eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GostyninDostawa produktów spożywczych do kuchni w Gimnazjum nr 1 im. Księcia Mazowieckiego Siemowita IV

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-07

Gostynin: Dostawa produktów spożywczych do kuchni w Gimnazjum nr 1 im. Księcia Mazowieckiego Siemowita IV
Numer ogłoszenia: 244005 - 2007; data zamieszczenia: 07.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 1im. Księcia Mazowieckiego Siemowita IV, ul. Polna 36, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 0-24 235 20 23, fax 0-24 234 20 24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gm1.gostynin.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów spożywczych do kuchni w Gimnazjum nr 1 im. Księcia Mazowieckiego Siemowita IV.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Mięso, wędliny, podroby 2.Mięso i wędliny drobiowe 3.Ryby 4.Warzywa i owoce 5.Mrożonki 6.Produkty zbożowe 7.Makarony 8.Prodykty mleczarskie 9.Przyprawy, koncentraty, przeciery 10. Pieczywo 11.Warzywa konserwowe, konserwy 12.Jaja kurze

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.00.00.00 - Produkty spożywcze i napoje Kod CPV wg słownika 2008: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 01.00.00.00 - 01.00.00.00 05.00.00.00 - 05.00.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 12.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy, 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, 4) dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, 5) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamowienia, 6) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczegółnionych w pkt VI SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz cenowy wypełniony i podpisany wraz z wypełnionym szczegółowo zestawieniem ilościowo - rodzajowym - załącznik nr 1 SIWZ. 2) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany - załącznik nr 2 SIWZ. 3) Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 SIWZ. Dokumenty powinny być przedstawione w odpowiedniej formie i podpisane przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. termin płatności - 5
  • 3. termin dostaw - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gm1.gostynin.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum Nr 1 im. Księcia Mazowieckiego Siemowita IV 09-500 Gostynin ul. Polna 36 tel. 024 2352023.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Gimnazjum Nr1 im. Księcia Mazowieckiego Siemowita IV 09-500 Gostynin, ul.Polna 36 - Sekretariat szkoły.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mięso, wędliny, podroby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mięso wieprzowe - 1407 kg Mięso wołowe - 95 kg Wędliny - 6051 kg Produkty wieprzowe - 1560 kg Podroby - 1200 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.40.00-0, 15.11.10.00-9, 15.13.11.30-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. termin platności - 5
    • 3. termin dostaw - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mięso i wędliny drobiowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wędliny drobiowe - 2025 kg Kawałki drobiu - 2620 kg Watróbka drobiowa - 110 kg Pasztety - 530 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.35-0, 15.11.22.20-8, 15.11.23.00-9, 15.13.13.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. termin płatności - 5
    • 3. termin dostaw - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.