eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceZakup i dostawa sprzętu i licencji komputerowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-01

Katowice: Zakup i dostawa sprzętu i licencji komputerowych
Numer ogłoszenia: 243779 - 2008; data zamieszczenia: 01.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach , ul. Pośpiecha 14, 40-852 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2598263, fax. 032 2599503.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.katowice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu i licencji komputerowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1. Zakup i dostawa licencji na oprogramowanie - Adobe Acrobat 8.0 Pro wersja polska lub równoważne - do tworzenia i edycji plików PDF - 2 szt. Część 2. Zakup i dostawa licencji na oprogramowanie - ABBY PDF Transformer 2.0 Pro lub równoważne - 10 szt. Część 3. Zakup i dostawa licencji na oprogramowanie - Symantec Norton Ghost Personal Edition 14.0 PL lub równoważne - 10 szt. Część 4. Dysk twardy SCSI hot-swap - 3 sztuki Część 5. Zewnętrzny nośnik do przechowywani kopii typu NAS - 1 sztuk.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.30.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia 48.71.00.00 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnienie warunków udziału w postępowaniu nastąpi przez podpisanie załączników i oświadczeń..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1. formularz ofertowy - załącznik nr 1, 2. oświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym - załącznik nr 2, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. w przypadku Wykonawców działających wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, Dopuszcza się przedłożenie kserokopii wymienionych dokumentów, poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach ul. Pośpiecha 14 40-852 Katowice.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2008 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach ul. Pośpiecha 14 40-852 Katowice - Biuro Podawcze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa licencji na oprogramowanie - Adobe Acrobat 8.0 Pro wersja polska lub równoważne - do tworzenia i edycji plików PDF - 2 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program do tworzenia, modyfikacji, zarządzania dokumentami i tworzenia elektronicznych formularzy. Oferowane oprogramowanie powinno spełniać poniższe wymagania: - tworzenie i drukowanie plików PDF - pełna obsługa znaków diakrytycznych w generowanych plikach PDF i dokumentach źródłowych - łatwe konwertowanie dokumentów do formatu PDF z popularnych aplikacji biurowych - skanowanie dokumentów do formatu PDF z wykorzystaniem ORC - przechowywanie i konwersja do formatu PDF całych stron internetowych lub ich części (z możliwością selekcji elementów do konwersji) - możliwość korzystania ze wstępnie zdefiniowanych szablonów - możliwość scalania wielu dokumentów w jednym pliku PDF z funkcją optymalizacji wielkości i jakości pliku wynikowego oraz wyboru dokumentów do połączenia - możliwość ponownej szybkiej generacji pliku PDF po zmodyfikowaniu plików źródłowych bez ich ponownego szukania i zbierania - możliwość ujednolicania nagłówków, stopek, znaków wodnych w dokumentach wyjściowych PDF - możliwość dołączania plików źródłowych w ich macierzystych formatach - możliwość szyfrowania dokumentów min. 256-bitowe - zabezpieczanie dokumentów hasłem z rozbiciem na dozwolone czynności (drukowanie, kopiowanie, zmienianie) - możliwość elektronicznego podpisywania dokumentów - możliwość współpracy nad dokumentami dla wielu użytkowników (np. za pomocą recenzji, komentarzy, itd.) - możliwość porównywania dokumentów PDF - tworzenie i zarządzanie formularzy elektronicznych (bezpośrednio z aplikacji oraz z zeskanowanych dokumentów papierowych do formularzy PDF z obsługą wypełnienia) - możliwość rozpowszechniania i łączenia zebranych formularzy z funkcjami filtrowania oraz analizy zebranych danych oraz eksportu w formacie arkusza kalkulacyjnego) - tworzenie dokumentów zgodnych ze standardem PDF/A (standard ISO dla długotrwałego przechowywania dokumentów - możliwość weryfikacji dokumentów PDF na zgodność ze standardami i formalną poprawnością.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.30.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa licencji na oprogramowanie - ABBY PDF Transformer 2.0 Pro lub równoważne - 10 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program do zamiany plików PDF na postać edytowalną dla aplikacji biurowych. Oferowane oprogramowanie powinno spełniać poniższe wymagania: - przekształcenie plików PDF do postaci edytowalnej - pełna obsługa polskich znaków diakrytycznych - przekształcenie całych plików PDF lub wybranych stron - możliwość zapisywania przekonwertowanego tekstu w ogólnie akceptowalnych formatach (np. doc, xls, html, txt, trf, itp) - konwersja z zachowaniem elementów formatowania (tabele, kolumny, ilustracje, wypunktowania, kształt i wielkość czcionek, itd.) - zachowanie odnośników i hiperłączy - otwieranie plików PDF zabezpieczonych hasłem - tworzenie plików PDF z aplikacji biurowych - drukowanie do formatu PDF z dowolnych aplikacji Windows - generowanie plików PDF zabezpieczonych hasłem lub szyfrowanych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.30.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa licencji na oprogramowanie - Symantec Norton Ghost Personal Edition 14.0 PL lub równoważne - 10 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program do tworzenia kopii (obrazów systemu operacyjnego) dla stacji roboczych z systemem Windows. Oferowane oprogramowanie powinno spełniać poniższe wymagania: - pełna kopia zapasowa systemu (obraz dysku) z możliwością tworzenia obrazu całego dysku lub wybranych partycji i łatwym przywracaniem systemu po awarii - możliwość tworzenia kopii wybranych plików i folderów - możliwość umieszczania kopii zapasowych na serwerze FTP - możliwość umieszczania kopii zapasowych na urządzeniach sieciowych typu NAS - tworzenie kopii przyrostowych i różnicowych - współpraca z narzędziami do indeksowania i przeszukiwania zawartości archiwum (np. Google Desktop) - możliwość przywracania systemu bez konieczności używania dodatkowego nośnika rozruchowego (dyskietka, CD, flash, itp.) - możliwość zdalnego zarządzania innymi instalacjami oprogramowania w sieci lokalnej - możliwość stosowania szyfrowania i kompresji - obsługa systemów Windows Vista Home Basic/Premium/Business/Ultimate, Windows XP Home/Professional - obsługa systemów plików: - FAT 16, FAT 16X, FAT 32, FAT 32X - NTFS - Dyski dynamiczne - Linux EXT2/3 - Obsługa dysków twardych i nośników wymiennych - napędy: CDR/RW, DVD+R/RW, DVD-R/RW - urządzenia USB i FireWire.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.71.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dysk twardy SCSI hot-swap - 3 sztuki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis minimalnych wymagań 1. Pojemność pojedynczego dysku - 70GB 2. Dyski muszą być przystosowane mechanicznie i logicznie do montażu w serwerze IBM eServer xSeries 226 (Produkt ID: MT-M 8488-E4Y) z macierzą ServeRAID 6i (driver bay 4-9) 3. Gwarancja na dyski SATA - 36 miesięcy Oferowany sprzęt musi spełnić wszystkie parametry określone w niniejszym załączniku, być fabrycznie nowym oraz musi być oznakowany symbolem CE. Wykonawca może zaoferować sprzęt o parametrach lepszych niż określone w niniejszym załączniku. O ile inaczej nie zaznaczono, wszelkie zapisy. Opis minimalnych wymagań należy odczytywać jako parametry minimalne. Wykonawca winien przedstawić w ofercie nazwę producenta, typ i model oraz parametry techniczne oferowanego sprzętu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.41.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zewnętrzny nośnik do przechowywani kopii typu NAS - 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: l.p. Wymagania Opis minimalnych wymagań 1 Praca w sieci LAN Interfejs Ethernet 10-100-1000Mb 2 Obsługa protokołów sieciowych TCP-IP, http, FTP, SMBCIF 3 Zdalne zarządzanie przez interfejs WWW TAK 4 Ilość dysków twardych możliwych do zainstalowania 3 standardowe dyski SATA 5 Standard konfigurowania macierzy RAID0-1-5 6 Możliwość podłączenia dodatkowych nośników zewnętrznych przez interfejs USB 2.0 lub FireWire (min. 2 interfejsy) 7 Możliwość współpracy z UPS celem bezpiecznego wyłączania w przypadku awarii zasilania 8 Zainstalowane co najmniej 3 dyski twarde o pojemności każdego dysku 1TB (system nie musi być skonfigurowany) 9 Gwarancja na urządzenie NAS 24 miesiące 10 Gwarancja na dyski SATA 36 miesięcy Oferowany sprzęt musi spełnić wszystkie parametry określone w niniejszym załączniku, być fabrycznie nowym oraz musi być oznakowany symbolem CE. Wykonawca może zaoferować sprzęt o parametrach lepszych niż określone w niniejszym załączniku. O ile inaczej nie zaznaczono, wszelkie zapisy Opis minimalnych wymagań należy odczytywać jako parametry minimalne. Wykonawca winien przedstawić w ofercie nazwę producenta, typ i model oraz parametry techniczne oferowanego sprzętu w poszczególnych jego rodzajach..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.41-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.