Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-21
Olsztyn: Roboty budowlane polegające na przestawieniu ogrodzenia o długości 249,39 m. terenu kompleksu wojskowego zamkniętego OR MON w Czarnym Piecu ORAZ roboty budowlane polegające na wymianie instalacji elektrycznej, stolarki drzwiowej, odnowieniu powłok malarskich, wykonaniu okładzin ścian, schodów oraz posadzek w bud. nr 9 w Olsztynie przy ulicy Saperskiej 1 ORAZ roboty budowlane polegające na malowaniu pomieszczeń, cyklinowaniu i lakierowaniu parkietów w pomieszczeniach Wojskowej Delegatury Ochrony Przeciwpożarowej w bud. nr 7 w Olsztynie przy ul. Warszawskiej 56
Numer ogłoszenia: 243682 - 2014; data zamieszczenia: 21.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3674 , ul. Saperska 1, 10-073 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5422815; 5423866; 5423856, faks 89 5422815.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.22wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: obrona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na przestawieniu ogrodzenia o długości 249,39 m. terenu kompleksu wojskowego zamkniętego OR MON w Czarnym Piecu ORAZ roboty budowlane polegające na wymianie instalacji elektrycznej, stolarki drzwiowej, odnowieniu powłok malarskich, wykonaniu okładzin ścian, schodów oraz posadzek w bud. nr 9 w Olsztynie przy ulicy Saperskiej 1 ORAZ roboty budowlane polegające na malowaniu pomieszczeń, cyklinowaniu i lakierowaniu parkietów w pomieszczeniach Wojskowej Delegatury Ochrony Przeciwpożarowej w bud. nr 7 w Olsztynie przy ul. Warszawskiej 56.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przestawieniu ogrodzenia o długości 249,39 m. terenu kompleksu wojskowego zamkniętego Ośrodka Reprezentacyjnego MON w Czarnym Piecu (gm. Jedwabno) ORAZ roboty budowlane polegające na wymianie instalacji elektrycznej, stolarki drzwiowej, odnowieniu powłok malarskich, wykonaniu okładzin ścian, schodów oraz posadzek w budynku nr 9 w Olsztynie przy ulicy Saperskiej 1 ORAZ roboty budowlane polegające na malowaniu pomieszczeń, cyklinowaniu i lakierowaniu parkietów w pomieszczeniach Wojskowej Delegatury Ochrony Przeciwpożarowej budynku nr 7 w Olsztynie przy ulicy Warszawskiej 56. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki do specyfikacji: 2.1.dokumentacja projektowa (w tym rysunki, przedmiary robót, odpowiedź na zgłoszenie/decyzje); 2.2.specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR). Oryginały dokumentów Zamawiający może także udostępnić do wglądu w swojej siedzibie po uprzednim uzgodnieniu terminu. 3.Zamawiający informuje, że przedmiar robót pełni funkcję pomocniczą i orientacyjną, a Wykonawca zobowiązany jest do realizacji całokształtu prac objętych przedmiotem zamówienia. 4.Roboty budowlane prowadzone będą w czynnym/ch budynku/ach (obiekcie). 5.Od daty odbioru końcowego rozpoczyna się bieg gwarancji i rękojmi dla całości robót. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji i 36 miesięcznej rękojmi na przedmiot zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.21.00.00-2, 45.45.31.00-8, 45.26.23.04-4, 45.26.23.50-9, 45.26.25.22-6, 45.44.21.00-8, 45.45.40.00-4, 45.31.00.00-3, 45.41.00.00-4, 45.44.00.00-3, 45.42.00.00-7, 45.31.10.00-0, 45.26.20.00-1, 45.42.11.00-5, 45.31.12.00-2, 45.30.00.00-0, 45.26.00.00-7, 45.31.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 44.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W celu zabezpieczenia oferty Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości: 4500,00 zł., w tym: dla części 1 - 2000,00 zł. dla części 2 - 2000,00 zł. dla części 3 - 500,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna dysponowanie osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje odpowiednie do stanowiska, jakie zostaną jej powierzone, tj.: a) Osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - dotyczy cz. 1, 2, 3 b) Osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - dotyczy cz. 2, 3 lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane tej specjalności. UWAGA! Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. nr 243, poz. 1623) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. nr 63, poz. 394). Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia o posiadaniu osoby (osób) spełniającej (spełniających) powyższe warunki.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia oraz na podstawie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia w wysokości nie mniejszej niż: dla część 1 - 80.000,00 zł. brutto; dla część 2 - 75.000,00 zł. brutto, dla część 3 - 25.000,00 zł. brutto
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.22wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3674, 10-073 Olsztyn, ul. Saperska 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2014 godzina 11:00, miejsce: JW 3674, 10-073 Olsztyn, ul. Saperska 1, kanc. jawnej, bud.nr 1, pok.nr 18, parter, w dni rob. 7.30-14.30. nie dopuszcza się składania ofert na biurze przepustek lub u oficera dyżurnego..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty budowlane polegające na przestawieniu ogrodzenia o długości 249,39 m. terenu kompleksu wojskowego zamkniętego OR MON w Czarnym Piecu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przestawieniu ogrodzenia o długości 249,39 m. terenu kompleksu wojskowego zamkniętego Ośrodka Reprezentacyjnego MON w Czarnym Piecu (gm. Jedwabno). 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki do specyfikacji: 2.1.dokumentacja projektowa (w tym rysunki, przedmiary robót, odpowiedź na zgłoszenie/decyzje); 2.2.specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR). Oryginały dokumentów Zamawiający może także udostępnić do wglądu w swojej siedzibie po uprzednim uzgodnieniu terminu. 3.Zamawiający informuje, że przedmiar robót pełni funkcję pomocniczą i orientacyjną, a Wykonawca zobowiązany jest do realizacji całokształtu prac objętych przedmiotem zamówienia. 4.Roboty budowlane prowadzone będą w czynnym obiekcie. 5.Od daty odbioru końcowego rozpoczyna się bieg gwarancji i rękojmi dla całości robót. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji i 36 miesięcznej rękojmi na przedmiot zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.21.00.00-2, 45.45.31.00-8, 45.26.23.04-4, 45.26.23.50-9, 45.23.25.22-6, 45.44.21.00-8, 45.45.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 44.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty budowlane polegające na wymianie instalacji elektrycznej, stolarki drzwiowej, odnowieniu powłok malarskich, wykonaniu okładzin ścian, schodów oraz posadzek w budynku nr 9 w Olsztynie przy ulicy Saperskiej 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie instalacji elektrycznej, stolarki drzwiowej, odnowieniu powłok malarskich, wykonaniu okładzin ścian, schodów oraz posadzek w budynku nr 9 w Olsztynie przy ulicy Saperskiej 1. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki do specyfikacji: 2.1.dokumentacja projektowa (w tym rysunki, przedmiary robót, odpowiedź na zgłoszenie/decyzje); 2.2.specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR). Oryginały dokumentów Zamawiający może także udostępnić do wglądu w swojej siedzibie po uprzednim uzgodnieniu terminu. 3.Zamawiający informuje, że przedmiar robót pełni funkcję pomocniczą i orientacyjną, a Wykonawca zobowiązany jest do realizacji całokształtu prac objętych przedmiotem zamówienia. 4.Roboty budowlane prowadzone będą w czynnym budynku. 5.Od daty odbioru końcowego rozpoczyna się bieg gwarancji i rękojmi dla całości robót. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji i 36 miesięcznej rękojmi na przedmiot zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.41.00.00-4, 45.44.00.00-3, 45.42.00.00-7, 45.31.10.00-0, 45.26.20.00-1, 45.42.11.00-5, 45.31.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Roboty budowlane polegające na malowaniu pomieszczeń, cyklinowaniu i lakierowaniu parkietów w pomieszczeniach Wojskowej Delegatury Ochrony Przeciwpożarowej w budynku nr 7 w Olsztynie przy ulicy Warszawskiej 56.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na malowaniu pomieszczeń, cyklinowaniu i lakierowaniu parkietów w pomieszczeniach Wojskowej Delegatury Ochrony Przeciwpożarowej budynku nr 7 w Olsztynie przy ulicy Warszawskiej 56. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki do specyfikacji: 2.1.dokumentacja projektowa (w tym rysunki, przedmiary robót, odpowiedź na zgłoszenie/decyzje); 2.2.specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR). Oryginały dokumentów Zamawiający może także udostępnić do wglądu w swojej siedzibie po uprzednim uzgodnieniu terminu. 3.Zamawiający informuje, że przedmiar robót pełni funkcję pomocniczą i orientacyjną, a Wykonawca zobowiązany jest do realizacji całokształtu prac objętych przedmiotem zamówienia. 4.Roboty budowlane prowadzone będą w czynnym budynku. 5.Od daty odbioru końcowego rozpoczyna się bieg gwarancji i rękojmi dla całości robót. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji i 36 miesięcznej rękojmi na przedmiot zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 45.44.00.00-3, 45.26.20.00-1, 45.31.12.00-2, 45.30.00.00-0, 45.26.00.00-7, 45.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 2 im. Jarosława Dąbrowskiego w Olsztynie
- Dostawa sprzętu informatycznego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Miasta Olsztyna na 2025 rok
- Dostawy artykułów spożywczych i mrożonych
- Dostawa/udostępnienie specjalistycznego oprogramowania i aktualizacje posiadanego oprogramowania do odzyskiwania danych, analizy danych i analizy urządzeń mobilnych (15 zadań częściowych)
- Sukcesywna dostawa artykułów żywieniowych do Przedszkola Miejskiego Nr 24 w Olsztynie na rok 2025.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Wymiana części stolarki okiennej w budynku nr 8 - I piętro (Centrum Zdrowia Psychicznego)
- Wykonanie dokumentacji projektowej, dostawa wraz z montażem stacji ładowania pojazdów elektrycznych, budowę infrastruktury kablowej oraz kanałowej w Oddziałach Wojewódzkich NFZ
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.