eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynPrzetarg nieograniczony na dostawę akcesoriów do teleradioterapii oraz do systemu brachyterapii MicroSelectron HDR V3 Nucletron. NZP-79/11/12

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-19

Olsztyn: Przetarg nieograniczony na dostawę akcesoriów do teleradioterapii oraz do systemu brachyterapii MicroSelectron HDR V3 Nucletron. NZP-79/11/12
Numer ogłoszenia: 243681 - 2012; data zamieszczenia: 19.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie , al. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5398218; 89 5398297, faks 89 5398218; 89 5398297.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poliklinika.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę akcesoriów do teleradioterapii oraz do systemu brachyterapii MicroSelectron HDR V3 Nucletron. NZP-79/11/12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa, na którą składa się: PAKIET nr 1: 1. Element zużywalny z powłoką antybakteryjną do systemów unieruchomień pacjenta na głowę - trzypunktowy z wykrojem na nos o grubości 2 mm i grubości perforacji poniżej 1 mm typu Orfit Efficast 35763/2MI lub równoważny - 100 szt. 2. Element zużywalny z powłoką antybakteryjną do systemów unieruchomień na głowę i szyję - pięciopunktowy z wykrojem na nos o grubości 2 mm i grubości perforacji poniżej 1 mm typu Orfit Efficast 33700/2MI lub równoważny -150 szt. 3. Element zużywalny z powłoką antybakteryjną do systemów unieruchomień na głowę i szyję - pięciopunktowy z wykrojem na nos o grubości 2 mm i grubości perforacji poniżej 1 mm wzmocniony, typu Orfit Efficast 33730/NH lub równoważny -150 szt. Oferowane wyroje wykonane z materiału podatnego na kształtowanie i dopasowywanie do anatomii pacjenta. Oferowane wykroje muszą być kompatybilne z systemami mocowań ORFIT / AIO. PAKIET nr 2: 1. Zagryzak CIVCO Precise Bite Positioner lub równoważny - 150 szt. 2. Zagryzak z odpychaczem CIVCO Precise Bite Positioner with tongue depressor lub równoważny - 35 szt. 3. Zagryzak mały CIVCO Precise Bite Positioner small lub równoważny - 10 szt. 4. Zagryzak mały z odpychaczem CIVCO Precise Bite Positioner with tongue depressor lub równoważny -10 szt. Zamawiający wymaga zaoferowania zagryzaków dedykowanych do zabiegów teleradioterapii odpowiadających swoimi cechami produktom wymienionym z nazwy w opisie, w szczególności wykonanych z tworzywa termoplastycznego dostosowującego się pod wpływem ciepła do anatomicznej budowy szczęki i utrwalającej kształt, z możliwością umocowania do maski termoplastycznej systemu Orfit, uniemożliwiających rotację głowy i karku, a w wersji z odpychaczem uniemożliwiających również przemieszczanie języka. PAKIET nr 3: 1. Kateter typu LUMENCATH 5F lub równoważny - 120 szt. 2. Kateter typu LUMENCATH 6F lub równoważny -30 szt. 3. Złoty marker - znacznik stosowany w radioterapii - jedno opakowanie zawierać powinno 3 sterylnie pakowane igły (17 GA x20 cm), każda naładowana jednym złotym markerem (1,2x 3 mm) - 459 szt. Zamawiający wymaga zaoferowania kateterów w pełni kompatybilnych z systemem brachyterapii MicroSelectron HDR V3 Nucletron. Zamówienie podzielono na 3 części (pakiety). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdy z pakietów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.14.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień; Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Dokument potwierdzający, iż oferowany wyrób medyczny jest oznaczony znakiem CE - Deklaracja zgodności EC oraz Certyfikat CE - w przypadku, gdy ze względu na klasę wyrobu medycznego przeprowadzenie procedury oceny zgodności nastąpiło przy udziale jednostki notyfikowanej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poliklinika.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie ul. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn, Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2012 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie ul. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn, Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Element zużywalny z powłoką antybakteryjną do systemów unieruchomień pacjenta na głowę - trzypunktowy z wykrojem na nos o grubości 2 mm i grubości perforacji poniżej 1 mm typu Orfit Efficast 35763/2MI lub równoważny - 100 szt. 2. Element zużywalny z powłoką antybakteryjną do systemów unieruchomień na głowę i szyję - pięciopunktowy z wykrojem na nos o grubości 2 mm i grubości perforacji poniżej 1 mm typu Orfit Efficast 33700/2MI lub równoważny - 150 szt. 3. Element zużywalny z powłoką antybakteryjną do systemów unieruchomień na głowę i szyję - pięciopunktowy z wykrojem na nos o grubości 2 mm i grubości perforacji poniżej 1 mm wzmocniony, typu Orfit Efficast 33730/NH lub równoważny -150 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.14.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zagryzak CIVCO Precise Bite Positioner lub równoważny -150 szt. 2. Zagryzak z odpychaczem CIVCO Precise Bite Positioner with tongue depressor lub równoważny - 35 szt. 3. Zagryzak mały CIVCO Precise Bite Positioner small lub równoważny - 10 szt. 4. Zagryzak mały z odpychaczem CIVCO Precise Bite Positioner with tongue depressor lub równoważny -10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.14.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kateter typu LUMENCATH 5F lub równoważny -120 szt. 2. Kateter typu LUMENCATH 6F lub równoważny, - 30 szt. 3. Złoty marker - znacznik stosowany w radioterapii - jedno opakowanie zawierać powinno 3 sterylnie pakowane igły (17 GA x20 cm), każda naładowana jednym złotym markerem (1,2x 3 mm) - 459 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.14.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.