Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-05
Poznań: Wywóz odpadów stałych z terenów i obiektów Akademii Rolniczej
w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 24374 - 2008; data zamieszczenia: 05.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Rolnicza im. Augusta Cieszkowskiego, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, fax 061 8487043, 8487145.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.au.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów stałych z terenów i obiektów Akademii Rolniczej w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów stałych, w tym podatnych na segregację: papieru i tektury, szkła białego i kolorowego, tworzyw sztucznych i baterii specjalistycznymi pojemnikami z terenów i obiektów Akademii Rolniczej w Poznaniu. A) zadanie nr 1: Budynek DS. Jurand, ul. Piątkowska 94/3 A, Budynek DS. Danuśka, ul. Piątkowska 94/3 B, Budynek DS. Maćko, ul. Piątkowska 94/3 C, Budynki DS., ul. Dożynkowa 9 A, C, E, G, Budynek DS. Przylesie, ul. Wojska Polskiego 85, Hotel Asystenta Sadyba, ul. Wojska Polskiego 79; B) zadanie nr 2: Budynki administracyjne, dydaktyczne i naukowe, których lokalizacja została szczegółowo opisana w załączniku nr 1 do umowy
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi usuwania odpadów i nieczystości; usługi higieniczne i dotyczące środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne Oryginalny kod CPV: 90.12.12.00 - Usługi transportu odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności polegającej na usuwaniu odpadów stałych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późniejszymi zmianami), 4) dysponują w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu: co najmniej jeden samochód przystosowany do wywozu odpadów stałych pojemnikami o pojemnościach 240,00 lit. i 1,1 m3 (każde zadanie z osobna), co najmniej jeden samochód przystosowany do wywozu odpadów stałych, odpadów wielkogabarytowych, kontenerami zakrytymi o poj. 8,0 m3 (każde zadanie z osobna), co najmniej jeden samochód przystosowany do wywozu specjalistycznych pojemników na odpady podatne na segregację (każde zadanie z osobna), 5) dysponują urządzeniami - pojemnikami i kontenerami zakrytymi o poj. 240,0 lit., 1,1 m3 i 8,0 m3, odpowiednio oznakowanymi w ilości niezbędnej do realizacji zamówienia, służącymi do zbierania odpadów stałych, podatnych na segregację papieru, tektury, szkła, tworzyw sztucznych i baterii oraz zapewnią utrzymanie tych urządzeń w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym (każde zadanie z osobna), 6) wykażą, że okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 1 usługę o podobnym charakterze jak przedmiotowe o wartości nie mniejszej niż 100.000 PLN brutto - w przypadku składania oferty na całość postępowania, tj. zadanie nr 1 i nr 2; natomiast 50.000 PLN w przypadku składania ofert na zadania nr 1 lub nr 2, 7) posiadają aktualną polisę kontraktową i deliktową potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w kwocie co najmniej 100.000,00 PLN - w przypadku składania oferty na całość postępowania tj. zadanie nr 1 i nr 2; natomiast co najmniej 50.000,00 PLN - w przypadku składania ofert na zadania nr 1 lub nr 2 Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Niespełnienie choćby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w pkt 6.2 SIWZ i przedstawionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że ww. warunki Wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty; 2. wypełniony formularz cenowy; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. oświadczenie dotyczące spełnienia wymogów wynikających z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp; 6. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi o podobnym charakterze jak przedmiotowe o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN brutto - w przypadku składania oferty na całość postępowania tj. zadanie nr 1 i nr 2; natomiast co najmniej 50.000,00 PLN w przypadku składania ofert na zadania nr 1 lub nr 2; 7. aktualną polisę kontraktową i deliktową potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w kwocie co najmniej 100.000,00 PLN - w przypadku składania oferty na całość postępowania tj. zadanie nr 1 i nr 2; natomiast co najmniej 50.000,00 PLN - w przypadku składania ofert na zadania nr 1 lub nr 2; 8. wykaz sprzętu, jakim dysponuje Wykonawca; 9. oświadczenie Wykonawcy, że będzie prowadzić selektywną zbiórkę odpadów z terenów i obiektów Akademii Rolniczej poprzez ustawienie w miejscu i ilościach wskazanych przez Zamawiającego, pojemników specjalistycznych należycie oznakowanych przeznaczonych do segregowania tworzyw sztucznych, szkła białego i kolorowego, makulatury (papieru i tektury), baterii i zapewni wywóz wyselekcjonowanych odpadów; 10. aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności polegającej na usuwaniu odpadów stałych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późniejszymi zmianami); 11. porozumienie z Wysypiskiem Odpadów Komunalnych m. Poznania do przyjmowania odpadów komunalnych i komunalno - podobnych oraz z firmami sortującymi i przetwarzającymi poszczególne surowce; 12. zaparafowany (wszystkie strony) przez Wykonawcę projekt umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.au.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiajacego, pok 407 Biuro Zamówień Publicznych. Opłata za wersję papierową SIWZ wynosi 3,60 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2008 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiajacego, Sekretariat Kanclerza, pok. 304.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wywóz odpadów stałych z terenów i obiektów Akademii Rolniczej w Poznaniu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 1: Budynek DS. Jurand, ul. Piątkowska 94/3 A, Budynek DS. Danuśka, ul. Piątkowska 94/3 B, Budynek DS. Maćko, ul. Piątkowska 94/3 C, Budynki DS., ul. Dożynkowa 9 A, C, E, G, Budynek DS. Przylesie, ul. Wojska Polskiego 85, Hotel Asystenta Sadyba, ul. Wojska Polskiego 79; Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów stałych, w tym podatnych na segregację: papieru i tektury, szkła białego i kolorowego, tworzyw sztucznych i baterii specjalistycznymi pojemnikami z terenów i obiektów Akademii Rolniczej w Poznaniu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.12.12.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wywóz odpadów stałych z terenów i obiektów Akademii Rolniczej w Poznaniu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budynki administracyjne, dydaktyczne i naukowe, których lokalizacja została szczegółowo opisana w załączniku nr 1 do umowy Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów stałych, w tym podatnych na segregację: papieru i tektury, szkła białego i kolorowego, tworzyw sztucznych i baterii specjalistycznymi pojemnikami z terenów i obiektów Akademii Rolniczej w Poznaniu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-3, 90.12.12.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Najem długoterminowy trzech fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu
- Dokumentacja - tablice informacji pasażerskiej - Rondo Kaponiera - Dworzec Zachodni - trasa tramwajowa Franowo (skrócona nazwa postępowania)
- AD/ZP/18/25 Sukcesywna dostawa wody niegazowanej w baniakach 18,9 litra w okresie 12 miesięcy i usługa udostępnienia dystrybutorów do wody na okres 24 miesięcy .
- 55292 Jarocin "Modernizacja budynku nr 4-stołówka wojskowa".Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem wymaganych opinii, pozwoleń ,uzgodnień i decyzji administracyjnych.
- Adaptacja pomieszczeń po Banku Krwi dla Apteki - Punktu Wydań Programów Lekowych w Budynku Głównym Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Poznaniu przy ul. Przybyszewskiego 49
- Dostawa systemu oczyszczania ran metodą podciśnienia typu Vacum dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wysokokalorycznych o kodzie 19 12 12
- Usługi transportowe przy remontach i działaniach porządkowych prowadzonych w pasach drogowych ulic Miasta Kutno przez pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości na terenie Gminy Fajsławice
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 05 03 - kompost nieodpowiadający wymaganiom (nienadający się do wykorzystania) w procesie odzysku R 10 ze ZGOK Sp. z o.o. w Rzędowie"
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów z terenu Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Rajgród
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.