eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów LubelskiWykonanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2008/2009 na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim sprzętem/przystosowanymi środkami transportowymi Wykonawcy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-01

Janów Lubelski: Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2008/2009 na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim sprzętem/przystosowanymi środkami transportowymi Wykonawcy
Numer ogłoszenia: 243811 - 2008; data zamieszczenia: 01.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015 8720266, fax. 015 8720191.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ebip.lublin.pl/zdpjanow

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2008/2009 na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim sprzętem/przystosowanymi środkami transportowymi Wykonawcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2008/2009 na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim sprzętem/przystosowanymi środkami transportowymi Wykonawcy. Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2008/2009 obejmuje pracę niżej wymienionych jednostek w następującym zakresie: 1) pługopiaskarka - szt 1 (piaskarka i pług lemieszowy jednostronny Zamawiającego, nośnik tj. samochód o ładowności min. 6 ton Wykonawcy) maksymalna ilość usług: praca - 6 520 km, dyżur - 80 godz. 2) pługopiaskarka - szt 1 (piaskarka i pług lemieszowy jednostronny Zamawiającego, nośnik tj. samochód o ładowności min. 8 ton Wykonawcy) maksymalna ilość usług: praca - 6 520 km, dyżur - 80 godz. 3) pługopiaskarka - szt 1 (piaskarka i pług lemieszowy jednostronny z Zamawiającego, nośnik tj. samochód o ładowności min. 8 ton Wykonawcy) maksymalna ilość usług: praca - 6 520 km, dyżur - 80 godz. 4) pług średni - szt 1 (pług dwustronny stalowy Zamawiającego, nośnik tj. samochód o ładowności 8 ÷ 10 ton Wykonawcy) maksymalna ilość usług: praca - 125 godz. 5) pług ciężki - szt 1 (pług dwustronny stalowy Zamawiającego, nośnik samochód o napędzie co najmniej na trzy osie i mocy silnika co najmniej 150 KM Wykonawcy) maksymalna ilość usług: praca - 200 godz 6) równiarka - szt 1 (pług dwustronny stalowy i równiarka Wykonawcy) maksymalna ilość usług: praca - 150 godz 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie polegało na: 1) Odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni dróg według standardów zimowego utrzymania ustalonych przez Zamawiającego, 2) Utrzymaniu w gotowości sprzętu i środków transportu przewidzianych do realizacji niniejszego zamówienia (umowy) wraz z ich obsługą, 3) Zapewnieniu przez Wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu i środków transportu przewidzianych do świadczenia usług, 4) Świadczeniu usług przekazanymi przez Zamawiającego protokolarnie urządzeniami do rozsypywania na jezdni materiałów do likwidacji śliskości zimowej tzw. piaskarki oraz urządzeniami do odśnieżania tj. pługi lemieszowe jednostronne lub dwustronne. 5) Montażu, demontażu piaskarek (za wyjątkiem załadunku i rozładunku piaskarki na środek transportowy), pługów i czołownic Wykonawca wykona we własnym zakresie i na własny koszt zapewniając takie materiały jak: lampy reflektorowe, zawory powietrzne, przewody pneumatyczne, elektryczne i akumulatorowe, 6) Przystosowaniu równiarki do prac przy zimowym utrzymaniu dróg przez Wykonawcę własnym staraniem i na własny koszt. 7) Materiały do likwidacji śliskości zimowej zapewnia Zamawiający. 8) Wykonywaniu usług na wezwanie Zamawiającego. 3. Szczegółowy zakres praw i obowiązków na podstawie których realizowane będzie zamówienie określa Specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 7 SIWZ oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 SIWZ. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). 5. Wartość zamówienia wynosi: 132 267,40 zł netto.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy udokumentują poprzez stosowne zaświadczenia lub oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ponadto Wykonawca - stosownie do oferowanego zakresu zamówienia musi spełniać następujące szczegółowe warunki: 1) potencjał kadrowy - Wykonawca musi dysponować osobą/osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami lub/oraz uprawnienia maszynisty do obsługi sprzętu przewidzianymi do realizacji zamówienia. 2) potencjał techniczny - Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu i środkami transportu w ilości zgodnej z ofertą. 3. Ocena spełnienia w/w warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/ nie spełnia w oparciu o oświadczenia lub dokumenty wymienione niżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty. 1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca załączy do oferty oświadczenie (wzór zał. nr 3 SIWZ) 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca załączy do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełnienia warunków szczegółowych Wykonawca załączy do oferty: 1) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca załączy do oferty wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia (załącznik nr 4 SIWZ) wraz z załączonymi kserokopiami uprawnień do kierowania pojazdami/uprawnień maszynisty potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione w pkt. 16.2 SIWZ. 2) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku dysponowania potencjałem technicznym Wykonawca załączy do oferty wykaz jednostek sprzętu i środków transportu (załącznik nr 5 SIWZ). 3. Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Ofertę przetargową (z ceną brutto, wartością netto i podatkiem VAT ) (załącznik nr 1 SIWZ), 2) Formularz cenowy (załącznik nr 2 SIWZ) na część, na którą Wykonawca składa ofertę. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605 z dnia 24 maja 2006 r.). 5. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 6. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a) Oświadczenie wymienione w pkt. 1 ppkt 1 - oświadczenie winno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców, b) Dokumenty wymienione w pkt. 1 ppkt 2 - przedmiotowe dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę, c) Dokumenty wymienione w pkt. 2 ppkt 1 i 2 - przedmiotowe dokumenty winien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do którego z niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia lub z umowy regulującej zasady współpracy wynika, że powinni potwierdzić spełnienie warunku.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdpjanow.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29, pokój nr 24.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 09:50, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29, pokój nr 24.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcą: Barbara Łukasz - w godzinach od 7:30 do 14:30. Nr referencyjny nadany postępowaniu: ZDP-J/IiN/342/20/08. Na podstawie art. 27 ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Zamawiający dopuszcza również przekaz w/w dokumentów oraz informacji faksem, pod warunkiem niezwłocznego ich pisemnego potwierdzenia (dostarczenia osobiście lub niezwłoczne przesłanie drogą pocztową). Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Prosimy treść otrzymanych faksem oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji odesłać zwrotnie pod nr telefonu 0158720191 z adnotacją, że powyższa informacja doszła i jest czytelna ze wskazaniem dnia i godziny jej otrzymania.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2008/2009 - pługopiaskarka szt 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Piaskarka PP-1 o szerokości 2m i długości 6m i pług lemieszowy jednostronny z czołownicą Zamawiającego, nośnik tj. samochód o ładowności min. 6 ton Wykonawcy. Maksymalna ilość usług: praca - 6 520 km, dyżur - 80 godz. Wykonywanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2008/2009 na niżej wymienionych drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim: - nr 2808L Janów Lubelski - Zdziłowice - Tokary - nr 2304L Stara Wieś - Batorz - Zdziłowice - nr 2731L Zakrzówek - Studzianki - Stawce - nr 2807L Błażek - Piłatka - do drogi nr 2808L - nr 2812L Wolica - Branew - nr 2813L Wólka Ratajska - Godziszów Trzeci zgodnie z załączonym wykazem (załącznik nr 8 SIWZ). Zamawiający zastrzega możliwość skierowania sprzętu również na inne odcinki dróg objęte planem zimowego utrzymania.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2008/2009 - pługopiaskarka szt 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Piaskarka PP-1 o szerokości 2m i długości 6m i pług lemieszowy jednostronny z czołownicą Zamawiającego, nośnik tj. samochód o ładowności min. 8 ton Wykonawcy. Maksymalna ilość usług: praca - 6 520 km, dyżur - 80 godz. Wykonywanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2008/2009 na niżej wymienionych drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim: - nr 2804L Modliborzyce - Błażek - nr 2736L Stróża - Błażek - Batorz - nr 2305L Studzianki - Aleksandrówka - Batorz - nr 2805L Błażek - Aleksandrówka - nr 2740L Polichna Czwarta - Błażek - nr 2806L Wierzchowiska - Antolin - Piłatka - nr 2815L Modliborzyce - Gwizdów zgodnie z załączonym wykazem (załącznik nr 8 SIWZ). Zamawiający zastrzega możliwość skierowania sprzętu również na inne odcinki dróg objęte planem zimowego utrzymania.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2008/2009 - pługopiaskarka szt 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Piaskarka PP-1 o szerokości 2m i długości 6m i pług lemieszowy jednostronny z czołownicą Zamawiającego, nośnik tj. samochód o ładowności min. 8 ton Wykonawcy. Maksymalna ilość usług: praca - 6 520 km, dyżur - 80 godz. Wykonywanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2008/2009 na niżej wymienionych drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim: - nr 2810L Krzemień - Chrzanów - Goraj - nr 2809L Chrzanów - Otrocz - nr 2811L Dzwola - Kocudza Górna - Goraj - nr 2825L Dzwola - Kocudza - nr 2826L Droga krajowa nr 74 - Kocudza - Władysławów - nr 2823L Krzemień - Flisy zgodnie z załączonym wykazem (załącznik nr 8 SIWZ). Zamawiający zastrzega możliwość skierowania sprzętu również na inne odcinki dróg objęte planem zimowego utrzymania.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem w sezonie zimowym 2008/2009 - pług średni szt 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pług dwustronny stalowy i czołownica Zamawiającego, nośnik tj. samochód o ładowności 8 ÷ 10 ton Wykonawcy. Maksymalna ilość usług: praca - 125 godz. Wykonywanie usług związanych z odśnieżaniem w sezonie zimowym 2008/2009 dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim zgodnie z załączonym wykazem (załącznik nr 9 SIWZ). W przypadku wystąpienia trudnych warunków drogowych Zamawiający zastrzega możliwość skierowania sprzętu również na inne odcinki dróg objęte planem zimowego utrzymania.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem w sezonie zimowym 2008/2009 - pług ciężki szt 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pług dwustronny stalowy i czołownica Zamawiającego, nośnik samochód o napędzie co najmniej na trzy osie i mocy silnika co najmniej 150 KM Wykonawcy. Maksymalna ilość usług: praca - 200 godz Wykonywanie usług związanych z odśnieżaniem w sezonie zimowym 2008/2009 dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim zgodnie z załączonym wykazem (załącznik nr 9 SIWZ). W przypadku wystąpienia trudnych warunków drogowych Zamawiający zastrzega możliwość skierowania sprzętu również na inne odcinki dróg objęte planem zimowego utrzymania.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem w sezonie zimowym 2008/2009 - równiarka szt 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pług dwustronny stalowy i równiarka Wykonawcy. Maksymalna ilość usług: praca - 150 godz Wykonywanie usług związanych z odśnieżaniem w sezonie zimowym 2008/2009 dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim zgodnie z załączonym wykazem (załącznik nr 9 SIWZ). W przypadku wystąpienia trudnych warunków drogowych Zamawiający zastrzega możliwość skierowania sprzętu również na inne odcinki dróg objęte planem zimowego utrzymania.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.