eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wągrowiec › Organizacja i przeprowadzenie wyjazdu integracyjnego, warsztatów szkoleniowych, warsztatów wyjazdowo - szkoleniowych dla beneficjentów projektu systemowego i ich otoczenia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-25

Wągrowiec: Organizacja i przeprowadzenie wyjazdu integracyjnego, warsztatów szkoleniowych, warsztatów wyjazdowo - szkoleniowych dla beneficjentów projektu systemowego i ich otoczenia
Numer ogłoszenia: 244020 - 2013; data zamieszczenia: 25.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Wierzbowa 1, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 67 26 27 614, faks 67 26 27 614.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.wagrowiec.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pcpr.wagrowiec.pl; www.bip.wagrowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie wyjazdu integracyjnego, warsztatów szkoleniowych, warsztatów wyjazdowo - szkoleniowych dla beneficjentów projektu systemowego i ich otoczenia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie wyjazdu integracyjnego, warsztatów szkoleniowych i warsztatów wyjazdowo - szkoleniowych dla beneficjentów projektu systemowego i ich otoczenia, realizowanego przez PCPR Wągrowiec, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VPrzedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie wyjazdu integracyjnego, warsztatów szkoleniowych i warsztatów wyjazdowo - szkoleniowych dla beneficjentów projektu systemowego i ich otoczenia, realizowanego przez PCPR Wągrowiec, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, pn. Rozwój i upowszechnianie form aktywnej integracji wśród osób niepełnosprawnych i pomoc osobom usamodzielnianym. Ilość osób uprawnionych do udziału w przedmiocie zamówienia wskazana została w poszczególnych częściach zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skierowania mniejszej liczby uczestników z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili ogłoszenia przetargu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. I część zamówienia - Organizacja wyjazdu integracyjno - edukacyjnego do Warszawy Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie wycieczki integracyjno - edukacyjnej 4 dniowej (3 pełne doby ) do Warszawy dla 44 osób, w tym 40 wychowanków - beneficjentów projektu systemowego i 4 opiekunów, w terminie od 5 do 8 września 2013r. II część zamówienia - Warsztaty Dojrzałe Macierzyństwo dla wychowanków pieczy zastępczej Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów dojrzałego macierzyństwa dla 27 osób - młodzieży w wieku od 15 do 25 roku życia - beneficjentów projektu, wychowanków rodzin zastępczych, placówek, wychowanków opuszczających rodziny zastępcze i placówki, w tym 19 - dziewcząt i 8 chłopców. Cel warsztatów: przygotowanie dziewcząt i chłopców do odpowiedzialnego pełnienia roli rodzica w przyszłości, odsunięcie decyzji o macierzyństwie do momentu osiągnięcia samodzielności i niezależności ( zdobycie wykształcenia, podjęcie pracy ) III część zamówienia - Warsztaty wyjazdowe dla wychowanków i osób pełniących funkcję rodziny zastępczej Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów wyjazdowych dla 50 osób, w tym 21 wychowanków pieczy zastępczej w wieku od 15 do 18 lat, 29 osób - osoby tworzące rodziny zastępcze, opiekunowie. Forma prowadzonych warsztatów: mini wykład, gry integracyjne, praca w grupach, gra symulacyjna. Program warsztatów winien uwzględniać: integrację, podniesienie jakości kontaktów emocjonalnych, rozwinięcie umiejętności nawiązywania głębszych relacji z bliskimi oraz opiekunami, aktywne formy spędzania z nimi czasu oraz poszerzenie predyspozycji osobistych w relacjach z dziećmi. Prowadzący: 2 trenerów. IV część zamówienia - Warsztaty wyjazdowe ABC Przedsiębiorczości Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatu wyjazdowego dla 15 osób - beneficjentów projektu systemowego, w tym usamodzielniani wychowankowie, wychowankowie w rodzinach zastępczych, osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, wieku od 18 do 30 lat..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4, 55.00.00.00-0, 80.50.00.00-9, 60.17.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza posiadanie uprawnienia do wykonywania działalności na podstwie oświadczenia nr 2 - załącznik do SIWZ oraz na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza iż posiada wiedzę i doświadczenie na podstawie przedłożonego wykazu wykonanych świadczeń, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w zakresie analogicznym lub podobnym do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje, listy polecające, opinie, itp.) - załącznik nr 5.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien przedstawić wykaz sprzętu, wyposażenia, na czas wykonywania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. W przypadku polegania na potencjale technicznym innych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia i przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien przedstawić wykaz kadry, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności w ramach przedmiotu zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 6. W przypadku polegania na osobach zdolnych do wykonania zamówienia pozostających w dyspozycji innych podmiotów. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia i przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia nr 2 - załącznik do SIWZ Wykonawcy oraz załączonych do oferty dokumentów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy Formularz Ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Wypełniony podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy Program - załącznik Nr 7 do SIWZ, 3. Wypełnionyi podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy Preliminarz kosztów - załącznik Nr 8 do SIWZ, 4. wzór zaświadczenia ( dotyczy części II,III,IV zamówienia) lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie warsztatów, 5. wzór ankiety ewaluacyjnej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - dodatkowe uprawnienia, doświadczenie w przedmiocie zamówienia zgodnie z SIWZ - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru w sytuacji, gdy: a) konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.wagrowiec.pl www.bip.wagrowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Wierzbowa 1, 62-100 Wągrowiec pokój nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2013 godzina 13:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Wierzbowa 1, 62-100 Wągrowiec pokój nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, pn. Rozwój i upowszechnianie form aktywnej integracji wśród osób niepełnosprawnych i pomoc osobom usamodzielnianym..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja wyjazdu integracyjno - edukacyjnego do Warszawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie wycieczki integracyjno - edukacyjnej 4 dniowej (3 pełne doby ) do Warszawy dla 44 osób, w tym 40 wychowanków - beneficjentów projektu systemowego i 4 opiekunów, w terminie od 5 do 8 września 2013r. Zakres świadczeń i kosztów, które poniesie Wykonawca: Transport - dojazd i powrót oraz przejazdy w czasie zwiedzania obiektów, autokarem o podwyższonym standardzie, trasa Wągrowiec - Warszawa, Warszawa Wągrowiec, Ubezpieczenie NNW każdego uczestnika wycieczki na kwotę 5.000,00 zł, Zakwaterowanie w pokojach 2 i 3 osobowych wyposażonych w oddzielne łóżko dla każdej osoby, pełny węzeł sanitarny (umywalkę, prysznic lub wannę, wc), dla 28 dziewcząt i 12 chłopców. Miejsce zakwaterowania w odległości nie większej niż 20 km od Centrum Warszawy.Wyżywienie dla 44 osób składające się ze śniadania i obiadokolacji zapewnionych w miejscu zakwaterowania, poza posiłkami w drodze tj. 5.09.2013r - śniadanie w drodze do Warszawy, 8.09.2013r - obiad w drodze powrotnej do Wągrowca, Program zwiedzania z uwzględnieniem biletów wstępu i przewodnika: Starówka + Pałac Prezydencki, Telewizja Polska TVP, Stadion Narodowy, Centrum Nauki Kopernik, Muzeum Powstania Warszawskiego z seansem filmu Miasto ruin, Sejm, Zamek Królewski ( + słuchawki dla każdego uczestnika wycieczki), Cmentarz na Powązkach, Przedstawienie teatralne w Teatrze - sztuka dla młodzieży w wieku 15-25 lat, preferowana sztuka komedia, Przeprowadzenie badania ankietowego, Miejsce wyjazdu i powrotu: wyjazd z Wągrowca: siedziba PCPR ul. Wierzbowa 1, 5 września br. o godz. 5.00, powrót do Wągrowca 8 września br. ok. godziny 23.00. W ramach realizacji Przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu wycieczki i przedłożenia go Zamawiającemu najpóźniej w ciągu 20 dni od realizacji zadania. Zamawiający dostarczy Wykonawcy niezbędne wzory logotypów oraz materiały opatrzone w logo UE i POKL ( plakaty, baner) , celem oznakowania miejsca realizacji przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4, 55.00.00.00-0, 60.17.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 05.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Uprawnienia organizatora turystyki i pośredników turystycznych - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Warsztaty Dojrzałe Macierzyństwo dla wychowanków pieczy zastępczej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów dojrzałego macierzyństwa dla 27 osób - młodzieży w wieku od 15 do 25 roku życia - beneficjentów projektu, wychowanków rodzin zastępczych, placówek, wychowanków opuszczających rodziny zastępcze i placówki, w tym 19 - dziewcząt i 8 chłopców. Cel warsztatów: przygotowanie dziewcząt i chłopców do odpowiedzialnego pełnienia roli rodzica w przyszłości, odsunięcie decyzji o macierzyństwie do momentu osiągnięcia samodzielności i niezależności ( zdobycie wykształcenia, podjęcie pracy )Zagadnienia prowadzonych paneli warsztatowych muszą uwzględniać: Ciąża 9 odpowiedzialnych miesięcy,Najważniejsze informacje z zakresu opieki i pielęgnacji noworodka,Dziecko = odpowiedzialność , Dziecko ma prawo. Zakres świadczeń i kosztów, które poniesie Wykonawca: przeprowadzenie trzech paneli warsztatowych ze specjalistami: psychologiem 6h zegarowych- wymagane wykształcenie wyższe psychologiczne, pedagogiem 6h zegarowych - wymagane wykształcenie wyższe pedagogiczne, położna 6h zegarowych - minimum wykształcenie średnie medyczne w zawodzie położna. Godzinę zegarową stanowi 45 min zajęć i 15 min przerwy. Przeprowadzenie zajęć praktycznych z zastosowaniem specjalistycznego sprzętu lalek fantomów, imitujących niemowlęta, w ilości co najmniej 3 sztuki. Ilość dni zajęć praktycznych dla każdej z 27 osób z udziałem lalki - fantomu w ilości 3 dni, w tym: koordynowanie warsztatów praktycznych w miejscu zamieszkania beneficjenta, placówce, szkolenie przed przekazaniem lalki fantomu, kontakt telefoniczny z osobą, której przekazano lalkę - fantom w przypadku konieczności konsultacji, ewaluacja - sporządzenie raportu po zakończonych zajęciach praktycznych, indywidualnie dla każdej osoby oraz materiału będącego podsumowaniem realizacji projektu z uwzględnieniem założeń i osiągniętych celów. Zapewnienie suszu konferencyjnego na trzy spotkania ze specjalistami w postaci: ciastka, słodycze oraz napoi - woda gazowana i niegazowana, naczynia jednorazowe,materiałów szkoleniowych w wersji papierowej i na płycie CD, opatrzonych w logo UE oraz POKL, niezbędne wzory logotypów dostarczy Zamawiający,przeprowadzenie badania ankietowego, wydania zaświadczenia, certyfikatu po zakończonych zajęciach. sporządzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji fotograficznej po zakończonych warsztatach na nośniku typu CD lub DVD. Miejsce i termin realizacji przedmiotu zamówienia: panele warsztatowe miasto Wągrowiec w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, wyposażonym w niezbędne sprzęty i urządzenia: stoły, krzesła, sprzęt multimedialny w terminie od 2.09.2013r. do 27.09.2013r. w systemie weekendowym ( sobota, niedziela) w godzinach od 9.00 do 15.00. zajęcia praktyczne: indywidualne przekazanie sprzętu: lalek - fantomów poszczególnym osobom i przeszkolenie indywidualne każdej osoby: siedziba PCPR ul. Wierzbowa 1, Wągrowiec, praca z fantomem w miejscu zamieszkania beneficjenta. Zajęcia praktyczne w terminie od : od 1.10.2013r do 27.11.2013r. Do oferty należy załączyć informację dotyczącą dysponowania sprzętem specjalistycznym: lalki fantomy - min. 3 sztuki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0, 60.17.00.00-0, 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. doświadczenie w przedmiocie zamówienia ( potwierdzona prawidłowa realizacja co najmniej 3 usług tożsamych w przedmiocie zamówienia ) - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Warsztaty wyjazdowe dla wychowanków i osób pełniących funkcję rodziny zastępczej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dla 50 osób, w tym 21 wychowanków pieczy zastępczej w wieku od 15 do 18 lat, 29 osób - osoby tworzące rodziny zastępcze, opiekunowie. Forma prowadzonych warsztatów: mini wykład, gry integracyjne, praca w grupach, gra symulacyjna. Program warsztatów winien uwzględniać: integrację, podniesienie jakości kontaktów emocjonalnych, rozwinięcie umiejętności nawiązywania głębszych relacji z bliskimi oraz opiekunami, aktywne formy spędzania z nimi czasu oraz poszerzenie predyspozycji osobistych w relacjach z dziećmi. Prowadzący: 2 trenerów. Zakres świadczeń i kosztów, które poniesie Wykonawca: Transport - dojazd i powrót, autokarem o podwyższonym standardzie na trasie Wągrowiec - Karpacz, Karpacz - Wągrowiec; Ubezpieczenie NNW każdego uczestnika wycieczki na kwotę 5.000,00 zł; Zakwaterowanie w hotelu minimum czterogwiazdkowym w pokojach 2 i 3 osobowych, wyposażonych w oddzielne łóżko dla każdej osoby, pełnym węzłem sanitarny (umywalkę, prysznic lub wannę, wc), Wyżywienie dla 50 osób składające się ze śniadania i obiadokolacji w formie bufetu, zapewnienie 2 sal szkoleniowych, w tym jedna dla 21 osób, druga dla 42 osób, wyposażonych w stoły, krzesła, sprzęt multimedialny celem zorganizowania warsztatów dla wychowanków - 5h, warsztatów dla rodzin zastępczych - 5h, warsztaty wspólne wychowankowie z rodzicami zastępczymi - 5h Zatrudnienie 2 trenerów, specjalistów pracy z rodziną z wykształceniem wyższym magisterskim oraz 5 letnim doświadczeniem zawodowym. Zapewnienie materiałów szkoleniowych: długopis i notatnik w kratkę A-4, opatrzonych w logo UE POKL, niezbędne wzory logotypów dostarczy Zamawiający, Nieograniczony dostęp do atrakcji w parku wodnym terenie hotelu, w tym basenu rekreacyjnego, basenu z hydromasażem, wanny jacuzzi, sauna parowa, grota solna, siłownia. Zorganizowanie co najmniej jednej atrakcji miejscowej w Karpaczu z uwzględnieniem zakupu biletu wstępu dla 50 osób w wysokości 60,00 zł - dla 1 osoby Przeprowadzenie badania ankietowego, Wydania zaświadczenia/ certyfikatu po zakończonych zajęciach opatrzonych w logo UE POKL, zgodnie z wzorem logotypów, dostarczonym przez Zamawiającego, sporządzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji fotograficznej po zakończonych warsztatach na nośniku typu CD lub DVD Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Karpacz, woj. Dolnośląskie Termin realizacji przedmiotu zamówienia: piątek, sobota, niedziela od 3 do 20 października 2013r. do wyboru: 3-6.10.2013r lub 10-13.10.2013r lub 17-20.10.2013. Wyjazd 4 dniowy obejmuje zakwaterowanie i wyżywienie - 3 pełne doby, 1 doba rozpoczyna się obiadokolacją a 3 kończy śniadaniem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0, 60.17.00.00-0, 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. doświadczenie w przedmiocie zamówienia ( potwierdzona prawidłowa realizacja co najmniej 3 usług tożsamych w przedmiocie zamówienia) - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Warsztaty wyjazdowe ABC Przedsiębiorczości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatu wyjazdowego dla 15 osób - beneficjentów projektu systemowego, w tym usamodzielniani wychowankowie, wychowankowie w rodzinach zastępczych, osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, wieku od 18 do 30 lat. Zakres programowy warsztatu obejmuje 20h zegarowych dla każdej osoby ( 45 minut zajęć i 15 minut przerwy) i winien uwzględniać zagadnienia: 1. Podstawy prawne i formy organizacyjne prowadzenia 2. działalności gospodarczej 3. Rejestracja firmy - krok po kroku 4. Rynkowe aspekty działalności gospodarczej ( strategia działania, przewaga konkurencyjna, narzędzia marketingu), 5. Finansowe aspekty działalności gospodarczej ( w tym księgowość, podatki, pozyskiwanie zewnętrznych środków na prowadzenie firmy, 6. Zasady opracowania biznes planu ( ćwiczenia praktyczne) Zakres świadczeń i kosztów, które poniesie Wykonawca: Transport - dojazd i powrót, autokarem o podwyższonym standardzie; Ubezpieczenie NNW każdego uczestnika wycieczki na kwotę 5.000,00 zł; Zakwaterowanie w hotelu minimum trzygwiazdkowym w pokojach 2 i 3 osobowych, wyposażonych w oddzielne łóżko dla każdej osoby, pełnym węzłem sanitarny (umywalkę, prysznic lub wannę, wc), Wyżywienie dla 15 osób składające się ze śniadania i obiadokolacji w formie bufetu, zapewnienie sali szkoleniowej, wyposażonej w stoły, krzesła, sprzęt multimedialny; Zatrudnienie co najmniej 1 trenera z wykształceniem wyższym kierunkowym, doświadczeniem w prowadzonych tożsamych warsztatach, szkoleniach, jako potwierdzenie - przeprowadzenia co najmniej 1 szkolenia z ABC Przedsiębiorczości i Biznes Planu dla co najmniej 10 osób. Zapewnienie materiałów szkoleniowych: długopis i notatnik w kratkę A-4, opatrzonych w logo UE POKL, niezbędne wzory logotypów dostarczy Zamawiający, Przeprowadzenie badania ankietowego, sporządzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji fotograficznej po zakończonych warsztatach na nośniku typu CD lub DVD Wydania zaświadczenia/ certyfikatu po zakończonych zajęciach opatrzonych w logo UE POKL, zgodnie z wzorem logotypów, dostarczonym przez Zamawiającego, Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: na terenie województwa wielkopolskiego z wyłączeniem Powiatu Wągrowieckiego w okresie 20 do 29 września br., do wyboru: 20.09 - 22.09r lub 27.09 - 29.09.2013r ( piątek, sobota, niedziela). Wyjazd obejmuje 3 pełne doby, przy czym 1 doba rozpoczyna się śniadaniem w piątek a 3 doba kończy się kolacją w niedziele..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0, 60.17.00.00-0, 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. doświadczenie w przedmiocie zamówienia ( potwierdzona prawidłowa realizacja co najmniej 3 usług tożsamych w przedmiocie zamówienia - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.