To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-21
Kraków: Wykonanie zadaszenia głównego wejścia i iluminacji elewacji frontowych Domu Akademickiego /Bratniak/ Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie, dz. Nr 108 obr. 61 Śródmieście. DZP-291/2193-II/2013
Numer ogłoszenia: 24390 - 2014; data zamieszczenia: 21.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 504840 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6624413, faks 012 6624410.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zadaszenia głównego wejścia i iluminacji elewacji frontowych Domu Akademickiego /Bratniak/ Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie, dz. Nr 108 obr. 61 Śródmieście. DZP-291/2193-II/2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot niniejszego zamówienia pn.: Wykonanie zadaszenia głównego wejścia i iluminacji elewacji frontowych Domu Akademickiego /Bratniak/ Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie, dz. Nr 108 obr. 61 Śródmieście, obejmuje wykonanie dwóch części zamówienia: a) Część zamówienia nr 1 - Wykonanie zadaszenia głównego wejścia Domu Akademickiego /Bratniak/, b) Cześć zmówienia nr 2 - Wykonanie iluminacji elewacji frontowych Domu Akademickiego /Bratniak/. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Tom III niniejszej SIWZ - Specyfikacja Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, Przedmiary robót oraz Dokumentacja projektowa. 3. Pieczę nad realizacją zamówienia sprawuje Zamawiający oraz Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, który ocenia zgodność realizacji inwestycji z dokumentacją techniczną, kontrolują jakość i ilość robót, opiniuje zasadność wykonania i rozliczenia robót dodatkowych i zamiennych, kontroluje rozliczenie finansowe budowy. O osobie pełniącej funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego Zamawiający poinformuje Wykonawcę w dniu zawarcia umowy. 4. Pożądane jest aby przed złożeniem Oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną w obiekcie, w którym zlokalizowane będą roboty objęte przedmiotem niniejszego zamówienia. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia Oferty w niniejszym postępowaniu. 5. Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia należy wykonać zgodnie z: a) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, b) dokumentacją Projektową, c) przedmiarami robót, d) z należytą starannością, z zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami polskimi, w szczególności zawartymi w Prawie budowlanym, zgodnie z normami wspólnymi Unii Europejskiej, zgodnie ze złożoną ofertą, warunkami przetargu oraz zgodnie z ustaleniami poczynionymi z Zamawiającym, z zastrzeżeniem, iż ustalenia te nie mogą wykraczać poza przedmiot umowy oraz nie mogą być sprzeczne z dokumentacją projektową oraz zasadami wiedzy technicznej lub sztuką budowlaną, 6. Zamawiający zastrzega, iż w trakcie realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie: 1) Pokrywać koszty pobieranych mediów (woda, energia elektryczna, ogrzewanie, itp.) zużytych przy wykonywaniu robót, 2) Zabezpieczyć i oznakować teren budowy przez cały czas trwania realizacji zadania, oraz ponosić pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia terenu budowy, a po zakończeniu robót uporządkować teren. 3) Zapewnić na własny koszt i we własnym zakresie kontener/kontenery na składowanie odpadów z terenu budowy i na własny koszt zapewnić ich wywóz. 4) Zabezpieczyć na własny koszt pomieszczenia socjalne dla personelu Wykonawcy. 5) Prowadzić prace w czynnym obiekcie użyteczności publicznej; utrzymywać czystość w obrębie prowadzonych prac oraz zabezpieczyć remontowane pomieszczenia i drogi komunikacyjne, w celu uniknięcia zabrudzenia całego obiektu. 7. Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy został opisany w Tomie II niniejszej SIWZ- Projekcie Umowy i STWiOR. 8. Termin wykonania zamówienia wynosi: a) Dla Części zamówienia nr 1- 4 tygodnie od daty podpisania umowy b) Dla Części zamówienia nr 2- 6 tygodni od daty podpisania umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.32.20 - Roboty zadaszeniowe 45.26.21.20 - Wznoszenie rusztowań 45.26.21.10 - Demontaż rusztowań 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Cześć zmówienia nr 2 - Wykonanie iluminacji elewacji frontowych Domu Akademickiego /Bratniak/
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jan Biernat FIRMA PROJEKTOWO-BUDOWLANA
jakie przetargi wygrała firma
Jan Biernat FIRMA PROJEKTOWO-BUDOWLANA
- Zakład Remontowo-Budowlany Jan Biernat, ul. Nad Naramką 4a, 32-087 Zielonki, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44593,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 61608,30
Oferta z najniższą ceną: 61608,30 / Oferta z najwyższą ceną: 61608,30
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- Usługi PPOŻ w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- 490.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy pojazdu typu pick-up wraz z akcesoriami na potrzeby Uniwersytetu Jagiellońskiego
- "Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Rębków
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Parczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa z rozbudową istniejącej hali magazynowej warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Hipolita Cegielskiego w Ziębicach.
- Montaż instalacji klimatyzacji pomieszczeń w budynku użytkowym przy ul. św. Elżbiety 3 we Wrocławiu
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Zakopanem (zaprojektuj i wybuduj)
więcej: Roboty zadaszeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.