Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-07
Myślenice: Wynajem maszyn z obsługą operatorską do prowadzenia robót w związku z codzienną eksploatacją składowiska odpadów komunalnych w Myślenicach.
Numer ogłoszenia: 243957 - 2007; data zamieszczenia: 07.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o., ul. Słowackiego 82, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 012 2720335, fax 012 2720335.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.skladowisko.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem maszyn z obsługą operatorską do prowadzenia robót w związku z codzienną eksploatacją składowiska odpadów komunalnych w Myślenicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajem maszyn typu: kompaktor i spycharka wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót na terenie składowiska odpadów komunalnych w Myślenicach przy ul. Kornela Ujejskiego 341 w okresie od 01.01.2008-31.03.2008 Przedmiot zamówienia obejmuje prace sprzętowe polegające na: -Przemieszczaniu odpadów komunalnych poza obszar placu manewrowego na działkę roboczą na składowisku odpadów oraz plantowanie odpadów, -Bieżąca niwelacja przywożonych odpadów, -Pracach ziemnych przy kształtowaniu warstw przesypowych , -Zagęszczaniu odpadów na działce roboczej, -Innych usługach związanych z eksploatacją składowiska Zakres zamówienia obejmuje wykonywanie prac wynikających z potrzeb na tego typu usługi w zakresie bieżącej eksploatacji składowiska. Ilość pracy sprzętu wynika z czasu pracy składowiska tj. w miesiącach styczeń - marzec: od poniedziałku - piątku w godz. od 7.00- 15.00, w soboty od 7.00 - 13.00. Usługa wykonywana będzie w trudnych warunkach terenowych, niezależnie od warunków atmosferycznych, głównie na działkach roboczych składowiska odpadów, teren grząski, duże nierówności terenu, duża różnorodność podłoża. Za wykonanie przedmiotu zamówienia Zamawiający zapłaci miesięczne wynagrodzenie ryczałtowe. W związku z powyższym cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia bez których nie można wykonać zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.40.00 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.40.00 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Od wykonawcy nie wymaga się wpłaty wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Cena - 100 %
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu (o udzielenie zamówienie mogą ubiegać sie wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków): 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Dokonanie oceny spełniania warunków polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego (zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia) czy na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, wyszczególnionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, można dopuścić go do postępowania o udzielenie zamówienia, 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu składa następujące dokumenty: 2.1. Formularz ofertowy - z wykorzystaniem załącznika Nr 1 do niniejszej SIWZ, 2.2. Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji niniejszego zamówienia - charakterystykę techniczną (szczegółowy i kompletny opis, nazwa, typ, rok produkcji itd.) oferowanego do wynajmu kompaktora, 2.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. 2.4. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 2.5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozło6enie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. 2.6. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - z wykorzystaniem załącznika Nr 2 do niniejszej SIWZ, 2.7. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.8. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat, licząc od daty upływu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej 2 usług podobnych do niniejszego zamówienia. Przez usługę podobna należy rozumieć prace przy kształtowaniu skarp, nasypów oraz prace przy eksploatacji składowiska oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skladowisko.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Utylizacji Odpadow Sp.z o.o.32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82 piętro II.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Zakład Utylizacji Odpadow Sp.z o.o.32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82 piętro II.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- Roboty utrzymaniowe na drogach powiatowych na terenie powiatu myślenickiego w 2025 r.
- Koszenie poboczy i zieleńcy dróg powiatowych na terenie powiatu myślenickiego w 2025 r.
więcej: przetargi w Myślenicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą pojazdu specjalnego do czyszczenia kanalizacji na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Czarnej Dąbrówce
- Zakup samochodu elektrycznego wraz z punktem ładowania w ramach projektu "Wzmocnienie potencjału straży miejskiej w Gminie Kęty" - powtórzony
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Złocieńcu fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z zabudową skrzyniową oraz z windą
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego typu hakowiec
- Dostawa samochodów specjalistycznych do czyszczenia kanalizacji sanitarnej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.