Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2012-07-10
K³odzko: szkolenia dla bezrobotnych
Numer og³oszenia: 243836 - 2012; data zamieszczenia: 10.07.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urz±d Pracy w K³odzku , ul. Okrzei 8, 57-300 K³odzko, woj. dolno¶l±skie, tel. 074 8657410, 8657419, faks 074 8657434.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: szkolenia dla bezrobotnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: przeprowadzenie szkoleñ grupowych dla 82 osób bezrobotnych, uczestników projektu systemowego Buduj przysz³o¶æ PO KL Poddzia³anie 6.1.3, wspó³finansowanego z Europejskiego Funduszu Spo³ecznego, w zakresie: Zadania I: Profesjonalna asystentka - obs³uga biura i sekretariatu-dla 10 osób; Zadania II: Opiekunka dzieciêca - dla 10 osób; Zadania III: Sprzedawca w handlu detalicznym z obs³ug± kas fiskalnych, obs³ug± programów do fakturowania, profesjonalna obs³uga klienta - dla 12 osób; Zadania IV: Operator maszyn do robót ziemnych: koparko-³adowarka kl. III - dla 10 osób; Zadania V: Profesjonalna opiekunka osób starszych z nauk± jêzyka niemieckiego - dla 10 osób; Zadania VI: Certyfikowany specjalista: kadry i p³ace - dla 10 osób; Zadania VII: Operator zagêszczarek i ubijaków wibracyjnych kl. III - dla 10 osób; Zadania VIII: Nowoczesne metody wykañczania wnêtrz - dla 10 osób.
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wymaga siê wniesienia wadium w wysoko¶ci: Zadanie I - 600 PLN; Zadanie II - 390 PLN; Zadanie III - 396 PLN; Zadanie IV - 720 PLN; Zadanie V - 870 PLN; Zadanie VI - 390 PLN; Zadanie VII - 258 PLN; Zadanie VIII - 780 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, gdy wszyscy Wykonawcy przystêpuj±cy do niniejszego postêpowania wyka¿±, i¿ posiadaj± aktualny wpis (na 2012 rok) do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez wojewódzki urz±d pracy, w³a¶ciwy ze wzglêdu na siedzibê Wykonawcy, a dodatkowo Wykonawcy, którzy sk³adaj± ofertê do: Zadania IV oraz Zadania VII posiadaj±, jako organizatorzy szkolenia w zakresie operatorów maszyn do robót ziemnych (koparko ³adowarka, zagêszczarki, ubijaki wibracyjne), potwierdzenie spe³niania wymagañ okre¶lonych w § 25 rozporz±dzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 wrze¶nia 2001r., wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie;
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zrealizowa³ nale¿ycie co najmniej 1 szkolenie grupowe zgodne w nazwie z przedmiotem niniejszego zamówienia lub o tematyce porównywalnej do tytu³u kursu;
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ odpowiedni± baz± (pomieszczeniami) do przeprowadzenia szkolenia oraz bêdzie dysponowa³ odpowiednim i w odpowiedniej ilo¶ci sprzêtem i materia³ami dydaktycznymi do przeprowadzenia zajêæ, tj. m.in. wyka¿e, ¿e na ka¿dego uczestnika kursu (w przypadku, gdzie program szkolenia przewiduje takie zajêcia) bêdzie przypadaæ osobne stanowisko komputerowe b±d¼ kasy fiskalnej (zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci równoczesnej pracy 2 lub wiêcej osób przy komputerze lub kasie fiskalnej)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu niniejszego zamówienia posiadaj± odpowiednie wykszta³cenie, kwalifikacje zawodowe oraz do¶wiadczenie umo¿liwiaj±ce realizacjê programu przedstawionego w przedmiocie zamówienia, tj. zatrudnia b±d¼ bêdzie dysponowa³ m.in. osobami jak ni¿ej: - wykszta³cenie: minimum ¶rednie lub kierunkowe zawodowe zgodne z zakresem wykonywanych czynno¶ci w zamówieniu; - kwalifikacje: odpowiednie do rodzaju wykonywanych w zamówieniu czynno¶ci, np. do prowadzenia zajêæ z obs³ugi komputerów, kas fiskalnych, zajêæ z podstawowych zasad higieny przy obrocie ¿ywno¶ci±, zajêæ z zakresu ksiêgowo¶ci, kadr, p³ac, opieki nad dzieæmi, opieki nad osobami starszymi, metod wykañczania wnêtrz, itd.; -uprawnienia do nauki jêzyka niemieckiego; -uprawnienia instruktora z zakresu obs³ugi odpowiednio koparko³adowarki; zagêszczarki, ubijaków wibracyjnych; - do¶wiadczenie: wszystkie wskazane osoby do przeprowadzenia szkolenia musz± wykazaæ minimum 2 - letnie do¶wiadczenie pracy w zakresie wykonywanych czynno¶ci w niniejszym zamówieniu oraz co najmniej 2 - letnie do¶wiadczenie w edukacji doros³ych
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- koncesjê, zezwolenie lub licencjê
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
- wykaz narz±dzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy us³ug lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
- o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pisemne o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków - za³±cznik Nr 2 do SIWZ; pisemne o¶wiadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu (na 2012 rok) do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez wojewódzki urz±d pracy, w³a¶ciwy ze wzglêdu na siedzibê Wykonawcy; pisemne o¶wiadczenie o zapewnieniu odpowiedniej bazy lokalowej i technicznej do przeprowadzenia szkolenia, do³±czaj±c opis bazy lokalowej i wyposa¿enia technicznego; w przypadku wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, do oferty nale¿y do³±czyæ dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
W przypadkach udokumentowanych zdarzeñ losowych oraz szczególnych okoliczno¶ci, których nie mo¿na przewidzieæ w toku niniejszego postêpowania, istnieje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) przesuniêcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia; b) zmiany miejsca szkolenia; c) dokonania zmiany osób wskazanych do przeprowadzenia szkolenia; d) zmiany harmonogramu zajêæ; e) odst±pienia od realizacji czê¶ci programu szkolenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.klodzko.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Powiatowy Urz±d Pracy w K³odzku, ul. Okrzei 8, 57 - 300 K³odzko.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 19.07.2012 godzina 12:00, miejsce: sekretariat Powiatowego Urzêdu Pracy w K³odzku, ul. Okrzei 8, 57 - 300 K³odzko.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapita³ Ludzki Poddzia³anie 6.1.3 ; projekt pn. Buduj przysz³o¶æ, wspólfinansowany z Europejskiego Funduszu Spo³ecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: PROFESJONALNA ASYSTENTKA - OBS£UGA BIURA I SEKRETARIATU.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Kurs dla 10 osób; Miejsce realizacji: K³odzko.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. Do¶wiadczenie wykonawcy - 40
- 3. Program - 30
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: OPIEKUNKA DZIECIÊCA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Kurs dla 1o osób bezrobotnych; Miejsce realizacji szkolenia: K³odzko.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczêcie: 10.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. Do¶wiadczenie wykonawcy - 50
- 3. Certyfikat jako¶ci us³ug - 20
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: SPRZEDAWCA W HANDLU DETALICZNYM Z OBS£UG¡ KAS FISKALNYCH, OBS£UG¡ PROGRAMÓW DO FAKTUROWANIA, PROFESJONALNA OBS£UGA KLIENTA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Kurs dla 12 osób bezrobotnych; Miejsce realizacji szkolenia: K³odzko.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczêcie: 10.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. Do¶wiadczenie wykonawcy - 40
- 3. Program - 30
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: OPERATOR MASZYN DO ROBÓT ZIEMNYCH W ZAKRESIE III KLASY UPRAWNIEÑ: koparko³adowarka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Kurs dla 10 osób bezrobotnych; Miejsce realizacji szkolenia: K³odzko.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczêcie: 20.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. Do¶wiadczenie wykonawcy - 50
- 3. Certyfikat jako¶ci us³ug - 20
CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: PROFESJONALNA OPIEKUNKA OSÓB STARSZYCH Z NAUK¡ JÊZYKA NIEMIECKIEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: kurs dla 10 osób bezrobotnych; Miejsce realizacji szkolenia: K³odzko.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczêcie: 10.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. Do¶wiadczenie wykonawcy - 40
- 3. Program - 30
CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: CERTYFIKOWANY SPECJALISTA: KADRY I P£ACE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Kurs dla 10 osób bezrobotnych; Miejsce realizacji szkolenia: K³odzko.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczêcie: 01.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. Do¶wiadczenie wykonawcy - 40
- 3. Program - 30
CZÊ¦Æ Nr: 7 NAZWA: OPERATOR ZAGÊSZCZAREK I UBIJAKÓW WIBRACYJNYCH kl. III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Kurs dla 10 osób bezrobotnych; Miejsce realizacji szkolenia: K³odzko.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczêcie: 03.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. Do¶wiadczenie wykonawcy - 50
- 3. Certyfikat jako¶ci us³ug - 20
CZÊ¦Æ Nr: 8 NAZWA: NOWOCZESNE METODY WYKAÑCZANIA WNÊTRZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Kurs dla 10 osób bezrobotnych; Miejsce realizacji szkolenia: Bystrzyca K³odzka.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczêcie: 06.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. Do¶wiadczenie wykonawcy - 50
- 3. Certfikat jako¶ci us³ug - 20
INNE PRZETARGI Z K£ODZKA
- Wymiana stolarki okiennej drewnianej w pomieszczeniach piwnic w Centrum Administracyjnym Placówek Opiekuñczo-Wychowawczych w K³odzku.
- Wymiana urz±dzeñ w kot³owni w Centrum Administracyjnym Placówek Opiekuñczo-Wychowawczych w K³odzku.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazw± "Remont budynku K³odzkiego O¶rodka Kultury wraz z remontem konserwatorskim elewacji, stolarki okiennej ........
- Odbudowa drogi powiatowej nr 3256D, km 1+200 - 4+363 [ intensywne opady deszczu, wrzesieñ 2024 r.]
- Dostawa sprzêtu na artyku³y biurowe, worki, ¶rodki czysto¶ci, baterie, tusze, tonery, myszki, klawiatury dla podmiotu leczniczego "Zespo³u Opieki Zdrowotnej" w K³odzku
- Odbudowa mostu w ci±gu drogi powiatowej nr 3226D ul. Ko¶ciuszki w K³odzku km 10+406
wiêcej: przetargi w K³odzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie us³ugi szkoleniowej dla 7 osób bezrobotnych w zakresie "ABC przedsiêbiorczo¶ci".
- "Przeprowadzenie szkoleñ specjalistycznych dla pracowników i kandydatów na pracowników centrum us³ug spo³ecznych"
- ¦wiadczenie us³ug grupowej i indywidualnej nauki p³ywania na terenie obiektów MOSiR Sosnowiec
- Us³uga zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazw± Akademia Kompetencji w zakresie Zamówieñ Publicznych dla pracowników uczelni
- Przeprowadzenie szkoleñ i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracuj±cych w obszarze pieczy zastêpczej oraz osób sprawuj±cych pieczê zastêpcz±.
- ¦wiadczenie us³ug szkoleniowych na potrzeby projektu pt. Poprawa jako¶ci szkolnictwa zawodowego w Zespole Szkó³ Centrum Kszta³cenia Rolniczego im. Jana Paw³a II w Brzostku
wiêcej: Us³ugi szkoleniowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.