eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GorlicePrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawapaliw płynnych, olejów i smarów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-17

Gorlice: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: paliw płynnych, olejów i smarów
Numer ogłoszenia: 24376 - 2013; data zamieszczenia: 17.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 3102 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Usług Komunalnych, ul. Kościuszki 92a, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3526715, faks 018 3526715 w. 25.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: paliw płynnych, olejów i smarów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: paliw płynnych KOD CPV 09134100-8 Olej napędowy 09132100-8 Benzyna bezołowiowa olejów i smarów KOD CPV 09211000-1 Oleje smarowe i środki smarowe 09211100-2 Oleje silnikowe 2. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w następujący sposób: A) I część zamówienia paliwa płynne B) II część zamówienia oleje i smary A)I cześć - Dostawa paliw płynnych. Szacunkowe ilości paliw płynnych wynosić będą około: a) Olej napędowy - 72.300 litrów b) Benzyna bezołowiowa 95 - 9.800 litrów Wymagania obowiązki 1. Tankowanie pojazdów odbywać się będzie codziennie całodobowo stosownie do potrzeb zamawiającego. 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: stacja paliw Dostawcy położona nie dalej niż 3 km od siedziby Zamawiającego z możliwością dojazdu samochodami ciężarowymi oraz ciągnikiem siodłowym z naczepą. 3. Pojazdy należy tankować do pełnego zbiornika dokonując wpisu rodzaju, ilości i ceny jednostkowej z dystrybutora zatankowanego paliwa w kartę drogową lub raport pracy sprzętu potwierdzając podpisem i pieczątką wydającego. 4. Na okoliczność pobrania paliwa Dostawca winien wystawić stosowny dokument WZ zawierający następujące informację: numer, datę i godzinę wystawienia, nazwę, ilość i cenę pobranego paliwa, nazwę sprzętu na który pobierane jest paliwo i numer paragonu fiskalnego jakiego dotyczy dokument WZ, podpis osoby wystawiającej i podpis osoby odbierającej (pracownika MZUK). 5. Jakiekolwiek poprawki w dokumencie WZ muszą być zaparafowane przez wydającego i pobierającego. 6. Poprawki dokonuje się poprzez skreślenie, wpisanie obok danych prawidłowych i zaparafowanie przez obydwie strony. Pozycja skreślona musi być czytelna. 7. Udzielony procent upustu jest niezmienny, przez cały okres realizacji zamówienia 8. Faktury przesyłane będą zamawiającemu dwa razy w miesiącu, wraz z załącznikiem stanowiącym zestawienie wydanych dowodów WZ. Zestawienie wydanych dokumentów WZ oraz dokumenty WZ stanowić będą załącznik do Faktury. 9. Termin płatności 21 dni od dnia dostarczenia Faktury VAT. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dokonywania transakcji bezgotówkowych przy użyciu kart paliwowych i wynikającego z tego tytułu sposobu dokonywania i rozliczania dokonanych transakcji. Wymagania obowiązki 1. Pobieranie środków smarowych odbywać się będzie codziennie całodobowo stosownie do potrzeb zamawiającego. 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: magazyn, stacja paliw Dostawcy położona nie dalej niż 3 km od siedziby Zamawiającego. 3. Każdorazowo ilość pobranego oleju i smaru musi być potwierdzona podpisem pobierającego kierowcy. 4. Na okoliczność pobrania środków smarownych Dostawca winien wystawić stosowny dokument WZ zawierający następujące informację: numer, datę i godzinę wystawienia, nazwę, ilość i cenę pobranego paliwa, nazwę sprzętu na który pobierane jest paliwo i numer paragonu fiskalnego jakiego dotyczy dokument WZ, podpis osoby wystawiającej i podpis osoby odbierającej (pracownika MZUK). 5. Jakiekolwiek poprawki w dokumencie WZ muszą być zaparafowane przez wydającego i pobierającego. 6. Poprawki dokonuje się poprzez skreślenie, wpisanie obok danych prawidłowych i zaparafowanie przez obydwie strony. Pozycja skreślona musi być czytelna. 7. Cena wyrobów jest niezmienna przez cały okres realizacji zamówienia. 8. Faktury przesyłane będą zamawiającemu dwa razy w miesiącu, wraz z załącznikiem stanowiącym zestawienie wydanych dowodów WZ. Zestawienie wydanych dokumentów WZ oraz dokumenty WZ stanowić będą załącznik do Faktury. 9. Termin płatności 21 dni od dnia dostarczenia Faktury VAT. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dokonywania transakcji bezgotówkowych przy użyciu kart paliwowych i wynikającego z tego tytułu sposobu dokonywania i rozliczania dokonanych transakcji...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.21.10.00 - Oleje smarowe i środki smarowe 09.21.11.10 - 09.21.11.10 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawy paliw płynnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo Usługowa AUTO PAL Artur Niemiec, Węgierska 29, 38-300 Gorlice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 382644,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 360064,00

  • Oferta z najniższą ceną: 360064,00 / Oferta z najwyższą ceną: 360064,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawy olejów i smarów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe OLPAK Spółka z o.o., Kościuszki 39, 38-300 Gorlice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33567,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33338,19

  • Oferta z najniższą ceną: 33338,19 / Oferta z najwyższą ceną: 33338,19

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.