wyznaczonych w harmonogramie; porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi wysypanymi z pojemników, worków lub pojazdu w trakcie realizacji usługi. f/ W przypadku braku możliwości terminowego odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów z uwagi na złe warunki atmosferyczne lub inne uzasadnione okoliczności Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o zaistniałych okolicznościach utrudniających prawidłowe wykonanie usługi. W przypadku zaistniałych utrudnień Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów transportu i amortyzacji pojazdów. Wykonawca ma obowiązek odebrać odpady komunalne niezwłocznie po ustaniu przyczyn uniemożliwiających ich odbiór. g/ Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania pojemników zlokalizowanych na terenie nieruchomości zamieszkałych w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym. Wykonawca ma obowiązek myć i dezynfekować pojemniki co najmniej raz w miesiącu w okresie od maja do września, oraz co najmniej raz na dwa miesiące w pozostałych miesiącach. Mycie i dezynfekcja powinna być prowadzona w miejscu ustawienia pojemników w specjalnie do tego przystosowanym pojeździe. h/ Odpady budowlane i rozbiórkowe Wykonawca ma obowiązek odebrać na indywidualne zgłoszenie właściciela nieruchomości zamieszkałej, jeżeli odpady te powstały w wyniku drobnych robót w gospodarstwach domowych, niewymagających pozwolenia na budowę ani zgłoszenia zamiaru prowadzenia robót do starosty. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć odpowiedni pojemnik lub kontener właścicielowi w terminie 48 godzin od momentu uzyskania zgłoszenia /zgłoszenie potwierdzone telefaksem lub drogą elektroniczną e-mail/, a następnie odebrać te odpady, nie później niż do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia konieczności ich odbioru. Wykonawca ponosi wszelkie koszty z tym związane. i/ Wykonawca sporządzi /pisemnie/ dla całego terenu miasta Gozdnica dokładny harmonogram odbioru i wywozu odpadów. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić harmonogram z Zamawiającym w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca będzie odbierał zebrane odpady komunalne bezpośrednio z nieruchomości zamieszkałej, w terminach określonych w zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramie odbioru i wywozu odpadów, przez cały okres trwania umowy. Wykonawca zobowiązany jest poinformować właścicieli nieruchomości zamieszkałych /strona internetowa Wykonawcy i Zamawiającego/ i dostarczyć im wycinkowy harmonogram odbioru i wywozu odpadów w terminie 7 dni przed dokonaniem pierwszego odbioru i wywozu odpadów. Wykonawca ma obowiązek jeden raz w roku dostarczyć wszystkim właścicielom nieruchomości zamieszkałym wycinkowy harmonogram odbioru i wywozu odpadów, obejmujący terminy odbioru poszczególnych rodzajów odpadów z poszczególnych nieruchomości. Wszelkie zmiany harmonogramu będą wymagały zgody Zamawiającego. j/ Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowane przez właściciela nieruchomości obowiązki w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a w przypadku ich niedopełnienia Wykonawca zobowiązany jest przyjąć odpady jako zmieszane odpady komunalne i niezwłocznie pisemnie powiadomić o tym Zamawiającego, nie później niż ciągu 3 dni od dnia ustalenia naruszenia obowiązków. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację zdjęciową potwierdzającą, że odpady gromadzone były niewłaściwie oraz umożliwiającą identyfikację nieruchomości z rejestracją daty i godziny ustalenia ww. zdarzenia, a także dane pracowników Wykonawcy, którzy stwierdzili fakt niezgodnego postępowania z odpadami komunalnymi wraz ze sporządzoną przez nich notatką. k/ Wykonawca, przez cały okres realizacji usługi objętej zamówieniem zobowiązany jest spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku, w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości /Dz U z 2013 r., poz.122/, a mianowicie powinien: posiadać wyposażenie umożliwiające odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz zapewnić jego odpowiedni stan techniczny, utrzymywać odpowiedni stan sanitarny pojazdów do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, spełniać wymagania techniczne dotyczące wyposażenie pojazdów, zapewnić odpowiednie usytuowanie i wyposażenie bazy magazynowo-transportowej. l/ Wykonawca stosownie do treści art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /Dz U z 2012r pozycja 391 z późniejszymi zmianami/ obowiązany jest do składania kwartalnych sprawozdań i przekazywania ich Burmistrzowi Miasta Gozdnica w terminie do końca miesiąca następnego po kwartale, którego dotyczy. Sprawozdanie należy złożyć na drukach określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 5 czerwca 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi /Dz. U. z 2012 r., poz. 630/. ł/ Wykonawca ma również obowiązek prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem, a mianowicie sporządzania i przekazywania Zamawiającemu w terminie do 10 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu, w którym była realizowana usługa miesięcznych raportów (dalej Raport) zawierających szczegółową informację o: ilości odebranych odpadów komunalnych zmieszanych /Mg/; ilości odebranych odpadów komunalnych selektywnie zebranych, z podziałem na poszczególne frakcje odpadów /Mg/ ilości odebranych mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego /Mg/; ilości odpadów budowlanych i rozbiórkowych odebranych na indywidualne zgłoszenie właściciela nieruchomości zamieszkałej /Mg/; ilości odpadów przyjętych do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, z podziałem na poszczególne rodzaje odpadów /Mg/, sposobie zagospodarowania ww. odpadów, liczbie właścicieli nieruchomości zamieszkałych, od których zostały odebrane odpady komunalne; adresach właścicieli nieruchomości zamieszkałych, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gozdnica o statusie miejskim i wykazem przekazanym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i dostarczenia Zamawiającemu miesięcznych kart przekazania odpadów, oddzielnie dla każdego rodzaju odpadu. Wykonawca sporządza pisemnie Raport /w formie papierowej oraz elektronicznej/ i przesyła go do Zamawiającego. Wykonawca po uzgodnieniu Raportu z Zamawiającym oraz przekazaniu stosownych kart przekazania odpadów przesyła Zamawiającemu fakturę za realizację usługi. Prowadzenie ww. dokumentacji nie zwalnia Wykonawcy z prowadzenia ewidencji odpadów zgodnie z zasadami przewidzianymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach /Dz. U. z 2013 r. pozycja 21/ oraz w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /Dz. U. z 2012 r. poz. 391 z późniejszymi zmianami/, w szczególności sprawozdań, o których mowa w art. 9n tej ustawy. m/ Wykonawca ponosi koszty: odbioru, transportu i zagospodarowania zmieszanych odpadów komunalnych i odpadów pozostałych po segregacji odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu miasta Gozdnica, do Sortowni Odpadów Zmieszanych w Żarach przy ul. Żurawiej 32, lub instalacji zastępczych. odbioru, transportu i zagospodarowania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych we właściwej instalacji recyklingu i odzysku odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 oraz art. 20 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach /Dz. U. z 2013 r., pozycja 21/. n/ Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przetworzenie zebranych selektywnie odpadów komunalnych we właściwej instalacji tak, aby osiągnąć poziomy recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z art. 3 ust. 2 pkt. 7, art.3b i art. 3c ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /Dz. U. z 2012 r. pozycja 391 z późniejszymi zmianami/, rozporządzeniem Ministra Środowiska z 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych oraz rozporządzeniem Ministra Środowiska z 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów. o/ Osiągane przez Wykonawcę poziomy recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku oraz poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczenia poziomu ograniczania masy tych odpadów, ustalone będą: dla papieru, metali, tworzyw sztucznych, szkła, odpadów budowlanych i rozbiórkowych z wykorzystaniem wzorów podanych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych /Dz. U. z 11 czerwca 2012 r. pozycja 645/, przy czym wartość składnika Lm /liczba mieszkańców miasta Gozdnica/ zostanie podana przez Zamawiającego na 30 dni przed dniem, do którego należy sporządzić sprawozdanie o osiągniętych poziomach recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami, dla odpadów komunalnych ulegających biodegradacji z wykorzystaniem wzorów podanych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów /Dz. U. z 18 czerwca 2012 r. pozycja 676/. p/ Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o adresach nieruchomości potencjalnie zamieszkałych, na których powstały odpady, a nie zostały ujęte w bazie adresowej przekazanej Wykonawcy przez Zamawiającego. q/ Wykonawca jest zobowiązany okazać na żądanie Zamawiającego, wszelkich dokumentów potwierdzających wykonanie przedmiotu zamówienia, a także zapewnienie Zamawiającemu dostępu do danych z monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, w który wyposażone muszą być pojazdy do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. r/ Wykonawca ma obowiązek zapewnić kontakt telefoniczny od poniedziałku do soboty / w dni robocze / od godz. 7:00 do godz. 20:00, w celu przyjmowania zgłoszeń od Zamawiającego. W dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu wykaz aktualnych numerów telefonów z uwzględnieniem łączności bezprzewodowej, numerów telefaksu oraz adresów poczty e-mail dla celów kontaktu. s/ Dodatkowe informacje niezbędne do opisu przedmiotu zamówienia. Przybliżona liczba mieszkańców, która powinna być objęta systemem to 2560 osób. /wg złożonych deklaracji przez mieszkańców Gozdnicy /. Ilość wytworzonych odpadów komunalnych na terenie gminy /dane ze sprawozdania za 2012 r./ odpady komunalne 752,5 Mg/rok odpady zebrane selektywnie /szkła + opakowania z tworzyw sztucznych/ 67,5 Mg/rok odpady wielkogabarytowe 12,3 Mg/rok Łączna ilość odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości w 2012r. 832,3 Mg/rok. Ilość wytworzonych na terenie Gminy Gozdnica odpadów nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do odbioru i transportu wynosi 832,3/12 miesięcy. Podane wyżej ilości odpadów należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia i/lub odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości. Wykonawca winien obliczyć cenę w oparciu o wszystkie dostępne informacje oraz sprawdzić charakterystykę terenową, gęstość zabudowy, odległości pomiędzy wytwórcami na terenie miasta Gozdnica. Powierzchnia gminy 24 ,0 km2 w tym powierzchnia zabudowana i zurbanizowana 1,63 m2 Długość dróg na terenie gminy 23,18 km Wykaz nieruchomości, z których przewiduje się odbieranie odpadów komunalnych stanowi załącznik nr 8 do SIWZ Wykazy nieruchomości wraz z liczbą mieszkańców zamieszkujących daną nieruchomość będą przekazywane Wykonawcy w toku realizacji umowy /zamówienia/. Powyższe dane mogą ulec zmianie na skutek ruchu ludności. Przedmiot zamówienia uzupełniają uchwały Rady Miasta: Uchwała Nr XXIV/158/13 Rady Miasta Gozdnica z dnia 27 marca 2013 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gozdnica Uchwała Nr XXIV/159/13 Rady Miasta Gozdnica z dnia 27 marca 2013 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów UCHWAŁA NR XXV/167/13 RADY MIASTA GOZDNICA z dnia 26 kwietnia 2013 r. zmieniająca uchwałę w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.30.00 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne 90.50.40.00 - 90.50.40.00 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów 34.92.80.80 - 34.92.80.80 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA I ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
- Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania i Robót Drogowych Sp. z o.o., ul. Nowogródzka 2, 68-100 Żagań, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 581236,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 647215,92
Oferta z najniższą ceną: 647215,92 / Oferta z najwyższą ceną: 647215,92
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI GOZDNICA
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych położonych na terenie Gminy Gozdnica od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- "Dożywianie dzieci w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Gozdnicy w 2025r."
więcej: przetargi GOZDNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych do Instalacji
- Odbiór transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Abramów
- Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01
- Usługi związane z zimowym utrzymaniem ulic i dróg gminnych oraz powiatowych na terenie Gminy Konarzyny w okresie zima 2025 r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Kosów Lacki w okresie od 1 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025 r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z jednostek organizacyjnych Gminy Pawłowice w roku 2025
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.