Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-01
Milejów: Karosaż samochodu pożarniczego GBA 2,5/16 STAR 244
Numer ogłoszenia: 243971 - 2008; data zamieszczenia: 01.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Łańcuchowie , Łańcuchów, 21-020 Milejów, woj. lubelskie, fax. 081 757 23 85.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ochotnicza Straż Pożarna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Karosaż samochodu pożarniczego GBA 2,5/16 STAR 244.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest karosaż samochodu pożarniczego GBA 2,5/16 STAR 244 będącego na wyposażeniu OSP Łańcuchów, polegającej na : 1. przetoczeniu bębnów hamulcowych (przód i tył), 2. wymianie szczęk hamulcowych, 3. uszczelnieniu układu hamulcowego-pneumatycznego, 4. habrowaniu resorów (przód-tył) 5. wymianie amortyzatorów, 6. naprawie głównej silnika ewentualnie wymianie na nowy, 7. regeneracji osprzętu do silnika (sprężarka, pompa wtryskowa, rozrusznik, alternator), 8. wymianie łożyska sprzęgła, 9. wymianie siłownika sprzęgła, 10. uruchomieniu blokady tylnego napędu, 11. głównej naprawie autopompy, 12. wymianie krzyżaków wałów pędnych, 13. wymianie wkładów lamp reflektorów, 14. całkowitym remoncie nadwozia: - wymiana blachy na całej obudowie beczki , - wyłożenie schowków blachą nierdzewną , - renowacja żaluzji bocznych, 15. wymianie progów wejściowych do kabiny na aluminiowe, 16. naprawie instalacji elektrycznej, 17. uruchomieniu bocznej tablicy rozdzielczej sterowania z zewnątrz, 18. wymianie tapicerki w kabinie kierowcy i załogi, 19. wymianie zamka w lewych drzwiach kabiny kierowcy, 20. wymianie podnośnika szyby - drzwi lewych kierowcy, 21. wymianie zaworów nasad węży W 52 i W 75 (remont całkowity zasilania wodnego) (zawory do zwrotu), 22. zamontowaniu halogenów z przodu, 23. wymianie lampy zespolonej na dachu kabiny kierowcy z 24V na 12V i obudowaniu (lampa do zwrotu), 24. konserwacji podwozia, 25. malowaniu nadwozia (kolor obowiązujący w straży), 26. oznakowaniu numerami operacyjnymi 469 L 32, 27. malowaniu tarczy kół szt. 7, 28. wymianie wykładziny podłogowej, 29. wyciszeniu pracy silnika w kabinie, 30. wymianie końcówek drążków kierowniczych, 31. usunięciu luzu w kolumnie kierowniczej, 32. uruchomieniu spryskiwaczy szyby przedniej, 33. wymianie nadkoli i błotników, 34. zamontowaniu sygnału dźwiękowego cofania..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty według formuły spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 ustawy ( załącznik nr 2 do SIWZ); 4) zaakceptowany wzór umowy (załącznik nr 3 do SIWZ), 5) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milejow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Milejów, ul. Partyzancka 13 a, 21-020 Milejów.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Milejów, ul. Partyzancka 13a, 21-020 Milejów (pok. nr 6).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane przez Związek Ochotniczych Straży Pożarnych RP.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup średniego używanego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej Siciny"
- "Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego, SLRr" dla Komendy Powiatowej PSP w Mielcu
- Zakup samochodu pożarniczego typu pickup o napędzie 4x4 o DMC do 3,5t dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu
- Zakup samochodu dostawczego typu brygadowego o napędzie 4x4 o DMC do 3,5t dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Zielonej Górze
- "Przeciwdziałanie zagrożeniom poprzez zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Dąbrowicy"
- Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Żerków
więcej: Wozy strażackie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.