eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MilejówKarosaż samochodu pożarniczego GBA 2,5/16 STAR 244

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-01

Milejów: Karosaż samochodu pożarniczego GBA 2,5/16 STAR 244
Numer ogłoszenia: 243971 - 2008; data zamieszczenia: 01.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Łańcuchowie , Łańcuchów, 21-020 Milejów, woj. lubelskie, fax. 081 757 23 85.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ochotnicza Straż Pożarna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Karosaż samochodu pożarniczego GBA 2,5/16 STAR 244.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest karosaż samochodu pożarniczego GBA 2,5/16 STAR 244 będącego na wyposażeniu OSP Łańcuchów, polegającej na : 1. przetoczeniu bębnów hamulcowych (przód i tył), 2. wymianie szczęk hamulcowych, 3. uszczelnieniu układu hamulcowego-pneumatycznego, 4. habrowaniu resorów (przód-tył) 5. wymianie amortyzatorów, 6. naprawie głównej silnika ewentualnie wymianie na nowy, 7. regeneracji osprzętu do silnika (sprężarka, pompa wtryskowa, rozrusznik, alternator), 8. wymianie łożyska sprzęgła, 9. wymianie siłownika sprzęgła, 10. uruchomieniu blokady tylnego napędu, 11. głównej naprawie autopompy, 12. wymianie krzyżaków wałów pędnych, 13. wymianie wkładów lamp reflektorów, 14. całkowitym remoncie nadwozia: - wymiana blachy na całej obudowie beczki , - wyłożenie schowków blachą nierdzewną , - renowacja żaluzji bocznych, 15. wymianie progów wejściowych do kabiny na aluminiowe, 16. naprawie instalacji elektrycznej, 17. uruchomieniu bocznej tablicy rozdzielczej sterowania z zewnątrz, 18. wymianie tapicerki w kabinie kierowcy i załogi, 19. wymianie zamka w lewych drzwiach kabiny kierowcy, 20. wymianie podnośnika szyby - drzwi lewych kierowcy, 21. wymianie zaworów nasad węży W 52 i W 75 (remont całkowity zasilania wodnego) (zawory do zwrotu), 22. zamontowaniu halogenów z przodu, 23. wymianie lampy zespolonej na dachu kabiny kierowcy z 24V na 12V i obudowaniu (lampa do zwrotu), 24. konserwacji podwozia, 25. malowaniu nadwozia (kolor obowiązujący w straży), 26. oznakowaniu numerami operacyjnymi 469 L 32, 27. malowaniu tarczy kół szt. 7, 28. wymianie wykładziny podłogowej, 29. wyciszeniu pracy silnika w kabinie, 30. wymianie końcówek drążków kierowniczych, 31. usunięciu luzu w kolumnie kierowniczej, 32. uruchomieniu spryskiwaczy szyby przedniej, 33. wymianie nadkoli i błotników, 34. zamontowaniu sygnału dźwiękowego cofania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty według formuły spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 ustawy ( załącznik nr 2 do SIWZ); 4) zaakceptowany wzór umowy (załącznik nr 3 do SIWZ), 5) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milejow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Milejów, ul. Partyzancka 13 a, 21-020 Milejów.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Milejów, ul. Partyzancka 13a, 21-020 Milejów (pok. nr 6).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane przez Związek Ochotniczych Straży Pożarnych RP.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.