Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-12
Nakło nad Notecią: Rekonstrukcja Pałacu Hrabiny Anieli Potulickiej w części Sali Balowej i podziemi
w Potulicach
Numer ogłoszenia: 243780 - 2011; data zamieszczenia: 12.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią , ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3867987, 3867984, faks 052 3867981.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.naklo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rekonstrukcja Pałacu Hrabiny Anieli Potulickiej w części Sali Balowej i podziemi w Potulicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja części pałacu w Potulicach polegająca na wykonaniu robót budowlanych, instalacyjnych: wod.-kan., c.w., c.o. wraz z kotłownią oraz wentylacji mechanicznej. Wykaz pomieszczeń objętych przedmiotem zamówienia: 1)zlokalizowanych na parterze budynku: a)sala seminaryjno-konferencyjna, b)pomieszczenia pomocnicze - zaplecze sali, c)holl wejściowy i szatnia, d)sanitariaty, 2)zlokalizowanych w piwnicy: kotłownia z pomieszczeniem pomocniczym. 3.2. Opis przyjętych rozwiązań dla poszczególnych pomieszczeń 1) Sala konferencyjna Opis ogólny przyjętych rozwiązań. W pomieszczeniu przeznaczonym na salę seminaryjno-konferencyjną należy zdemontować wszystkie elementy wyposażenia i wykończenia takie jak: słupy sceny, podium, ścianę oddzielającą widownię od zaplecza sceny, obudowy ryzalitów oraz obudowy grzejników i płyty sufitu. Istniejący parkiet przewidziano do demontażu. Remont sali seminaryjno-konferencyjnej obejmuje: a)wymianę stolarki okiennej - 9 szt. okien + 1 szt. okna nad drzwiami wyjściowymi (D3) w ścianie zachodniej, b)wymianę drzwi wejściowych z holu do sali konferencyjnej: -drzwi D1 - 2 szt., -drzwi D2 - 1 szt. c)wymianę drzwi wyjściowych na taras w ścianie zachodniej - D3 - 1 szt., d)wykonanie nowej instalacji co, wentylacji mechanicznej i elektrycznej, e)wykonanie sufitu wraz z ociepleniem stropodachu, f)demontaż zniszczonej posadzki parkietowej i montaż nowej posadzki oraz wykonanie podium, g)wykończenie ścian. 2)Pomieszczenia pomocnicze W pomieszczeniu pomocniczym przewidziano demontaż drzwi między pomieszczeniami i obudowę drewnianą ościeżnicą. Nad pasem szafek i zlewozmywakiem wykonać pas glazury szerokości 60 cm w kolorze białym. Okna (2 szt.) w ścianie południowej do rekonstrukcji, zgodnie z przyjętą zasadą, odtworzenia istniejącego okna skrzynkowego z uwzględnieniem elementu dekoracyjnego ramiaka zewnętrznego charakterystycznego dla pozostałych okien W skrzydle wschodnim. Przy demontażu i montażu okna chronić elementy portalu okiennego przewidzianego do odtworzenia w czasie prac elewacyjnych. Posadzka w obu pomieszczeniach jest kontynuacją posadzki holu. Powierzchnia pomieszczenia -13.7 m2 . 3)Hol wejściowy i szatnia Realizacja ścianki przeszklonej i posadzki Dla podkreślenia autentyczności miejsca pozostaną w wyznaczonych miejscach fragmenty istniejącej posadzki oraz schody prowadzące do piwnicy. Dane techniczne ściany przeszklonej: a)ściana na pełną wysokość 3,05m, b)długość ściany 270 cm + 173cm +143cm, c)wypełnienie szkłem bezpiecznym P2 pojedynczym, d)samonośna w konstrukcji z profili aluminiowych 37x 47 mm górna i dolna listwa, e)połączenie pionowe tafli szklanych z uszczelek silikonowych, f)drzwi przeszklone z samozamykaczem w ramie z profili aluminiowych, g)przeszklenie narożnikowe, bez profili aluminiowych w narożnikach, profile aluminiowe przy ścianie, h)grubość szklenia - 12mm, uzgodnić dodatkowo z dostawcą ściany. Wykończenie ścian Po zbiciu nietrwałych tynków należy je uzupełnić i wykonać gładź gipsową. Ściany malowane farbą akrylową w kolorze NCS -S 2005-Y80R. Drzwi i okna Drzwi do sanitariatów i pomieszczeń pomocniczych płycinowe wykończone fornirem dębowym - kolor jak drzwi do Sali, zabezpieczone lakierem wodoodpornym. Ościeżnica z płyt drewnopodobnych. Istniejące okna skrzynkowe do odtworzenia, z uwzględnieniem elementu dekoracyjnego ramiaka zewnętrznego charakterystycznego dla pozostałych okien w skrzydle wschodnim, zgodnie z załączonym rysunkiem - wymiana istniejących. 4)Sanitariaty Należy wykonać następujące sanitariaty: - sanitariat dla mężczyzn - pow. - 6.70 m2, - sanitariat dla pań - pow. - 4.28 m2, - sanitariat dla niepełnosprawnych - pow.- 4.87 m2. Sanitariaty dla mężczyzn i kobiet wydzielono ścianą na pełną wysokość od przedsionków stanowiących śluzę między komunikacją a sanitariatami. Wyposażenie sanitariatów : Wymiana stolarki okiennej Wymiana okna w sanitariacie dla kobiet zgodnie z przyjętą zasadą, odtworzenie istniejącego okna skrzynkowego z uwzględnieniem elementu dekoracyjnego ramiaka zewnętrznego charakterystycznego dla pozostałych okien w skrzydle wschodnim. Realizacja posadzki Posadzka w sanitariatach jest kontynuacją nowej posadzki z holu, te same płyty i kierunek spoin. Przyjęto następujące uwarstwienia: -posadzka ceramiczna z granitogresu - klasa R-10, -elastyczna zaprawa klejowa cienkowarstwowa, -izolacja powłokowa z wywinięciem na ściany pionowe na wys. 30 cm, -warstwa samopoziomujaca, -jastrych cementowy, - różnice poziomów niwelować warstwą twardego styropianu lub styroduru. Wykończenie ścian Do wysokości 2.05 m ściany wyłożyć poziomo płytami glazury białej, matowej o 30x40 dając na wysokości 1.50 pas w kolorze kontrastowym. Na wysokości 2,70 należy zamocować strop podwieszony z płyt wodoodpornych gipsowo - kartonowych na konstrukcji systemowej, kryjący poziome kanały wentylacji grawitacyjnej oraz rury instalacji. Przestrzeń nad stropem podwieszonym należy wentylować. 5) Kotłownia z pomieszczeniem technicznym - roboty budowlane i instalacyjne..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Powtórzenie tego samego rodzaju zamówienia, ktore zostało określone w zamówieniu podstawowym, zawartym w SIWZ, dokumentacji projektowej oraz w STWiORB.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium ustala się w kwocie 15.000,00 złotych (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Nakło nad Notecią: Nr rachunku: 11 8179 0009 0000 3014 2000 0020 z dopiskiem na blankiecie przelewu: Wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej dla zadania: Rekonstrukcja Pałacu Hrabiny Anieli Potulickiej w części Sali Balowej i podziemi w Potulicach 3.Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4.Wadium może być wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.), które należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 5.Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 pzp. 6.Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1)nazwa i adres Zamawiającego; 2)określenie przedmiotu zamówienia; 3)nazwę i adres Wykonawcy; 4)zobowiązanie gwaranta o poddaniu się rygorowi określonemu w ust.5. 7.Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 8.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 9.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a pzp. 11.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do jego wnoszenia. 12.Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium w sytuacji, jak w ust.10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 14.Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach: 1)jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 pzp,nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 pzp, lub pełnomocnictw, 2)jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie złożył wymagane oświadczenia lub dokumenty, ale z treści ich nie wynika, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, 3)jeżeli Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 4)jeżeli Wykonawca był zobowiązany i nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 5)jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu o zakresie i charakterze porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 500.000,- zł., słownie (pięćset tysięcy złotych 00/100). Zakres wykonanych robót winien obejmować również prace związane z odtworzeniem i zamontowaniem stolarki zabytkowej, której wykonanie powinno być potwierdzone przez Konserwatora Zabytków. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych i dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; na zasadzie spełnia/nie spełnia. Ponadto do oferty należy dołączyć dokument od Konserwatora Zabytków potwierdzający, iż Wykonawca posiada przygotowanie zawodowe do prowadzenia prac renowacyjnych i rekonstrukcyjnych stolarki okiennej i drzwiowej w obiektach zabytkowych. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego ich stosunku. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie i niezbędne dokumenty tych podmiotów do oddania do dyspozycji prawa korzystania z ich wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (poprzez wypełnienie tego warunku należy rozumieć nie tylko dysponowanie dokumentami potwierdzającymi wiedzę i doświadczenia, ale przede wszystkim zobowiązanie się do wykonania części zamówienia dotyczącego robót budowlanych lub oddanie do dyspozycji Wykonawcy, co najmniej kadry kierowania budową, która posiada wymagane uprawnienia oraz doświadczenie albo oddanie do dyspozycji Wykonawcy osób odpowiedzialnych za kierowanie budową i zobowiązanie do stałej usługi doradztwa w zakresie wykonywania przedmiotu zamówienia).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a)Kierownikiem Budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, który oświadczy, iż posiada doświadczenie przy remontach budynków , wpisanych do rejestru zabytków lub ewidencji zabytków, b)kierownikami robót: jeden z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz jeden z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, c)kierownik budowy i kierownicy robót muszą posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (uprawnienia), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, a w odniesieniu do obywateli państw członkowskich, osoba która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane oraz posiada odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych i posiada zaświadczenia wymagane przez właściwe organy państw członkowskich, zgodnie z przepisami prawa Unii Europejskiej Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz oświadczenia, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje, na zasadzie spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe (lub zdolność kredytową) w wysokości co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonej informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, na zasadzie spełnia / nie spełnia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie wymienionego warunku, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany będzie do przedłożenia informacji, o której mowa w rozdziale VII ust.1 pkt. 2 lit.e, dotyczącej tych podmiotów. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn Wykonawca nie będzie mógł przedstawić wymaganych przez Zamawiającego dokumentów dotyczących sytuacji finansowej, to będzie mógł przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdzi spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Wypełniony załącznik nr 1 - formularz OFERTA 2)Kopia dowodu wniesienia wadium. 3)Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji i rozliczania wykonanych robót opracowany według wytycznych określonych w rozdz. IV ust. 5 pkt.12. 4)Kosztorys ofertowy opracowany metodą szczegółową, zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale XII, ust. 3. 5)Oświadczenia o : a)udzieleniu 36 miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonane roboty i zamontowane urządzenia, b)uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, c)sporządzeniu dokumentacji powykonawczej, zaakceptowaniu warunków rozliczenia określonych w rozdziale IV ust. 4 i 5, d)sporządzeniu Książki Obiektu Budowlanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie książki obiektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1134), e)dokonaniu wizji lokalnej obiektu w dniu ........... 2011. f)wzory podpisów osoby (lub osób) uprawnionej do składania oświadczeń woli lub innych dokumentów : -podpis skrócony tzw. parafa ze wskazaniem osoby, której jest własnością, -podpis czytelny : imię i nazwisko lub tylko nazwisko. 6)W celu stwierdzenia, czy osoba podpisująca oświadczenia woli lub udzielająca pełnomocnictwa posiada do tego uprawnienia, do oferty należy załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8)Oświadczenie, że Wykonawca zobowiązuje się przed zawarciem umowy do ubezpieczenia budowy z tytułu odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż wartość kontraktowa robót brutto określona w ofercie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie pisemnego aneksu na następujących warunkach: 1)Wykonawca może dokonywać zmiany kluczowych specjalistów, przedstawionych w ofercie jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego kluczowego specjalistę. 2)Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kluczowych specjalistów w następujących przypadkach: a)śmierci, choroby lub zdarzeń losowych kluczowego specjalisty, b)nie wywiązywania się kluczowego specjalisty z obowiązków wynikających z umowy. 3)Jeżeli zmiana kluczowego specjalisty stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji itp.), 4)Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany kluczowego specjalisty, jeżeli uzna, że kluczowy specjalista nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca obowiązany jest zmienić kluczowego specjalistę zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego. W przypadku zmiany kluczowego specjalisty nowy kluczowy specjalista musi spełniać wymagania określone dla danego specjalisty. 5)Wykonawca może wnieść o przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia Zamawiającego, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w wykonaniu następujących zobowiązań: a)przekazania terenu budowy, b)przekazania dokumentacji budowy (pozwolenia na budowę, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, innych wymaganych przepisami, do których zamawiający był zobowiązany), c)przekazania dokumentów zamiennych budowy lub usunięcia wad w dostarczanej dokumentacji projektowej, d)zmiany terminu dokonania prób końcowych i wniosków o dokonanie prób dodatkowych nieobjętych umową, e)zmiany terminu dokonania odbiorów przewidzianych w umowie. 6)Wykonawca może wnieść o przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku: a)zawieszenia robót przez Zamawiającego, b)siły wyższej, klęski żywiołowej, c)jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dających się przypisać Zamawiającemu lub innemu Wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy, d)odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków realizacji zadania (wzmocnienie dachu, zmiany detali architektonicznych itp.) 7)Jeżeli wystąpią zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego , w szczególności: a)wstrzymanie robót przez Zamawiającego, b)konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej. 8)Jeżeli powstaną okoliczności będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: a)przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp., b)odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej. 9)Jeżeli powstały konieczne zmiany technologiczne, w szczególności: a)konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, b)konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. Zmiany wskazywane w pkt 9 w lit. b będą wprowadzone wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do użytkowania, a Zamawiający może ponieść ryzyko zwiększanym z tego powodu kosztom. Każde ze wskazanych w rozdziale XVI, w pkt 9 w lit. a i lit. b zmian może być powiązane ze zmianą wynagrodzenia na zasadach określonych przez strony. 10)Pozostałe zmiany a)jeśli zmiana stawki podatku VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, b)jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez wykonawcę , c)kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami - w takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji, a wynagrodzenie zostanie ustalone z zachowaniem zasady opisanej w specyfikacji SIWZ i ofercie Wykonawcy, 3.Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: 1)opis zmiany, 2)uzasadnienie zmiany, 3)koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia, 4)czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy. 4.Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem) przez powołaną przez Zamawiającego komisję techniczną, w składzie której będą m.in. Inspektorzy Nadzoru oraz Kierownik budowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.naklo.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Nakło nad Notecią ul.Ks.P.Skargi 7 89-100 Nakło nad Notecią u p. Małgorzaty Dąbrowskiej.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Nakło nad Notecią ul.Ks.P.Skargi 7 89-100 Nakło nad Notecią , parter, pok. nr 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie w ramach działania 4.1/413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NAKŁA NAD NOTECIĄ
- Zakup wyposażenia meblowego w ramach zadania pn.: "Podniesienie jakości usług społeczno-kulturalnych w Nakle nad Notecią (...)"
- Tryb podstawowy bez negocjacji na dostawę oleju opałowego lekkiego
- Usługi pocztowe w 2025 r.
- Dostawa dwóch mikrobusów dla jednostek organizacyjnych Powiatu Nakielskiego
- Budowa Nadnoteckiego Parku Rowerowego w Nakle nad Notecią
więcej: przetargi w Nakle nad Notecią »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
więcej: Roboty murarskie i murowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.