Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-12
Bydgoszcz: 69/P/2011 -
Wykonanie okresowej kontroli instalacji gazowej w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM Sp. z o. o. w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 243900 - 2011; data zamieszczenia: 12.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. , ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, faks 052 3481607.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.adm.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 69/P/2011 - Wykonanie okresowej kontroli instalacji gazowej w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM Sp. z o. o. w Bydgoszczy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi okresowej kontroli stanu technicznego instalacji gazowej, zgodnie z zakresem, o którym mowa w art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994r - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 nr 243 poz. 1623) oraz PN-M-34507-2002 Instalacja gazowa. Kontrola okresowa oraz przegląd kotłów gazowych w budynkach administrowanych przez Administrację Domów Miejskich ADM Sp. z o. o. w Bydgoszczy położonych w obrębie działania poszczególnych Rejonów Obsługi Mieszkańców i wymienionych w załączniku nr 8A, 8B, 8C, 8D, 8E do SIWZ (odpowiednio do zadania), które obejmują w szczególności: a) kontrolę okresową instalacji gazowej od kurka głównego do armatury odcinającej instalację gazową u odbiorcy indywidualnego w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych, b) kontrolę okresową instalacji gazowej u odbiorcy indywidualnego w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych, c) kontrolę okresową instalacji gazowej w budynkach mieszkalnych jednorodzinnych, użyteczności publicznej i zamieszkania zbiorowego oraz w budynkach wielorodzinnych gazomierzem centralnym, d) kontrolę prawidłowości działania wentylacji oraz połączeń przewodów kominowych, e) kontrolę okresową instalacji gazowej od przyłącza do kotła f) przeglądy kotłów/pieców gazowych c.o..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 71.63.00.00-3, 71.31.54.10-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: a) dla zadania nr 1: - co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu kontroli okresowej stanu technicznego instalacji gazowej w budynkach mieszkalnych lub użytkowych, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości łącznej nie mniejszej niż 10.000 zł brutto i udokumentuje, że usługi te zostały wykonane należycie. b) dla zadania nr 2: - co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu kontroli okresowej stanu technicznego instalacji gazowej w budynkach mieszkalnych lub użytkowych, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości łącznej nie mniejszej niż 15.000 zł brutto i udokumentuje, że usługi te zostały wykonane należycie. c) dla zadania nr 3: - co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu kontroli okresowej stanu technicznego instalacji gazowej w budynkach mieszkalnych lub użytkowych, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości łącznej nie mniejszej niż 22.000 zł brutto i udokumentuje, że usługi te zostały wykonane należycie. d) dla zadania nr 4: - co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu kontroli okresowej stanu technicznego instalacji gazowej w budynkach mieszkalnych lub użytkowych, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości łącznej nie mniejszej niż 27.000 zł brutto i udokumentuje, że usługi te zostały wykonane należycie. d) dla zadania nr 5: - co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu kontroli okresowej stanu technicznego instalacji gazowej lub kotłów/pieców gazowych w budynkach mieszkalnych lub użytkowych, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości łącznej nie mniejszej niż 2.000,00 zł brutto i udokumentuje, że usługi te zostały wykonane należycie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca: a) wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej 2 osobami tj.: - 1 osobą (wykonującą przeglądy gazowe) posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie urządzeń, sieci i instalacji gazowych oraz świadectwo kwalifikacyjne typu E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacyjnym (tzw. uprawnienie gazowe eksploatacyjne) zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006r Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.) - 1 osobą (nadzorującą przeglądy gazowe) posiadającą uprawnienia budowane wykonawcze do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej zakresie urządzeń, sieci i instalacji gazowych oraz świadectwo kwalifikacyjne typu D uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru (tzw. uprawnienie gazowe dozorowe) zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006r Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
7.3.1. ofertę sporządzoną wg formularza ofertowego. Treść oferty powinna odpowiadać merytorycznej zawartości załącznika nr 1 do SIWZ 7.3.2. podział ceny na składniki - według wzoru stanowiącego załącznik nr 11A, 11B, 11C, 11D, 11E do SIWZ (odpowiednio do zadania) 7.3.3. w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału0 w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 7.3.4. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo o którym mowa w pkt. 6.4. niniejszej SIWZ 7.3.5. w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez Pełnomocnika. 7.3.6. w przypadku jeżeli w realizacji zamówienia będą uczestniczyć podwykonawcy - należy złożyć oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 4b do SIWZ 7.4. Dokumenty składające się na ofertę (określone w rozdziale 7 niniejszej SIWZ) mogą być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, chyba że wymagana jest forma poświadczenia przez notariusza za zgodność z oryginałem.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie i przypadkach niżej określonych : 1. Wynagrodzenie należne wykonawcy podlega automatycznej zmianie do zmiany wysokości podatku VAT obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy ustalana jest każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury ( powstania obowiązku podatkowego). W takich przypadkach zmiana wynagrodzenia należnego wykonawcy nie wymaga złożenia dodatkowego zgodnego oświadczenia woli stron o ustaleniu tego wynagrodzenia w nowej wysokości tj. nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy. 2. Zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku konieczności wydłużenia terminu realizacji umowy wywołanej ważnymi zdarzeniami niemożliwymi do przewidzenia w chwili podpisania umowy, o czas nie dłuższy niż okres trwania przeszkód w realizacji umowy wynikających z przyczyn niezależnych od wykonawcy np. długi proces postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub decyzji pozwolenia na przebudowę i zmianę sposobu użytkowania. W takim przypadku zmiana dokonuje się po pisemnym powiadomieniu Zamawiającego przez Wykonawcę o ich zaistnieniu, przed upływem terminu określonego w umowie i potwierdzeniu tych okoliczności przez Zamawiającego w formie spisanego na tę okoliczność protokołu konieczności i zaakceptowanego przez strony. Zmiana terminu nastąpi w drodze aneksu do umowy. 3. Zmiany osób uczestniczących w realizacji zamówienia, a wymienionych przez Wykonawcę w załączniku nr 4a do SIWZ Wykaz osób - kadry Zmiana ta dokonuje się na pisemny wniosek Wykonawcy i wymaga zawarcia aneksu do umowy. 4. Zamawiający zastrzega prawo do zaniechania wykonania prac (kontroli stanu technicznego instalacji gazowej/kotła gazowego) w przypadku : - zmiany właściciela lokalu lub budynku, - konieczności opróżnienia budynku lub lokalu przez jego najemcę np. z powodu pożaru, katastrofy lub innego zdarzenia niezależnego od Zamawiającego, W przypadku zaistnienia którejkolwiek z powyższych sytuacji, kierownik właściwego Rejonu Obsługi Mieszkańców będzie informował na piśmie Wykonawcę o zaniechaniu wykonania prac (kontroli instalacji gazowej/kotła gazowego w którymś z budynków lub lokali objętych niniejszym postępowaniem. W takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy ulegnie odpowiedniemu pomniejszeniu o wartość prac zaniechanych na żądanie Zamawiającego. W związku z prawem Zamawiającego do zaniechania określonych robót, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu odstępnego, odszkodowania itp. Wartość prac zaniechanych ustalana będzie przez Zamawiającego na podstawie cen jednostkowych netto wynikających z oferty Wykonawcy (ujęte w załączniku Podział ceny na składniki) uwzględniających sumę kosztów bezpośredniej robocizny, materiałów i pracy sprzętu oraz kosztów pośrednich i zysku. Zmiana (zmniejszenie) wynagrodzenia Wykonawcy wymaga w takim przypadku zawarcia aneksu do umowy. 5. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego - jednak nie później przed upływem terminu zakończenia prac (wykonania umowy) - poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie . 6. Jeżeli Zamawiający uzna, że zaistniałe okoliczności stanowiące podstawę do zmiany w umowie nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w SIWZ i umowie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.adm.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o.
Sekcja Zamówień Publicznych
85-005 Bydgoszcz ul. Gdańska 9 (2 piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2011 godzina 12:00, miejsce: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. Sekcja Zamówień Publicznych 85-005 Bydgoszcz ul. Gdańska 9 (2 piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 69/P/2011.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie 1 - polega na wykonaniu okresowej kontroli stanu technicznego instalacji gazowej w budynkach zarządzanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 1 w Bydgoszczy (ogółem : 576 lokali mieszkalnych, 5 lokali użytkowych , 2 pomieszczenia tymczasowe, 1 budynek z przeglądem od przyłącza do kotła).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 71.63.00.00-3, 71.31.54.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 69/P/2011.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 - polega na wykonaniu okresowej kontroli stanu technicznego instalacji gazowej oraz gazowych w budynkach zarządzanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 2 w Bydgoszczy (ogółem 819 lokali mieszkalnych, 14 lokali użytkowych).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 71.63.00.00-3, 71.31.54.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 69/P/2011.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3 - polega na wykonaniu okresowej kontroli stanu technicznego instalacji gazowej w budynkach zarządzanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 3 w Bydgoszczy (ogółem 1330 lokali mieszkalnych, 59 lokali użytkowych),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 71.63.00.00-3, 71.31.54.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 69/p2011.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4 - polega na wykonaniu okresowej kontroli stanu technicznego instalacji gazowej w budynkach zarządzanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 4 w Bydgoszczy (ogółem 1544 lokale mieszkalne, 44 lokale użytkowe, 1 pomieszczenie tymczasowe).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 71.63.00.00-3, 71.31.54.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 69/p/2011.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 5 - polega na wykonaniu okresowej kontroli stanu technicznego kotłów/pieców gazowych w budynkach zarządzanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 2 i 4 w Bydgoszczy (ogółem: ilość kotłów gazowych w lokalach mieszkalnych - 9, w lokalach użytkowych - 3).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 71.63.00.00-3, 71.31.54.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Świadczenie usługi nadzorów branżowych (...) nad realizacją zadania: Rozbudowa DW nr 551 (...),odc. Strzyżawa - Ostromecko od km 0+005 do km 1+935 oraz od km 2+675 do km 3+960 dł. 3,215 km
- Modernizacja dróg woj. w zakresie wyeliminowania miejsc niebezpiecznych -(...)- Rozbudowa DW nr 254, polegająca na budowie ronda na skrzyżowaniu DW254 (...) z drogą gminną nr 130315C (...) w Barcinie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy
- Odnowa nawierzchni DW Nr 254 na odc. Sucharzewo-Wiecanowo od km 41+200 do km 45+233, dł. 4,033 km
- Translokacja i modernizacja organów piszczałkowych firmy Mollin
- REMONT WENTYLACJI W KUCHNI ODDZIAŁU ZEWNĘTRZNEGO W BYDGOSZCZY-FORDONIE ARESZTU ŚLEDCZEGO W BYDGOSZCZY
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi w ramach realizacji Projektu Muzeum Otwarte - Faza II modernizacji Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi
- Obligatoryjne przeglądy 5-cio letnie budowlane. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.18.2025
- "Inwentaryzacja zasuw i komór MEW Topola"
- Przeglądy oraz czyszczenie przewodów wentylacyjnych, dymowych i spalinowych oraz przeglądy instalacji gazu w budynkach będących w 100% własnością m.st. Warszawy, zarządzanych przez ZGN Wola.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji "Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Wierzchlas"
- Wykonanie okresowych przeglądów budowlanych budynków UMP, zgodnie z art. 62 Prawa budowlanego.
więcej: Kontrola systemu wentylacji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.