eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraDostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji dla potrzeb trzech Biur Powiatowych Lubuskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w województwie lubuskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-18

Zielona Góra: Dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji dla potrzeb trzech Biur Powiatowych Lubuskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w województwie lubuskim
Numer ogłoszenia: 244045 - 2013; data zamieszczenia: 18.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , Al. Zjednoczenia 104, 65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3292700, faks 068 4519449.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji dla potrzeb trzech Biur Powiatowych Lubuskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w województwie lubuskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej - obejmująca usługę kompleksową, polegającą na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi przesyłania/dystrybucji energii elektrycznej, realizowaną na podstawie umowy kompleksowej, dla potrzeb trzech jednostek terenowych Lubuskiego Oddziału Regionalnego ARiMR: 1) Biuro Powiatowe ARIMR w Świebodzinie, Parametry techniczne: Dane przyłączonego obiektu - Biuro Powiatowe Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Świebodzinie ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, Przewidywane zużycie energii elektrycznej - roczne 21 000 kWh, Moc przyłączeniowa/moc umowna 17,0 kW/17,0 kW, Układ zasilania obiektu 3-fazowy, Grupa przyłączeniowa V, Grupa taryfowa C11 ZT, Zabezpieczenie przelicznikowe 40A, Pomiar energii elektrycznej na napięciu 400V, 2) Biuro Powiatowe ARiMR w Szprotawie. Parametry techniczne: Dane przyłączonego obiektu - Biuro Powiatowe Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Szprotawie ul. Niepodległości 15, 67-300 Szprotawa, Przewidywane zużycie energii elektrycznej - roczne 20 000 kWh, Moc przyłączeniowa/moc umowna 17,0 kW/17,0 kW, Układ zasilania obiektu 3-fazowy, Grupa przyłączeniowa V, Grupa taryfowa C11 ZT, Zabezpieczenie przelicznikowe 40A, Pomiar energii elektrycznej na napięciu 400V, 3) Biuro Powiatowe ARiMR w Lubsku, Parametry techniczne: Dane przyłączonego obiektu Biuro Powiatowe Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Lubsku ul. XX- lecia 3D, 68-300 Lubsko, Przewidywane zużycie energii elektrycznej - roczne 17 000 kWh, Moc przyłączeniowa/moc umowna 17,0 kW/17,0 kW, Układ zasilania obiektu 3-fazowy, Grupa przyłączeniowa V, Grupa taryfowa C11 ZT, Zabezpieczenie przelicznikowe 40A, Pomiar energii elektrycznej na napięciu 400V. 2. Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa jest posiadaczem zależnym ww. trzech lokali na podstawie umów najmu lokali, do których na podstawie umów kompleksowych ma być sprzedawana energia i świadczone usługi dystrybucji. 3. Sprzedaż i dystrybucja energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami: Kodeksu Cywilnego, ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2006 r., Nr 89, poz. 625 ze zm.) oraz zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do ww. ustawy, zasadami określonymi w koncesjach, postanowieniami niniejszej umowy, a także zgodnie z ofertą Wykonawcy wynikającą z Taryfy Energii Elektrycznej i Taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego. 4. Rozliczenia zobowiązań wynikających z tytułu sprzedaży (dostawy) i przesyłu energii elektrycznej odbywać się będzie wg wskazań układów pomiarowo - rozliczeniowych (faktycznie zużytą energię a nie za prognozowaną). 5. Podane moce zamówieniowe przy każdej części są aktualne i Zamawiający nie przewiduje ich zmiany. 6. Zamawiający oświadcza, ze w przedmiotowym zakresie, dla ww. lokalizacji Biur Powiatowych, posiada zawarte umowy kompleksowe z ENEA S.A., które obowiązują do 31.12.2013 r. Ponadto Zamawiający informuje, iż wszystkie 3 Biura Powiatowe w ubiegłym roku zostały objęte dodatkową Ofertą ZAWSZE TANIEJ, zaproponowaną przez ENEA S.A., trwającą do 31.12.2013 r. 7. Zamawiający przekaże Wykonawcy, który przedstawi ofertę najkorzystniejszą wszelkie niezbędne informacje w celu zawarcia ważnych umów. 8. Zamówienie obejmuje także przeprowadzenie przez Wykonawcę procedury zmiany sprzedawcy energii do punktów poboru, zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej. Zamawiający przekaże stosowne umocowania do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedaży i niezbędne dane potrzebne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy, określone w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej do dnia podpisania umowy z Wykonawcą wyłonionym w toku przedmiotowego postępowania. 9. Wykonawca zawrze umowę kompleksową (Wykonawca/sprzedawca zawrze w imieniu Zamawiającego umowę z dystrybutorem i będzie fakturować całość należności z powyższego tytułu). 10. Rozliczenie za energię elektryczną odbywać się będzie według cen i stawek opłat zgodnie z ofertą Wykonawcy, na podstawie odczytów rozliczeniowych układów pomiarowo-rozliczeniowych, indywidualnie dla poszczególnych punktów poboru (jednostek terenowych LOR ARiMR), zgodnie z okresem rozliczeniowym stosowanym przez Wykonawcę. Odczyt licznika odbywać się będzie w obecności pracownika danego Biura Powiatowego. 11. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia i warunki jego realizacji zostały zawarte w Istotnych Postanowieniach Umownych, stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ. 12. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów p. pożarowych i BHP w trakcie wykonywania dostaw energii elektrycznej. 13. Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za szkody powstałe w imieniu Zamawiającego w związku z realizacją przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.31.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tych warunków, sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ. W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający wymaga przedłożenia przez Wykonawcę: 1. aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, 2. Oświadczenia o posiadaniu podpisanej umowy z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej (według załącznika nr 4 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tych warunków, sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tych warunków, sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tych warunków, sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tych warunków, sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Właściwie wypełniony i podpisany: a) Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ i Umowy), b) Szczegółową kalkulację cenową przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1.1 do SIWZ dla I części zamówienia, załącznik nr 1.2 do SIWZ dla II części, załącznik nr 1.3 do SIWZ dla III części), 2) Pełnomocnictwo (oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym (załącznik nr 5 do SIWZ). 3) Parafowane na wszystkich stronach przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną Istotne Postanowienia Umowne (załącznik nr 3 do SIWZ). 4) W przypadku powierzenia przez Wykonawcę wykonania zamówienia lub jego części podwykonawcom - Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia (zakresu), której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (wg załącznik nr 6 do SIWZ). 5) Jeżeli Wykonawca nie spełnia samodzielnie warunków udziału w postępowaniu, a wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności załączając do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów (oryginał) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności, b) zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, c) zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia, d) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, e) uzupełnień mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeżeli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, f) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesów Zamawiającego, g) innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zmianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych, chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany sposobu wykonania zamówienia, h) zmian w taryfach Operatora Systemu Dystrybucyjnego, zatwierdzonych przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, i) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany stawki podatku VAT lub akcyzowego, a w konsekwencji również kwoty brutto, w przypadku zmiany w tym względzie przepisów prawa powszechnie obowiązujących, bez konieczności anektowania umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubuski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Al. Zjednoczenia 104 65-120 Zielona Góra pokój nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2013 godzina 11:30, miejsce: Lubuski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Al. Zjednoczenia 104 65-120 Zielona Góra pokój nr 3 (Kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa energii elektrycznej - obejmująca usługę kompleksową, polegającą na sprzedaży usługi dystrybucyjnej energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej, dla potrzeb Biura Powiatowego ARiMR w Świebodzinie ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Biuro Powiatowe ARIMR w Świebodzinie, Parametry techniczne: Dane przyłączonego obiektu - Biuro Powiatowe Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Świebodzinie ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, Przewidywane zużycie energii elektrycznej - roczne 21 000 kWh, Moc przyłączeniowa/moc umowna 17,0 kW/17,0 kW, Układ zasilania obiektu 3-fazowy, Grupa przyłączeniowa V, Grupa taryfowa C11 ZT, Zabezpieczenie przelicznikowe 40A, Pomiar energii elektrycznej na napięciu 400V.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.31.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa energii elektrycznej - obejmująca usługę kompleksową, polegającą na sprzedaży usługi dystrybucyjnej energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej, dla potrzeb Biura Powiatowego ARiMR w Szprotawie ul. Niepodległości 15, 67-300 Szprotawa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Biuro Powiatowe ARiMR w Szprotawie. Parametry techniczne: Dane przyłączonego obiektu - Biuro Powiatowe Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Szprotawie ul. Niepodległości 15, 67-300 Szprotawa, Przewidywane zużycie energii elektrycznej - roczne 20 000 kWh, Moc przyłączeniowa/moc umowna 17,0 kW/17,0 kW, Układ zasilania obiektu 3-fazowy, Grupa przyłączeniowa V, Grupa taryfowa C11 ZT, Zabezpieczenie przelicznikowe 40A, Pomiar energii elektrycznej na napięciu 400V,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.31.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa energii elektrycznej - obejmująca usługę kompleksową, polegającą na sprzedaży usługi dystrybucyjnej energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej, dla potrzeb Biura Powiatowego ARiMR w Lubsku ul. XX- lecia 3D, 68-300 Lubsko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Biuro Powiatowe ARiMR w Lubsku, Parametry techniczne: Dane przyłączonego obiektu Biuro Powiatowe Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Lubsku ul. XX- lecia 3D, 68-300 Lubsko, Przewidywane zużycie energii elektrycznej - roczne 17 000 kWh, Moc przyłączeniowa/moc umowna 17,0 kW/17,0 kW, Układ zasilania obiektu 3-fazowy, Grupa przyłączeniowa V, Grupa taryfowa C11 ZT, Zabezpieczenie przelicznikowe 40A, Pomiar energii elektrycznej na napięciu 400V.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.31.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.