Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-07
Gostynin: Dostawa produktów spożywczych do kuchni w Gimnazjum nr 1 im. Księcia Mazowieckiego Siemowita IV
Numer ogłoszenia: 244005 - 2007; data zamieszczenia: 07.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 1im. Księcia Mazowieckiego Siemowita IV, ul. Polna 36, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 0-24 235 20 23, fax 0-24 234 20 24.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gm1.gostynin.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów spożywczych do kuchni w Gimnazjum nr 1 im. Księcia Mazowieckiego Siemowita IV.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Mięso, wędliny, podroby 2.Mięso i wędliny drobiowe 3.Ryby 4.Warzywa i owoce 5.Mrożonki 6.Produkty zbożowe 7.Makarony 8.Prodykty mleczarskie 9.Przyprawy, koncentraty, przeciery 10. Pieczywo 11.Warzywa konserwowe, konserwy 12.Jaja kurze
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.00.00.00 - Produkty spożywcze i napoje Kod CPV wg słownika 2008: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 01.00.00.00 - 01.00.00.00 05.00.00.00 - 05.00.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 12.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy, 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, 4) dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, 5) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamowienia, 6) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczegółnionych w pkt VI SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz cenowy wypełniony i podpisany wraz z wypełnionym szczegółowo zestawieniem ilościowo - rodzajowym - załącznik nr 1 SIWZ. 2) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany - załącznik nr 2 SIWZ. 3) Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 SIWZ. Dokumenty powinny być przedstawione w odpowiedniej formie i podpisane przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. termin płatności - 5
- 3. termin dostaw - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gm1.gostynin.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum Nr 1 im. Księcia Mazowieckiego Siemowita IV 09-500 Gostynin ul. Polna 36 tel. 024 2352023.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Gimnazjum Nr1 im. Księcia Mazowieckiego Siemowita IV 09-500 Gostynin, ul.Polna 36 - Sekretariat szkoły.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mięso, wędliny, podroby.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mięso wieprzowe - 1407 kg Mięso wołowe - 95 kg Wędliny - 6051 kg Produkty wieprzowe - 1560 kg Podroby - 1200 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.40.00-0, 15.11.10.00-9, 15.13.11.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. termin platności - 5
- 3. termin dostaw - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mięso i wędliny drobiowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wędliny drobiowe - 2025 kg Kawałki drobiu - 2620 kg Watróbka drobiowa - 110 kg Pasztety - 530 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.35-0, 15.11.22.20-8, 15.11.23.00-9, 15.13.13.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. termin płatności - 5
- 3. termin dostaw - 5
INNE PRZETARGI Z GOSTYNINA
- Przebudowa dojazdów pożarowych nr 36 i 39 w leśnictwie Szczawin
- Zakup i dostawa środków czystościowych
- Modernizacja tarasu, renowacja stolarki okiennej oraz ujednolicenie kolorystyki elewacji obiektów na wzgórzu zamkowym w Gostyninie
- Rozbudowa dróg gminnych w miejscowościach Budy Kozickie i Gulewo
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Leśniewice
więcej: przetargi w Gostyninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2024 roku
- Sukcesywna dostawa soków, napojów i wody dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 27 w Chorzowie, ul. Wandy 34 - I/2024
- "Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 1 "Zaczarowany Ogród" w Słupsku".
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 26 w Chorzowie, ul. Ligonia 14 - I/2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 8 w Chorzowie, ul. Kochanowskiego 18 - I/2024
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.