eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidnicaUdrożnienie koryta potoku Czarna Woda w km 40+871-40+237 w m. Wiry - gm. Marcinowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-01

Świdnica: Udrożnienie koryta potoku Czarna Woda w km 40+871-40+237 w m. Wiry - gm. Marcinowice
Numer ogłoszenia: 243713 - 2008; data zamieszczenia: 01.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Świdnicy , ul. Polna Droga 1, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 852 30 58, fax. 074 852 22 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udrożnienie koryta potoku Czarna Woda w km 40+871-40+237 w m. Wiry - gm. Marcinowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udrożnienie koryta potoku Czarna Woda w km 40+871-40+237 w m. Wiry - gm. Marcinowice.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: brak wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w przetargu jest złożenie przez Wykonawcę następujących oświadczeń i dokumentów : 1. Złożenie przez Wykonawcę formularza ofertowego . 2. Złożenie przez Wykonawcę oświadczeń , że Wykonawca : - zgodnie z wymogami art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego , - spełnia warunki określone art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych , - zapoznał się z warunkami przetargu , SIWZ , projektem umowy i przyjmujemy je bez zastrzeżeń , - uważa się za związanego ofertą w okresie wskazanym przez Zamawiającego , - podpisze umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od daty przekazania powiadomienia przez Zamawiającego i w terminie nie dłuższym niż termin związania ofertą . 3. Złożenie przez Wykonawcę kosztorysu ofertowego , sporządzonego na podstawie przedmiarów robót dołączonych przez Zamawiającego do SIWZ . 4. Złożenie potwierdzonej kserokopii uprawnień branżowych kierownika budowy ( będącego do dyspozycji wykonawcy w celu realizacji zadania ) do prowadzenia robót budowlanych w specjalności wodno-melioracyjnej lub hydrotechnicznej . 5. Złożenie potwierdzonej kserokopii przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej . Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawców w myśl art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych . Spełnienie powyższych warunków należy potwierdzić pisemnie składając stosowne oświadczenia i dokumenty . Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie zgodnie z formułą : spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty : A. OŚWIADCZENIA : 1. Oświadczenie Wykonawcy , że zgodnie z wymogami art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych nie podlegamy wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego . 2. Oświadczenie Wykonawcy , że spełnia warunki określone art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych . 3. Oświadczenie Wykonawcy , że zapoznał się z warunkami przetargu , SIWZ , projektem umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń . 4. Oświadczenie Wykonawcy , że uważa się za związanego ofertą w okresie wskazanym przez Zamawiającego . 5. Oświadczenie Wykonawcy , że podpisze umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od daty przekazania powiadomienia przez Zamawiającego i w terminie nie dłuższym niż termin związania ofertą . B. DOKUMENTY : 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz ze szczegółowym kosztorysem ofertowym sporządzonym na podstawie przedmiarów robót dołączonych przez Zamawiającego do SIWZ ( dla każdego obiektu odrębnie ) . 2. Potwierdzona kserokopia uprawnień branżowych kierownika budowy ( będącego do dyspozycji wykonawcy w celu realizacji zadania ) do prowadzenia robót budowlanych w specjalności wodno-melioracyjnej lub hydrotechnicznej . 3. Potwierdzona kserokopia przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej . 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej jak 6-mcy przed upływem terminu składania ofert . 5. Dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie ( konsorcjum , spółka cywilna ) . 6. Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego o terminowej realizacji zobowiązań podatkowych lub o uzyskanej zgodzie na zwolnienie, odroczenie lub rozłożeniu na raty zaległych płatności albo o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 7. Zaświadczenie ZUS o opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zwolnień , odroczeń , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Do oferty należy dołączyć również inne dokumenty określające zasady reprezentowania firmy ( pełnomocnictwa , uchwały , umowy spółki itp. ) . W przypadku spółek cywilnych , konsorcjum do oferty należy dołączyć wypis z ewidencji działalności gospodarczej każdego z przedsiębiorców ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Świdnicy ul. Polna Droga 1 , 58-100 Świdnica - pokój nr 23.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 08:30, miejsce: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Świdnicy ul. Polna Droga 1 , 58-100 Świdnica - pokój nr 25 ( sekretariat ).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.