Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-03
Krosno: Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego i oprogramowania do pracowni zawodowych szkół ponadgimnazjalnych w ramach projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX. Rozwój Wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 24386 - 2015; data zamieszczenia: 03.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krosno , ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 13 47 43 306, faks 13 47 43 306.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego i oprogramowania do pracowni zawodowych szkół ponadgimnazjalnych w ramach projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX. Rozwój Wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z IV zadań. Zadanie I: Zakup i dostawa sprzętu do pracowni informatycznej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 w Krośnie 1. Dysk HDD - 20 szt. 2. Dysk SSD - 14 szt. 3. Pamięć RAM DDR2 4 GB 2x2 GB - 20 kpl. 4. Oprogramowanie System Operacyjny - 20 szt. 5. Oprogramowanie Pakiet biurowy - 20 szt. 6. Pendrive 8 GB - 14 szt. 7. Toner do drukarek sieciowych - 7 szt. 8. Toner do drukarki sieciowej - 2 szt. 9. Dysk twardy - 1 szt. Zadanie II: Zakup i dostawa sprzętu do pracowni elektrycznej/elektronicznej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 w Krośnie 1. Zwrotnica antenowa - 4 szt. 2. Wzmacniacz masztowy - 1 szt. 3. Wzmacniacz antenowy wewnętrzny z zasilaczem własnym - 4 szt. 4. Rozgałęźnik TV/SAT minimum 5-torowy - 2 szt. 5. Multiswitch co najmniej 5 wejść i 4 wyjścia z pasywnym przelotem DVB-T - 4 szt. 6. Rozgałęźnik TV/SAT - 4 szt. 7. Przewód antenowy - 1 szt. 8. Tuner umożliwiający odbiór telewizji satelitarnej i cyfrowej naziemnej - 4 szt. 9. Antena satelitarna - 2 szt. 10. Konwerter typu QUADRO przestrajany napięciowo i częstotliwościowo - 1 szt. 11. Konwerter typu Monoblock Twin przestrajany napięciowo i częstotliwościowo - 1 szt. 12. Sumator(zwrotnica) TV-SAT - 4 szt. 13. Modulator telewizyjny 2 kanałowy - 1 szt. 14. Wzmaczniacz kanałowy - 1 szt. 15. Wzmaczniacz kanałowy - 1 szt. 16. Wzmaczniacz kanałowy - 1 szt. 17. Wzmaczniacz kanałowy - 1 szt. 18. Zasilacz impulsowy do wzmacniaczy kanałowych - 1 szt. 19. Zasilacz impulsowy 12V/1A (+) do kamer - 4 szt. 20. Zaciskacz uniwersalny do złączy kompresyjnych - 4 szt. 21. Kamera kompaktowa - 4 szt. 22. Kamera kopułkowa kolorowa z własnym zasilaczem - 4 szt. 23. Rejestrator cyfrowy - 1 szt. 24. Centrala alarmowa - 2 szt. 25. Manipulator centrali - 2 szt. 26. Zamek szyfrowy - 2 szt. 27. Klawiatura strefowa - 2 szt. 28. Czujka ruchu - 4 szt. 29. Czujka zbicia szyby - 2 szt. 30. Czujnik udarowy - 2 szt. 31. Miniaturowy nadajnik bezprzewodowego systemu transmisji obrazu i dźwięku - 2 szt. 32. Miniaturowy-odbiornik-bezprzewodowego-systemu-transmisji-obrazu-i-dźwięku - 2 szt. 33. Zamek szyfrowy na kartę (zestaw) - 1 szt. 34. Radio CB ręczne - 2 szt. 35. Radio CB stacjonarne - 1 szt. 36. Antena radia CB - 1 szt. 37. Rerflektometr profesjonalny - 1 szt. 38. Reflektometr krzyżowy profesjonalny - 1 szt. 39. Miernik sygnału satelitarnego - 1 szt. 40. Kalkulator inżynierski - 6 szt. 41. Wyłącznik nadprądowy; Jednotorowy: B6 - 6 szt. 42. Wyłącznik nadprądowy; jednotorowy: C3 - 6 szt. 43. Wyłącznik nadprądowy; Jednotorowy: C6 - 6 szt. 44. Przekaźnik czasowy - 6 szt. 45. Stycznik - 6 szt. 46. Styki pomocnicze do styczników - 6 szt. 47. Lampki sygnalizacyjne - 18 szt. 48. Lutownica oporowa; 100 W - 6 szt. 49. Rozdzielnica - 6 szt. 50. Wyłącznik nadprądowy jednotorowy: B6 - 6 szt. 51. Wyłącznik nadprądowy jednotorowe: B10 - 6 szt. 52. Wyłącznik nadprądowy trójtorowy: B10 - 6 szt. 53. Licznik energii elektrycznej - 6 szt. 54. Wyłącznik różnicowoprądowy - 6 szt. 55. Przekaźnik termobimetalowy - 6 szt. 56. Obudowa izolacyjna - 6 szt. Zadanie III: Zakup i dostawa sprzętu do pracowni elektrycznej/elektronicznej (narzędzia) w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 w Krośnie 1. Wiertarko-wkrętarka - 6 szt. 2. Klucze oczkowe płaskie - 6 szt. 3. Wkrętarki elektrotechniczne płaskie; izolowane 1000 V - 6 szt. 4. Wkrętarki elektrotechniczne krzyżakowe; izolowane 1000 V - 6 szt. 5. Szczypce monterskie uniwersalne; izolowane 1000 V - 6 szt. 6. Szczypce płaskie izolowane 1000 V - 6 szt. 7. Szczypce boczne do cięcia przewodów; izolowane 1000 V - 6 szt. 8. Pęseta - 6 szt. 9. Nóż monterski - 6 szt. 10. Przyrząd do ściągania izolacji z przewodów - 6 szt. 11. Pilniki iglaki do metalu - 6 szt. 12. Młotek metalowy; 0,5 kg - 6 szt. 13. Młotek metalowy; 0,7 kg - 6 szt. 14. Ściągacz do kół pasowych - 6 szt. 15. Skrobak - 6 szt. 16. Tuleja do montażu i demontażu łożysk - 6 szt. 17. Piłka do metalu - 6 szt. 18. Zestaw bitów do wkrętarki - 6 szt. 19. Próbnik neonowy - 6 szt. 20. Przymiar taśmowy - 6 szt. Zadanie IV: Zakup i dostawa oprogramowania do pracowni zawodowej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 w Krośnie 1. Oprogramowanie (program komputerowy) na 10 stanowisk do wspomagania procesów logistycznych - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 12 miesięcy gwarancji na oferowany sprzęt i oprogramowanie. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania protokołu odbioru bez uwag przez wykonawcę i Zamawiającego. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć bezpośrednio do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4, ul. Bohaterów Westerplatte 20, 38-400 Krosno oraz Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5, ul. Rzeszowska 10, 38-400 Krosno. Informacja dodatkowa: postępowanie prowadzone jest w trybie przetargowym, gdyż jest ono częścią Projektu Podkarpacie stawia na zawodowców. Zamawiający w ramach dostaw dokona wydatkowania środków pieniężnych w wysokości znacznie przekraczającej 30.000 euro, jednak z przyczyn organizacyjnych dostawy w ramach projektu zostały podzielone na kilkadziesiąt odrębnych postępowań. Jednym z nich jest niniejsze postępowanie, którego wartość szacunkowa nie przekracza 30.000 euro..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.20.00 - Różne narzędzia ręczne 31.71.00.00 - Sprzęt elektroniczny 31.68.00.00 - Elektryczne artykuły i akcesoria 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 48.93.10.00 - Pakiety oprogramowania szkoleniowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo: Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów. Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie złożenie umowy, w której określone będą prawa i obowiązki poszczególnych wykonawców. Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu. Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Korespondencja z Zamawiającym oraz rozliczenia z wykonawcami dokonywane będą przez pełnomocnika wskazanego pełnomocnictwem. Podmiot składający ofertę jako uczestnik konsorcjum i jednocześnie składający ofertę samodzielnie lub jako uczestnik innego konsorcjum zostanie potraktowany jako składający dwie oferty i na tej podstawie wszystkie oferty z Jego udziałem zostaną odrzucone. Zasady podpisywania oferty dotyczą wszystkich jej dokumentów (informacji, wykazów, oświadczeń) oraz potwierdzania za zgodność z oryginałem składanych kopii. 2. Podwykonawstwo: Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku braku takiego oświadczenia, Zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawcy. 3. Wykonawcy zobowiązani są podać w ofercie dokładne parametry, model/symbol/nazwę oferowanego sprzętu oraz nazwę i producenta oprogramowania (wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Serwis pogwarancyjny - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
. Istotne zmiany w umowie Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie: 1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: a) w przypadku wystąpienia problemów z dotrzymaniem terminu dostawy na uzasadniony wniosek wykonawcy, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, b) w przypadku opóźnienia Zamawiającego w rozstrzygnięciu przetargu i/lub podpisaniu umowy, c) w przypadku zawieszenia realizacji dostaw przez Zamawiającego. 2. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: a) zmiana stawki urzędowej podatku VAT, b) rezygnacji z części zamówienia, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - o wartość niewykonanych dostaw. 3. Inne zmiany: a) w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów (np. urządzenia o równoważnych parametrach, w nowszej i lepszej technologicznie ich wersji itp.), jeżeli nie prowadzi to do zwiększenia ceny, b) w przypadku gdy zaoferowany przez wykonawcę sprzęt został wycofany z produkcji Zamawiający dopuszcza, po uzgodnieniu, dostarczenie sprzętu o parametrach równoważnych bądź lepszych, c) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego: - powierzenie podwykonawcom innej części dostaw niż wskazana w ofercie wykonawcy, - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji dostaw, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ. 4. Warunki zmian: a) inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, że żaden powyższych zapisów nie obliguje Zamawiającego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany, a jedynie wprowadza taką możliwość, b) uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych dostaw, c) forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krosno, ul. Lwowska 28a, pokój nr 326.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Krosno, ul. Lwowska 28a, Kancelaria Ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Podkarpacie stawia na zawodowców. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.2. Uwaga: Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w następujących terminach: a) rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy b) zakończenie: 14 dni od dnia podpisania umowy. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami: 1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje dotyczące postępowania Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, drogą elektroniczną lub faksem. Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub pocztą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 2. Powyższe zasady porozumiewania się (tj. faks i e-mail) nie będą miały zastosowania do dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw składanych w odpowiedzi na wezwanie dokonane przez Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy, ze względu na konieczność zachowania formy tychże oświadczeń lub dokumentów przewidzianej w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane lub przepisów Kodeksu cywilnego w przypadku pełnomocnictwa. 3. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami w powyższy sposób są: 1) Jolanta Kopciuch-Szmyd - Wydział Edukacji Urzędu Miasta w Krośnie, ul. Lwowska 28a, w godz. 7.30 do 15.30 - w sprawach merytorycznych 2) Małgorzata Wanat lub Edyta Głód - Stanowisko ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta w Krośnie, ul. Lwowska 28a, w godz. 7.30 do 15.30 - w sprawach formalno - prawnych; Sposób porozumiewania się: a) pisemnie - Krosno, ul. Lwowska 28a, z dopiskiem Zamówienia Publiczne b) faksem - nr: 13 47 43 306 c) drogą elektroniczną - zp@um.krosno.pl Kryteria oceny ofert: 1. Kryteriami oceny ofert są: 1) najniższa cena - 90 2) serwis pogwarancyjny - 10% 2. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących przeliczników: 1) Kryterium: najniższa cena - 90 % W kryterium najniższa cena zostanie zastosowany wzór: P = [ Cmin: C] x 90 gdzie: P - liczba punktów Cmin - cena najniższa C - cena badana 2) Kryterium: serwis pogwarancyjny - 10% W kryterium serwis pogwarancyjny zostanie zastosowana następująca metoda punktacji: a) zaoferowanie co najmniej 24-miesięcznego okresu serwisu pogwarancyjnego - 10 pkt. b) zaoferowanie co najmniej 12-miesięcznego okresu serwisu pogwarancyjnego - 5 pkt. Uwaga: maksymalna długość okresu serwisu pogwarancyjnego jaka będzie podlegała punktacji wynosi 24 miesiące. Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, który spełniając warunki określone w SIWZ uzyska największą liczbę punktów (suma punktów uzyskanych w obu w/w kryteriach - maksymalnie 100 punktów)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Zapewnienie usług w zakresie przygotowania, wydawania i dostarczania posiłków dla mieszkańców Miasta Krosna w okresie od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Miasto Krosno
- Usługa transportu odpadów
- Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
- Usługi społeczne w zakresie udzielenia tymczasowego schronienia dla bezdomnych kobiet z terenu Gminy Miasto Krosno w schronisku dla osób bezdomnych w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025r.
- Uruchomienie systemu zapisu i podglądu monitoringu CCTV IP w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń biurowych, UPS, serwerów oraz części i akcesoriów komputerowych dla AWF Katowice im. J. Kukuczki w Katowicach - 17 części - (przetarg nr 1).
- "Dostawy sprzętu epizootycznego dla potrzeb Inspekcji Weterynaryjnej województwa podkarpackiego"
- "Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznych i eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego"
- Zakup sprzętu komputerowego i części komputerowych na potrzeby Urzędu Morskiego w Gdyni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.