eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChmielnikZakup dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych, mebli wypoczynkowych i zakup, dostawę i montaż urządzeń kuchennych, mebli przedszkolnych, mebli do szatni, sprzętu multimedialnego i oprogramowania dla oddziałów przedszkolnych znajdujących się na terenie gminy Chmielnik w związku z realizacją przez Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Chmielniku projektu systemowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-25

Chmielnik: Zakup dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych, mebli wypoczynkowych i zakup, dostawę i montaż urządzeń kuchennych, mebli przedszkolnych, mebli do szatni, sprzętu multimedialnego i oprogramowania dla oddziałów przedszkolnych znajdujących się na terenie gminy Chmielnik w związku z realizacją przez Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Chmielniku projektu systemowego
Numer ogłoszenia: 244053 - 2014; data zamieszczenia: 25.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Chmielniku , Chmielnik 50, 36-016 Chmielnik, woj. podkarpackie, tel. 17 22 96 608, faks 17 22 96 608.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chmielnik.ires.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych, mebli wypoczynkowych i zakup, dostawę i montaż urządzeń kuchennych, mebli przedszkolnych, mebli do szatni, sprzętu multimedialnego i oprogramowania dla oddziałów przedszkolnych znajdujących się na terenie gminy Chmielnik w związku z realizacją przez Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Chmielniku projektu systemowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych, mebli wypoczynkowych, i zakup, dostawę i montaż urządzeń kuchennych, mebli przedszkolnych, mebli do szatni, sprzętu multimedialnego i oprogramowania dla oddziałów przedszkolnych znajdujących się na terenie gminy Chmielnik wg załączników 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h, 1h1 pod wskazane adresy Zamawiającemu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.00.00-9, 39.16.21.00-6, 37.80.00.00-6, 39.22.10.00-7, 39.71.10.00-9, 39.16.10.00-8, 31.71.00.00-6, 48.90.00.00-7, 38.65.21.00-1, 32.32.20.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - zawarte w druku OFERTA

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - zawarte w druku OFERTA

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - zawarte w druku OFERTA

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - zawarte w druku OFERTA

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - zawarte w druku OFERTA

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)druk OFERTA 2)wypełniony i podpisany formularz - zawarty w załączniku szczegółowy opis zakresu zamówienia (załącznik 1a - dla części I, 1b - dla części II, 1c - dla części III, 1d - dla części IV, 1e dla części V, 1f - dla części VI, 1g - dla części VII, 1h i 1h1 - dla części VIII,).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.chmielnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiczno- Administracyjny Szkół w Chmielniku 36-016 Chmielnik 50.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Zespół Ekonomiczno- Administracyjny Szkół w Chmielniku 36-016 Chmielnik 50.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt systemowy nr identyfikacyjny KSI: WND - POKL.09.01.01-18-060/13 pn. Bawmy i uczmy się razem realizowanego w ramach naboru 1 9.1.1 2013 Priorytet IX POKL, Działanie nr 9.1, Poddziałanie nr 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zabawki i pomoce dydaktyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczone zabawki, pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, bez uszkodzeń i wyprodukowane nie wcześniej niż w 2014 r., pochodzić z bieżącej produkcji oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2010 r nr 138, poz. 935 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.00.00-9, 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pomoce dydaktyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczone pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, bez uszkodzeń i wyprodukowane nie wcześniej niż w 2014 r., pochodzić z bieżącej produkcji oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2010 r nr 138, poz. 935 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Artykuły plastyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczone artykuły plastyczne muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, bez uszkodzeń i wyprodukowane nie wcześniej niż w 2014 r., pochodzić z bieżącej produkcji oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2010 r nr 138, poz. 935 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Meble wypoczynkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczone meble wypoczynkowe muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, bez uszkodzeń i wyprodukowane nie wcześniej niż w 2014 r., pochodzić z bieżącej produkcji oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2010 r nr 138, poz. 935 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: urządzenia kuchenne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczone urządzenia kuchenne muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, bez uszkodzeń i wyprodukowane nie wcześniej niż w 2014 r., pochodzić z bieżącej produkcji oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2010 r nr 138, poz. 935 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00-7, 39.71.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: meble przedszkolne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczone meble przedszkolne muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, bez uszkodzeń i wyprodukowane nie wcześniej niż w 2014 r., pochodzić z bieżącej produkcji oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2010 r nr 138, poz. 935 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: meble do szatni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczone meble do szatni muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, bez uszkodzeń i wyprodukowane nie wcześniej niż w 2014 r., pochodzić z bieżącej produkcji oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2010 r nr 138, poz. 935 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: sprzętu multimedialnego i oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu multimedialnego i oprogramowania muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, bez uszkodzeń i wyprodukowane nie wcześniej niż w 2014 r., pochodzić z bieżącej produkcji oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2010 r nr 138, poz. 935 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE).Załącznik 1h i 1h1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.00.00-6, 48.90.00.00-7, 38.65.21.00-1, 32.32.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.