eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szklarska Porębamodernizacja instalacji elektrycznej zabezpieczającej przed oblodzeniem rynien w obiekcie Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS przy ul. Kopernika 14 w Szklarskiej Porębie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-05-11

POZYCJA 24380

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Szklarska Poręba: modernizacja instalacji elektrycznej zabezpieczającej przed oblodzeniem rynien w obiekcie Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS przy ul. Kopernika 14 w Szklarskiej Porębie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Szklarskiej Porębie, do kontaktów: Jerzy Kuźmiński, ul. Kopernika 14, 58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie, tel. 075 7173001 do 8, fax 075 7173117, e-mail: crrszklarskaporeba@krus.gov.pl, www.crrkrus.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja instalacji elektrycznej zabezpieczającej przed oblodzeniem rynien w obiekcie Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS przy ul. Kopernika 14 w Szklarskiej Porębie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: "Modernizacja instalacji elektrycznej zabezpieczającej przed oblodzeniem rynien w obiekcie Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS przy ul. Kopernika 14 w Szklarskiej Porębie" w ramach zadania inwestycyjnego pn. " Prace modernizacyjne oraz wykonanie oświetlenia drogi wewnętrznej w CRR KRUS w Szklarskiej Porębie". 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: ul. Kopernika 14, 58-580 Szklarska Poręba. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych , sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Projekt przewiduje wykonanie robót modernizacyjnych instalacji elektrycznej zabezpieczenia rynien przed oblodzeniem związany ze zwiększeniem jednostkowej mocy grzewczej powodującej konieczność całkowitej wymiany instalacji. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: do 10 tygodni od dnia podpisania umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 3000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, spełniają wymogi zawarte w art. 22 ust 1 ustawy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz spełniają warunki dodatkowe jn. 1) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, kwota ubezpieczenie nie może być mniejsza od 200 000,00 PLN, polisa ubezpieczeniowa w dniu otwarcia ofert powinna być ważna minimum do upływu terminu związania ofertą; 2) udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia; 3) zapewnią po upływie każdych 12 miesięcy roku kalendarzowego w okresie gwarancji, licząc od dnia odbioru robót, przegląd gwarancyjny. Przegląd taki Wykonawca zorganizuje bez wezwania Zamawiającego i powiadomi go o tym fakcie pisemnie, minimum 14 dni przed terminem planowanego przeglądu. 4) posiadają doświadczenie w robotach budowlanych polegających na wykonaniu w ciągu ostatnich 5 lat (liczonych od dnia otwarcia ofert), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej na kwotę nie niższą niż 200 000,00 zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wymogi zawarte w art. 22 ust 1 ustawy oraz warunki zawarte w pkt. 1)- 4), oraz każdy z nich nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia. 2. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy 1) oświadczenie, że spełnia warunki określone w 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych; 2) oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY WW. DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert ( jeśli dotyczy). 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 2, 4, 5 , składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymywanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punktach 6 i 3 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego; kserokopie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt. 1 - 5 winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. 7. Dane dotyczące wykonawcy na potwierdzenie posiadanej przez niego niezbędnej wiedzy i doświadczenia, oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a/ wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, b/ dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane ważne uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadaniu wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. c/ wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością; 8. Dane dotyczące wykonawcy na potwierdzenie że znajduje się on w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a/ polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, (W przypadku wykonawców, którzy składają ofertę łączną Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez te podmioty polisy wystawionej łącznie na te podmioty).

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 21.06.2006, cena - Koszt przesyłki. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 21.06.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.06.2006, godzina 11:00, siedziba zamawiającego.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 28.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.