To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-09-07
Ostrów Wielkopolski: Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych (laserowych i atramentowych), kserokopiarek i urządzeń faksujących dla Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim
Numer ogłoszenia: 243935 - 2010; data zamieszczenia: 07.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 197669 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 16, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 62 7378400, faks 62 7378433.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych (laserowych i atramentowych), kserokopiarek i urządzeń faksujących dla Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem Zamówienia jest zakup oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych (laserowych i atramentowych), kserokopiarek i urządzeń faksujących. 2.Koszty transportu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca 3.Czas wykonania zamówienia: 7 dni od dnia zawarcia umowy. 4.Termin płatności wynosi 30 dni licząc od daty wykonania zamówienia i dostarczenia faktury. Faktura winna być dostarczona Zamawiającemu w dniu ostatniej dostawy materiałów eksploatacyjnych. 5.Bębny: materiały eksploatacyjne do kopiarek lub drukarek laserowych powinny być oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi, czyli pochodzącymi od producenta danego sprzętu drukującego lub materiałami równoważnymi. Za równoważny uznaje się bęben dopuszczony do eksploatacji przez producenta sprzętu w jego okresie gwarancyjnym. Ponadto przez równoważność należy rozumieć: funkcjonalność, jakość wydruku (kopii), wydajność, szybkość utrwalenia, nie zamazywanie się druku (kopii) - odpowiadające wyrobom producenta urządzenia. 6.Tonery: materiały eksploatacyjne do drukarek laserowych powinny być oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi, czyli pochodzącymi od producenta danego sprzętu drukującego lub materiałami równoważnymi. Za równoważne Zamawiający uznaje produkty, których wydajność, mierzona zgodnie z normą określającą wydajność monochromatycznych kaset z tonerem ISO/IEC 19752:2004, jest nie mniejsza niż kaset oryginalnych. Wydajność ta ma zostać potwierdzona deklaracją wydajności, wydaną przez podmiot uprawniony do kontroli jakości zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006r., Nr 87, poz. 605). Dodatkowo Zamawiający wymaga, aby proces ich produkcji przebiegał zgodnie z normą ISO 9001:2000 lub równoważną. W przypadku dostawy tonerów innych niż producenta sprzętu do drukarek laserowych wymagana jest wymiana podstawowych elementów drukujących, tj. wałka optycznego, listwy zgarniającej, elementów uszczelniających. 7.Tusze: materiały eksploatacyjne do drukarek atramentowych powinny być oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi, czyli pochodzącymi od producenta danego sprzętu drukującego lub materiałami równoważnymi. Za równoważne Zamawiający uznaje produkty, których wydajność jest nie mniejsza niż produktów oryginalnych, a proces ich produkcji przebiega zgodnie z normą ISO 9001:2000 lub równoważną. 8.Tonery, i tusze powinny być objęte gwarancją do czasu wyczerpania się środka barwiącego, nie krócej jednak niż 12 miesięcy. 9.Bębny powinny być objęte gwarancją nie krócej jednak niż 12 miesięcy. 10.W przypadku błędnej pracy lub uszkodzenia urządzenia drukującego spowodowanej zastosowaniem materiału równoważnego wykonawca zobligowany jest do zwrotu kosztów naprawy na podstawie ekspertyzy wystawionej przez autoryzowany serwis producenta sprzętu i wykonanej w ww. serwisie oraz zapewnienia zastępczego urządzenia drukującego o tych samych parametrach technicznych. 11.Wykonawca powinien posiadać polisę lub inny rodzaj dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł 12.W przypadku dostarczenia w trakcie umowy produktu równoważnego nie spełniającego warunków specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający ma prawo zażądać dostarczenia w to miejsce produktów oryginalnych producenta sprzętu lub rozwiązać w trybie natychmiastowym umowę żądając zapłacenia kary umownej. 13.Dla pozycji, które oznaczono literką N w kolumnie Producent Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów fabrycznie nowych, nieregenerowanych, pochodzących od producenta danego sprzętu drukującego, co wynika z warunków gwarancji na sprzęt oraz zawartych umów użyczenia sprzętu. 14.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest załączyć oświadczenie, z którego będzie wynikało jaką część zamówienia powierzy podwykonawcom. W przypadku braku takiego oświadczenia Zamawiający uznaje iż Wykonawca wykona zamówienie samodzielnie. 15.Równoważne materiały eksploatacyjne powinny posiadać wbudowany chip o ile materiał oryginalny taki chip posiada.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.54.00 - 30.12.54.00 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
- PRAXIS Łódź Pilecka i Petlak sp. jawna, ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11139,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9100,00
Oferta z najniższą ceną: 7825,08 / Oferta z najwyższą ceną: 9818,56
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIROSŁAW LEŚNIEROWSKI "ZHU XERO-SERVICE"
jakie przetargi wygrała firma
MIROSŁAW LEŚNIEROWSKI "ZHU XERO-SERVICE"
- ZHU XERO - SERVICE Mirosław Leśnierowski, ul. Żwirki 29D, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4804,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3646,58
Oferta z najniższą ceną: 3611,20 / Oferta z najwyższą ceną: 8664,44
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru, Gospodarki Nieruchomościami i Mieniem Powiatu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
- PRAXIS Łódź Pilecka i Petlak sp. jawna, ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7340,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3250,08
Oferta z najniższą ceną: 3250,08 / Oferta z najwyższą ceną: 11061,74
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru, Gospodarki Nieruchomościami i Mieniem Powiatu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIROSŁAW LEŚNIEROWSKI "ZHU XERO-SERVICE"
jakie przetargi wygrała firma
MIROSŁAW LEŚNIEROWSKI "ZHU XERO-SERVICE"
- ZHU XERO - SERVICE Mirosław Leśnierowski, ul. Żwirki 29 D, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6604,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5050,88
Oferta z najniższą ceną: 5050,88 / Oferta z najwyższą ceną: 5459,88
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- "Chruszczyny - budowa szatni dla sportowców", Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
- Dostawa, montaż, instalacja, konfiguracja i uruchomienie urządzenia do automatycznego wydawania dowodów rejestracyjnych
- Budowa zespołu garaży z wózkownią, rowerownią, układem komunikacyjnym wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną przy ul. Klasztornej w Ostrowie Wielkopolskim.
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczeń budynku zaplecza portowego przy ul. Kusocińskiego 5 w Ostrowie Wielkopolskim
- Wdrożenie i uruchomienie systemu KONTROLI CZASU PRACY wraz z integracją z systemem InfoMedica firmy Asseco
- Wykonanie odnowy oraz nowego oznakowania poziomego dróg powiatowych na terenie Powiatu Ostrowskiego
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych i papieru do drukarek.
- Sukcesywna dostawa tonerów i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz odbiór zużytych tonerów i bębnów wykorzystywanych w Zagłębiowskim Szpitalu Klinicznym
- Sukcesywne dostawy tuszy i tonerów oraz pozostałych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
- Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Sądu Rejonowego w Pruszkowie
- Zapewnienie możliwości drukowania, kopiowania, skanowania, faksowania, dostawy materiałów eksploatacyjnych i serwis urządzeń
- Dostawa tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera Mita i Triumph - Adler
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.