eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChrzanówModernizacja budynku przy Alei Henryka 12 obejmującaczęść 1malowanie klatki schodowej część 2przebudowę instalacji elektrycznej w zakresie linii WLZ i rozdzielnic

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-19

Chrzanów: Modernizacja budynku przy Alei Henryka 12 obejmująca: część 1: malowanie klatki schodowej część 2: przebudowę instalacji elektrycznej w zakresie linii WLZ i rozdzielnic
Numer ogłoszenia: 244007 - 2012; data zamieszczenia: 19.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych , ul. Garncarska 4, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 6233191, faks 032 6230058.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzzk.chrzanow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku przy Alei Henryka 12 obejmująca: część 1: malowanie klatki schodowej część 2: przebudowę instalacji elektrycznej w zakresie linii WLZ i rozdzielnic.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: część 1: malowanie klatki schodowej część 2: przebudowa instalacji elektrycznej w zakresie linii WLZ i rozdzielnic w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja budynku przy Alei Henryka 12. Przedmiotowy budynek jest budynkiem o charakterze mieszkalnym znajdującym się w Chrzanowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Dla części 1: a) Przedmiar robót - zał. nr A1 do SIWZ b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - zał. nr A2 do SIWZ Dla części 2: c) Projekt budowlany - zał. nr B1 do SIWZ d) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - zał. nr B2 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie skonkretyzował opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia dla tego warunku w niniejszym postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dla części 1: warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert, zrealizował zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, co najmniej dwie roboty obejmujące swym zakresem roboty malarskie o wartości nie mniejszej niż 3.000,00 zł brutto każda. Zamawiający uzna warunek za spełniony, także w sytuacji jeżeli wskazane roboty wykonane zostały na tym samym obiekcie budowlanych. Warunek dla części 2: warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert, zrealizował zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, co najmniej dwie roboty polegające na budowie, przebudowie lub remoncie instalacji elektrycznej w budynku mieszkalnym lub/i niemieszkalnym o wartości nie mniejszej niż 15.000,00 zł brutto każda. Zamawiający uzna warunek za spełniony, także w sytuacji jeżeli wskazane roboty wykonane zostały na tym samym obiekcie budowlanych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie skonkretyzował opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia dla tego warunku w niniejszym postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dla części 1: warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wskaże do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia przynajmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; Warunek dla części 2: warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wskaże do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia przynajmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie skonkretyzował opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia dla tego warunku w niniejszym postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - wzór zawiera zał. nr 1 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy o ile ofertę podpisuje pełnomocnik, a stosowne upoważnienie nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów występujących wspólnie. 3. Podpisany przez osoby uprawnione projekt umowy /fakultatywnie/ - wzór zawiera zał. nr 2a oraz 2b do SIWZ. 4. Oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, sprecyzowanych w rozdziale V SIWZ - wzór oświadczenia zawiera zał. nr 1 do formularza ofertowego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w kwestii: a) zmiany wysokości wynagrodzenia, jeśli jest ona związana ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); b) zmiany terminu wykonania zamówienia (skrócenia lub wydłużenia): w wyniku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami i normami prawa; na skutek zadziałania siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego; w przypadku wcześniejszego zakończenia realizacji zamówienia; wskutek konieczności wykonania zamówień dodatkowych; z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy Wykonawcy; wskutek wystąpienia innych okoliczności nie powstałych z winy Wykonawcy. c) zmiany kierownika budowy/robót po stronie Wykonawcy, wówczas gdy zaszły okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania oferty np. rozwiązanie stosunku pracy z osobą wyznaczoną do pełnienia określonej funkcji, rozwiązanie umowy cywilno-prawnej z pracownikiem, utrata uprawnień zawodowych; d) zmiany podwykonawcy, w skutek utraty zdolności podwykonawcy do uczestnictwa w realizacji zamówienia; e) zmiany zastosowanych materiałów i urządzeń, wskutek zaistnienia możliwości zastosowania lepszych materiałów, technologii lub urządzeń o parametrach nie gorszych niż ujęte w przedmiarze robót/projekcie budowlanym oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, za cenę nie wyższą od ceny wynikającej z oferty wykonawcy; f) zmiany sposobu realizacji zadania, z powodu wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzzk.chrzanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie www.mzzk.chrzanow.pl lub można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, Dział ZP, II p., pokój nr 31..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Garncarskiej 4, 32-500 Chrzanów, sekretariat - pokój nr 34 II p..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Malowanie klatki schodowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja budynku przy Alei Henryka 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest malowanie klatki schodowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja budynku przy Alei Henryka 12. Przedmiotowy budynek jest budynkiem o charakterze mieszkalnym znajdującym się w Chrzanowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) Przedmiar robót - zał. nr A1 do SIWZ b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - zał. nr A2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa instalacji elektrycznej w zakresie linii WLZ i rozdzielnic w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja budynku przy Alei Henryka 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa instalacji elektrycznej w zakresie linii WLZ i rozdzielnic w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja budynku przy Alei Henryka 12. Przedmiotowy budynek jest budynkiem o charakterze mieszkalnym znajdującym się w Chrzanowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) Projekt budowlany - zał. nr B1 do SIWZ b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - zał. nr B2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.