Ogłoszenie z dnia 2014-07-21
Kolbudy: Transport uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kolbudy do szkół
Numer ogłoszenia: 243884 - 2014; data zamieszczenia: 21.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Obsługi Oświaty , ul. Staromłyńska 1, 83-050 Kolbudy, woj. pomorskie, tel. 58 6910524, faks 58 6910529.
- Adres strony internetowej zamawiającego: joo.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Transport uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kolbudy do szkół.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje usługę związaną z realizacją obowiązku określonego w art. 14, art. 14 a ust.4 i art. 17ust. 3a pkt 1 i 2 Ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz. U. z 2004 r. Nr 256 poz. 2572 z późn. zm.) polegającą na dowożeniu niepełnosprawnych uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Kolbudy najkrótszą trasą z domu do szkoły i z powrotem wraz z zapewnieniem im opieki w czasie dowożenia własnymi środkami transportowymi Wykonawcy. Przewozy będą realizowane w całym roku szkolnym 2014-2015 (190 dni) oraz w całym roku szkolnym 2015-2016 (192 dni) w dni nauki szkolnej zgodnie z kalendarzem roku szkolnego, ogłaszanym corocznie przez Ministra Edukacji Narodowej. Dowozem objęte będą dzieci i młodzież niepełnosprawna (w tym osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich) uczęszczająca do szkół podstawowych, gimnazjów, szkół ponadgimnazjalnych w tym do szkół specjalnych i ośrodków szkolno - wychowawczych. Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia od Zamawiającego dodatkowych zleceń na przewóz dzieci niepełnosprawnych, jeżeli zaistnieje taka konieczność w trakcie trwania roku szkolnego. Nastąpi to w formie dołączenia ucznia do już przewożonych uczniów lub zlecenie nowego kursu. W przypadku zlecenia nowego kursu rozliczenia będą dokonywane po cenie za 1 km wskazanej w ofercie. Maksymalny dzienny limit kilometrów dla wszystkich pojazdów wynosi 570 km. Limit ten może ulec zmianie, gdyż będzie uzależniony od bieżących potrzeb Zamawiającego. Wobec tego Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszania lub zwiększania dziennego limitu kilometrów przy zachowaniu ceny jednostkowej za kilometr określonej przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wykazu, rozkładu dowozów oraz liczby kursów dowożonych osób. Pojazdy winny być oznakowane, przystosowane konstrukcyjnie do przewozu osób niepełnosprawnych /w tym osób poruszających się na wózkach/, wyposażone w specjalistyczny sprzęt /tj. odpowiednie zabezpieczenie do przewozu dzieci i wózków itp./ Pojazdy samochodowe, które będą użyte do realizacji zamówienia muszą być sprawne, posiadać aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu oraz opłacone ubezpieczenie OC. Przed przystąpieniem do realizacji usługi, Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy dla poszczególnych kursów, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży, z uwzględnieniem następujących założeń: a) uczeń powinien zostać dowieziony do szkoły w takim czasie, aby możliwe było rozpoczęcie przez niego zajęć lekcyjnych lub rewalidacyjno - wychowawczych zgodnie z planem lekcji oraz zabierany po ich zakończeniu, bez zbędnego oczekiwania, b) szczegółowe godziny kursów Wykonawca ustali z rodzicami /opiekunami prawnymi/ uczniów oraz dyrektorami placówek w oparciu o tygodniowy plan lekcji przewożonych uczniów, c) protokół z uzgodnień wraz z projektem rozkładu jazdy musi zostać przedłożony do Zamawiającego do dnia 15 września 2014 roku /na rok szkolny 2014 - 2015/ oraz do dnia 15 września 2015 roku /na rok szkolny 2015 - 2016/. Możliwe będą zmiany w harmonogramach - każdorazowo za zgodą Zamawiającego. Wykonawca zapewni - niezależnie od kierowców - opiekunów przewożonym uczniom wymagającym szczególnej opieki /w liczbie minimum 2 osób na przejazdy/ według następujących zasad: a) opiekun będzie odbierał uczniów od rodziców (prawnych opiekunów) spod domu i po dowiezieniu na zajęcia będzie - jeśli zajdzie taka potrzeba - pomagał dzieciom rozebrać się w szatni, a następnie przekaże dzieci pod opiekę nauczyciela, b) po zakończeniu zajęć opiekun będzie odbierał dzieci od nauczycieli w szkole i - jeżeli zajdzie taka potrzeba pomagał dzieciom ubierać się w szatni i po dowiezieniu pod dom przekazywał pod opiekę rodzicom lub opiekunom, W sytuacji gdy w przewozie nie będzie uczestniczył opiekun - jego zadania przejmuje na siebie kierowca pojazdu. W tej sytuacji kierowca musi posiadać uprawnienia opiekuna. Kierowcy i opiekunowie sprawujący opiekę nad dziećmi wyposażeni będą w identyfikatory pozwalające zidentyfikować imię i nazwisko każdej z tych osób i nazwę firmy przewozowej oraz numer telefonu komórkowego. Numer telefonu opiekuna lub kierowcy z danej trasy udostępnia się rodzicom/opiekunom prawnym dowożonych dzieci - na ich żądanie. Wykonawca zapewniać będzie na danej trasie przewozu dzieci tych samych pracowników, dokonując tylko minimalnych zmian osobowych i tylko w uzasadnionych przypadkach. Każda trwała zmiana opiekuna wymagać będzie powiadomienia na piśmie i dołączenia zaświadczenia potwierdzającego uprawnienia w zakresie przepisów bhp oraz zaświadczenia potwierdzającego uprawnienia do wykonywania powierzonej funkcji. Wykonawca będzie miał obowiązek dołączenia do składanych faktur zaświadczenia o liczbie dni obecności ucznia na zajęciach lekcyjnych w danym miesiącu, podpisane przez rodzica lub prawnego opiekuna, celem potwierdzenia wykonania usługi Wykonawca będzie działać w sposób racjonalny tj. łączyć w grupy dzieci na tej samej trasie i w zbliżonych godzinach dowozu. Wykonawca zapewni ubezpieczenie wszystkim osobom przewożonym.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawa zamówień publicznych. Przedmiotem ewentualnych zamówień uzupełniających będzie transport uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kolbudy do szkół wraz z opieką w zakresie nie przekraczającym 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w postępowaniu NIE WYMAGA wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Spełnienie warunku będzie oceniane zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów, o których mowa w cz. III. pkt. 3 ppkt.1), 2) SIWZ tj. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, licencja. Ze złożonych dokumentów powinno jednoznacznie wynikać, ze wykonawca posiada aktualna licencję na wykonywanie przewozu krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2001 Nr 123 poz. 1371 z późn. zm.) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego w/w dokument składają wykonawcy wykonujący bezpośrednio przedmiot zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Spełnienie warunku będzie oceniane zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów, o których mowa w cz. III. pkt. 3 ppkt.1), 3) SIWZ tj. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wykaz usług, dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie i ewentualnie zobowiązanie zgodne z zapisem zawartym w art. 26 ust. 2 b Prawa zamówień publicznych. Ze złożonych dokumentów powinno wynikać, że wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi - każda wykonywana w sposób ciągły przez okres co najmniej 6 miesięcy obejmujące przewóz osób niepełnosprawnych (min. 20 osób). W przypadku usług wykonywanych zamawiający uzna usługi już zrealizowane wykonywane w sposób ciągły przez okres co najmniej 6 miesięcy obejmujące przewóz osób niepełnosprawnych (min. 20 osób). Wykaz usług należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. Do wykazu usług należy dołączyć dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia będzie oceniany łącznie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Spełnienie warunku będzie oceniane zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów, o których mowa w cz. III. pkt. 3 ppkt.1), 4) SIWZ tj. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych i ewentualnie zobowiązanie zgodnie z zapisem zawarty w art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych. Ze złożonych dokumentów powinno wynikać, że wykonawca dysponuje pojazdami do przewozu osób - dopuszczonymi do ruchu, odpowiednio oznakowanymi, w ilości niezbędnej do realizacji zamówienia, w tym minimum 3 pojazdami przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych (w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich), wyposażonymi w specjalistyczny sprzęt (tj. pasy do mocowania wózków itp.). Wykonawca sporządza wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych wg. wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego potencjał techniczny będzie oceniany łącznie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Spełnienie warunku będzie oceniane zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów, o których mowa w cz. III. pkt. 3 ppkt.1), 5), 6) SIWZ tj. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wykaz osób, oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia i ewentualnie zobowiązanie zgodne z zapisem w art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych Ze złożonych dokumentów powinno wynikać, że wykonawca dysponuje kierowcami i opiekunkami w liczbie niezbędnej do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, posiadającymi odpowiednie przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pomocy medycznej lub przedmedycznej lub co najmniej 6 miesięczne doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi. Wskazani kierowcy muszą mieć odpowiednie kwalifikacje zawodowe (prawo jazdy). Wykonawca zapewni - niezależnie od kierowców - opiekunów przewożonym uczniom wymagającym szczególnej opieki (w liczbie minimum 2 osoby na przewozy). Wykaz osób należy sporządzić wg. Wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ. Oświadczenie wykonawcy, iż osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 7 SIWZ. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego osoby zdolne do wykonania zamówienia będą oceniane łącznie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Spełnienie warunku będzie oceniane zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów, o których mowa w cz. III. pkt. 3 ppkt. 1),7), 8) SIWZ tj. - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 50 000 zł., wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert. Ze złożonych dokumentów powinno wynikać, że wykonawca posiada opłacona polisę, w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł. oraz że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy jest nie mniejsza niż 50 000 zł. W przypadku dokumentów wyrażonych w walucie obcej wartość ubezpieczenia w przeliczeniu na PLN musi odpowiadać wartości dokumentów wymaganego przez zamawiającego na dzień składania ofert. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego składają wymienione dokumenty o łącznej wartości nie mniejszej niż określone powyżej wspólnie lub jeden z wykonawców.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty (np. pełnomocnictwa, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub umowa spółki cywilnej itp.) zawierające dane aktualne na dzień składania ofert potwierdzające, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się zmiany postanowień zawartej umowy, jeżeli zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia zmian będzie wynikać z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Przykładowe istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz warunki takich zmian: - za dopuszczalne należy uznać zmiany oraz liczbę samochodów wymienionych w załączniku Nr 5 do SIWZ, przy pomocy których będzie realizowany przedmiot zamówienia. Zmiana dotyczy sytuacji - awaria samochodu. Nowe (zastępcze) samochody muszą posiadać parametry nie gorsze niż te wskazane w ofercie. Liczba samochodów musi być dostosowana do faktycznych potrzeb Zamawiającego. - za dopuszczalne należy uznać zmiany kierowców i opiekunów oraz ich liczby (zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego) wymienionych w załączniku Nr 6 do SIWZ, których dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje zostały dołączone przed podpisaniem umowy. Nowi kierowcy i opiekunowie muszą posiadać kwalifikacje nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego w SIWZ. Za dopuszczalne należy uznać zmianę limitu kilometrów w sytuacji zmiany zakresu i liczby tras wynikające ze zmiany liczby lub miejsca zamieszkania przewożonych dzieci niepełnosprawnych lub zmiany przez uczniów szkół podstawowych, gimnazjów, w tym szkół specjalnych i ośrodków szkolno - wychowawczych, zmiany związane z nowym rokiem szkolnym 2014 - 2015, 2015-2016 itp. Wskazane zmiany mogą zostać wprowadzone jedynie w przypadku, gdy obie strony zgodnie uznają, że wprowadzenie zmian jest konieczne i niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia. Zmiany muszą nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: joo.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego Jednostka Obsługi Oświaty , ul. Staromłyńska 1, 83-050 Kolbudy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Jednostka Obsługi Oświaty , ul. Staromłyńska 1, 83-050 Kolbudy pokój Nr 309.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej oraz nie zamierza przeprowadzić aukcji elektronicznej. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena - 100 %. Dzień zamieszczenia niniejszego ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 21.07.2014.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWÓZ UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI Z GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA DO PLACÓWEK SPECJALNYCH WRAZ Z OPIEKĄ
- "TRANSPORT UCZNIÓW Z TERENU GMINY CIĘŻKOWICE W ROKU SZKOLNYM 2024/2025"
- Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie gminy Sławków do i z placówek oświatowych w roku 2025 - 2 części - II postępowanie
- Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Mieczysława Fogga w Złotokłosie
- "WYKONANIE USŁUGI W ZAKRESIE DOWOŻENIA DZIECI DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY ŚWINICE WARCKIE W ROKU 2025"
- Dowóz osób niepełnosprawnych do placówek oświatowych
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.