eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńDostawa sprzętu jednorazowego użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-13

Toruń: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 244073 - 2011; data zamieszczenia: 13.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie Nr 1 - dostawa przyrządów do przetoczeń krwi, przedłużaczy do pomp infuzyjnych, zgłębników do tamowania krwotoków, pojemników do odsysania ran, żelu do USG, worków do moczu, kaniul, igieł iniekcyjnych, szpatułek, sterylnych żeli poślizgowych, drenów:
1 Przyrząd do przetoczeń krwi bez zawartości ftalanów - 35000 szt.
2 Przedłużacz do pomp infuzyjnych zwykłych, biały z końcówką luer - lock o dł. 150cm, elastyczny , wykonany z PCV, średnica wewn. 1,24mm , opakowanie papier - folia - 30000 szt.
3 Przedłużacz do pomp infuzyjnych , bursztynowy , z końcówką luer - lock o dł. 150cm, elastyczny wykonany z PCV, średnica wewn. 1,24mm, opakowanie papier - folia - 8000 szt.
4 Zgłębnik do tamowania krwotoków nosowo - gardłowy, lewy i prawy - 100 szt.
5 Pojemnik do odsysania ran, 200ml, plastikowy - 6000 szt.
6 Żel do USG 0,5l, umożliwiający przewodzenie ultradźwięków -1500 szt.
7 Woreczek do moczu dla noworodków (dla dziewczynek i chłopców ) - 5000 szt.
8 Kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych bez dodatkowej iniekcji dla noworodków, wykonana z PTFE ze zdejmowanym uchwytem ułatwiającym wprowadzenie kaniuli do naczynia, kaniula bez zawartości PCV oraz lateksu, sterylizowane EO, wymagany przepływ 13 ml/min., op. typu TYVEC
średnica zewnętrzna 0,6 mm, dł.19mm rozmiar -26G
średnica zewnętrzna 0,7 mm, dł.19mm rozmiar -24G -11000 szt.
9 Kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych, wykonana z PTFE z portem i linią radiocieniującą , ze skrzydełkami, sterylna
średnica zewnętrzna 0,8 - 0,9 mm, dł. 25mm rozmiar-22G
średnica zewnętrzna 1,0 - 1,1mm, dł. 33mm rozmiar-20G
średnica zewnętrzna 1,2 - 1,3mm, dł. 45mm rozmiar-18G
średnica zewnętrzna 1,4 - 1,5mm, dł. 45mm rozmiar-17G
średnica zewnętrzna 1,6 - 1,8mm, dł. 45mm rozmiar-16G
średnica zewnętrzna 1,9 - 2,2mm, dł. 45mm rozmiar-14G - 110000 szt.
10 Igła do iniekcji 0,5 x 25 mm op.-100szt. - 1000 op.
11 Igła do iniekcji 0,6 x 25 mm, op.-100szt. - 500 op.
12 Igła do iniekcji 0,7 x 30 mm, op.-100szt. - 500 op.
13 Igła do iniekcji 0,8 x 40 mm, op.-100szt. - 1000 op.
14 Igła do iniekcji 0,9 x 40 mm, op.-100szt. - 1000 op.
15 Igła do iniekcji 1,1 x 40 mm, op.-100szt. - 1000 op.
16 Igła do iniekcji 1,2 x 40 mm, op.-100szt. - 4000 op.
17 Szpatułki drewniane, laryngologiczne, jednorazowego użytku , rozmiar 150 mm x 18 mm +/-5% - 35000 szt.
18 Sterylny żel poślizgowy na bazie wody , przeznaczony do cewnikowania pęcherza moczowego , odtłuszczony, bezzapachowy i bezbarwny, nie powodujący podrażnień sterylny, op.-5g - saszetki, sterylizowany radiacyjnie - 700 szt.
19 Dren sterylny typu REDON CH 12,14,16,18 - 4500 szt.

Zadanie Nr 2 - dostawa trokarów do drenażu klatki piersiowej, zgłębników żołądkowych, drenów, worków do zbiórki moczu, sond, rurek intubacyjnych, pończoch przeciwzakrzepowych, zestawów do punkcji opłucnej, cewników, zestawów ratunkowych, zestawów do drenażu klatki piersiowej:
1 Trokar do drenażu klatki piersiowej z linią radiacyjną widoczną w RTG , sterylny, pakowany w plastikową tubę
CH 12,14,16,18,20,22,24,26,28 - 300 szt.
2 Zgłębnik żołądkowy LAVACVATOR z PCV, dwukanałowy do płukania i opróżniania żołądka, zakończony otworem 4 znaczniki głębokości , długość 125cm, sterylny CH 18,20,22,24,26,28,30 - 300 szt.
3 Zestaw do kontrolowanego odsysania pola operacyjnego typu YANKAUER, dla dorosłych - 9000 szt.
4 Dreny specjalistyczne do zestawu 2 - butlowego 2000ml, szklanego z regulacją siły ssania , sterylne , wykonane z PCV, średnica 0,71cm, długość 152cm - 500 szt.
5 Dreny specjalistyczne do zestawu 1- butlowego 2000ml, szklanego z regulacją siły ssania, sterylne, wykonane z PCV, średnica 0,71cm, długość 152cm - 500 szt.
6 Worek do godzinowej zbiórki moczu w systemie zamkniętym z komorą pomiarową 200 ml, rurka przepływowa z zaworem antyrefluksyjnym pomiędzy komorą pomiarową i workiem do zbiórki moczu, pojemność worka 2000 ml, sterylny - 400 szt.
7 Sonda do tamowania krwawień żylaków przełyku, sterylna 100% silikonowa CH 16,20 - 20 szt.
8 Sonda dwuświatłowa żołądkowo - jelitowa, PCV, sterylna CH 10,12,14,16,18,20 - 2800 szt.
9 Rurka intubacyjna bez mankietu uszczelniającego , sterylna, rozmiar rurki podany na łączniku oraz w części wystającej, znacznik głębokości intubacji wykonana z miękkiego PCV
CH 2,0/2,5/3,0/3,5/4,0/4,5/5,0/5,5/6,0/6,5/7,0/ - 1500 szt.
10 Pończochy przeciwzakrzepowe wytwarzające podciśnienie:
małe (obwód łydki poniżej 31cm )
średnie ( obwód łydki 31-38cm )
duże ( obwód łydki 38-45cm ) - 300 szt.
11 Bezpieczny zestaw do punkcji opłucnej z igłą , cewnik poliuretanowy ze znacznikami głębokości co 1cm (8 znaczników) CH 8, strzykawka 50 ml LUER LOCK, worek 2000ml, kranik trójdrożny z przedłużaczem, igła z barwnym wskaźnikiem zabezpieczenia końca igły - 300 szt.
12 Pojemnik próbek śluzu 40ml - 300 szt.
13 Osłonki do sondy pomiarowej, jednorazowego użytku, kompatybilne z termometrem elektronicznym GENIUS 2 - 50000 szt.
14 Cewnik FOLEY 100%, silikonowy z aktywnymi jonami srebra, pokryty na zewnątrz i wewnątrz powłoką HYDROMER z balonikiem 5-10ml CH 14,16,18,20,22 - 300 szt.
15 Sonda żołądkowo - dwunastnicza dwukanałowa do dekompresji i odsysania, z linią widoczną w rtg i czterema znacznikami głębokości, z dołączonym łącznikiem płaskim do podłączenia ssania, poliuretanowa, zakończona ślepo z 10 otworami bocznymi i jednym wentylacyjnym, długość 114cm CH 14,16, 18 - 200 szt.
16 Zgłębnik nosowo - żoładkowy , poliuretanowy , długość 110-140cm, widoczny w rtg, znaczniki głębokości co +/- 1,5cm, port dystalny sztywny z czterema otworami bocznymi, pokryty warstwą hydromerową, obciążnik 5g, z mandrynem wprowadzającym , łącznik Y z zatyczkami 12Fr - 150 szt.
17 Podkład pod sondy pokarmowe, 6 - warstwowe 10 x 10cm - 3000 szt.
18 Zestaw ratunkowy (opatrunek p/ oparzeniowy). Jałowe, nietoksyczne opatrunki na oparzenia wykonane z gładkiej włókniny poliestrowej nasączonej żelem zawierającym 96% wody. Zestaw składający się z:
- opaski na palec - 2 szt.
- opaska na kończynę górną - 2 szt.
- opaska na kończynę dolną - 2 szt.
- opaska na twarz - 2 szt.
- ręcznik do przykrycia ciała - 1 szt.
- gazy - 2 szt.
- nożyczki - 1 szt. - 10 kpl.
19 Zestaw do drenażu klatki piersiowej, jednorazowy, trzykomorowy, w całości przeźroczysty , komora zbiorcza o poj. 2300 ml, zawierająca precyzyjną podziałkę w komorze kolekcyjnej w zakresie małych objętości ewakuowanej treści ( co 5ml lub mniej, do objętości wydzieliny 200-300ml ) , zastawka wodna ( bezigłowy port do zastawki wodnej ) , automatyczny zawór ciśnienia dodatniego - port ciśnienia ujemnego, port wahadłowy umożliwiający natychmiastowe odcięcie próżni , półprzezroczysty , samouszczelniający, bezlateksowy, elastyczny dren umożliwiający zlokalizowanie zalegającej treści , przystosowany do zawieszania na łóżku oraz postawienia na podłodze, możliwość zastosowania u pacjentów pediatrycznych , pakowany podwójnie papier - papier ) - 50 kpl.
20 Dren łączący do tlenu długość 180 cm, średnica 3mm - 500 szt.
21 Dren tlenowy ze złączami uniwersalnymi dł. 213cm - 1000 szt.
22 Cewnik do karmienia, sterylny, wykonany z miękkiego PCV, CH 6/8 , długość 4-60 cm, prosty - 25000 szt.
23 Cewnik FOLEY , dwudrożny , balon 30ml, sterylny, obustronnie silikonowany CH 12/14/16/18/20/22/24 - 12000 szt.
24 Cewnik NELATON, sterylny CH 6/8/10/12/14/16/18/20 - 13000 szt.
25 Cewnik do odsysania drzewa oskrzelowego, sterylny 2 otwory boczne, 1 otwór centralny CH 6/8/10/12/14/16/18/20/22 długość 50-53cm - 45000 szt.

Zadanie Nr 3 - dostawa opatrunków przezroczystych do wkłuć obwodowych:
1 Opatrunek przezroczysty do wkłuć obwodowych 7 x 8 cm z klejem o wysokiej przepuszczalności pary wodnej do długotrwałego stosowania z dodatkowymi paskami mocującymi i wzmocnieniem włókniny w obrzeżu opatrunku - 80000 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6, 33.14.16.40-8, 33.14.12.00-2, 33.14.12.20-8, 33.14.13.20-9, 33.14.11.11-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ wykaz wykonanych min. 2 dostaw sprzętu medycznego o wartości min. dla poszczególnych zadań:
      Zadanie Nr 1 - 96.000,00 zł,
      Zadanie Nr 2 - 136.000,00 zł,
      Zadanie Nr 3 - 48.000,00 zł
      brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedno zadanie musi wykazać się zrealizowanymi min. 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta np. Wykonawca składający ofertę na zad. Nr 1 i Nr 2 musi wykazać się zrealizowanymi 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie 232.000,00 zł każda dostawa. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp. min. 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta np. Wykonawca składający ofertę na zad. Nr 1 i Nr 2 musi wykazać się zrealizowanymi 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie 226.000,00 zł każda dostawa. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty dla poszczególnych zadań:
      Zadanie Nr 1 - 60.000,00 zł,
      Zadanie Nr 2 - 85.000,00 zł,
      Zadanie Nr 3 - 30.000,00 zł
      wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; /Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/. Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedno zadanie musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a)wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych potwierdzający, że oferowany wyrób medyczny spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679), aktualny certyfikat zgodności CE wyrobu z wymaganiami zasadniczymi; b) dokument potwierdzający, że zaoferowane przyrządy do przetoczeń krwi nie zawierają ftalanów - dotyczy Zadania Nr 1; c) dokument wystawiony przez niezależne laboratorium potwierdzający, że zaoferowany opatrunek do wkłuć obwodowych stanowi barierę dla wirusów - dotyczy Zadania Nr 3 d) próbki oferowanego przedmiotu zamówienia - min. po 2 szt. z każdego asortymentu. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia próbek oferowanego przedmiotu zamówienia przed upływem terminu i godziny wyznaczonej na składanie ofert. Zamawiający zgodnie z art. 97 ust. 2 zwróci próbki na wniosek Wykonawcy, który należy dołączyć do oferty.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a/oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ;
b/ oświadczenie o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania terminu umowy w przypadku jej niezrealizowania pod względem ilościowym w obowiązującym terminie umownym.
2. Ceny podane w ofercie będą obowiązywać przez okres trwania umowy, a w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w okresie trwania umowy Wykonawca ma prawo doliczyć do cen netto ustalonych w umowie należny podatek VAT według obowiązującej stawki. Zmiana ta nie będzie wymagała aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszz.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych - pokój nr 2 Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87- 100 Toruń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2011 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: *Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków.
.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - dostawa przyrządów do przetoczeń krwi, przedłużaczy do pomp infuzyjnych, zgłębników do tamowania krwotoków, pojemników do odsysania ran, żelu do USG, worków do moczu, kaniul, igieł iniekcyjnych, szpatułek, sterylnych żeli poślizgowych, drenów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przyrząd do przetoczeń krwi bez zawartości ftalanów - 35000 szt.
    2 Przedłużacz do pomp infuzyjnych zwykłych, biały z końcówką luer - lock o dł. 150cm, elastyczny , wykonany z PCV, średnica wewn. 1,24mm , opakowanie papier - folia - 30000 szt.
    3 Przedłużacz do pomp infuzyjnych , bursztynowy , z końcówką luer - lock o dł. 150cm, elastyczny wykonany z PCV, średnica wewn. 1,24mm, opakowanie papier - folia - 8000 szt.
    4 Zgłębnik do tamowania krwotoków nosowo - gardłowy, lewy i prawy - 100 szt.
    5 Pojemnik do odsysania ran, 200ml, plastikowy - 6000 szt.
    6 Żel do USG 0,5l, umożliwiający przewodzenie ultradźwięków -1500 szt.
    7 Woreczek do moczu dla noworodków (dla dziewczynek i chłopców ) - 5000 szt.
    8 Kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych bez dodatkowej iniekcji dla noworodków, wykonana z PTFE ze zdejmowanym uchwytem ułatwiającym wprowadzenie kaniuli do naczynia, kaniula bez zawartości PCV oraz lateksu, sterylizowane EO, wymagany przepływ 13 ml/min., op. typu TYVEC
    średnica zewnętrzna 0,6 mm, dł.19mm rozmiar -26G
    średnica zewnętrzna 0,7 mm, dł.19mm rozmiar -24G -11000 szt.
    9 Kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych, wykonana z PTFE z portem i linią radiocieniującą , ze skrzydełkami, sterylna
    średnica zewnętrzna 0,8 - 0,9 mm, dł. 25mm rozmiar-22G
    średnica zewnętrzna 1,0 - 1,1mm, dł. 33mm rozmiar-20G
    średnica zewnętrzna 1,2 - 1,3mm, dł. 45mm rozmiar-18G
    średnica zewnętrzna 1,4 - 1,5mm, dł. 45mm rozmiar-17G
    średnica zewnętrzna 1,6 - 1,8mm, dł. 45mm rozmiar-16G
    średnica zewnętrzna 1,9 - 2,2mm, dł. 45mm rozmiar-14G - 110000 szt.
    10 Igła do iniekcji 0,5 x 25 mm op.-100szt. - 1000 op.
    11 Igła do iniekcji 0,6 x 25 mm, op.-100szt. - 500 op.
    12 Igła do iniekcji 0,7 x 30 mm, op.-100szt. - 500 op.
    13 Igła do iniekcji 0,8 x 40 mm, op.-100szt. - 1000 op.
    14 Igła do iniekcji 0,9 x 40 mm, op.-100szt. - 1000 op.
    15 Igła do iniekcji 1,1 x 40 mm, op.-100szt. - 1000 op.
    16 Igła do iniekcji 1,2 x 40 mm, op.-100szt. - 4000 op.
    17 Szpatułki drewniane, laryngologiczne, jednorazowego użytku , rozmiar 150 mm x 18 mm +/-5% - 35000 szt.
    18 Sterylny żel poślizgowy na bazie wody , przeznaczony do cewnikowania pęcherza moczowego , odtłuszczony, bezzapachowy i bezbarwny, nie powodujący podrażnień sterylny, op.-5g - saszetki, sterylizowany radiacyjnie - 700 szt.
    19 Dren sterylny typu REDON CH 12,14,16,18 - 4500 szt.

    .

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.14.12.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - dostawa trokarów do drenażu klatki piersiowej, zgłębników żołądkowych, drenów, worków do zbiórki moczu, sond, rurek intubacyjnych, pończoch przeciwzakrzepowych, zestawów do punkcji opłucnej, cewników, zestawów ratunkowych, zestawów do drenażu klatki piersiowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Trokar do drenażu klatki piersiowej z linią radiacyjną widoczną w RTG , sterylny, pakowany w plastikową tubę
    CH 12,14,16,18,20,22,24,26,28 - 300 szt.
    2 Zgłębnik żołądkowy LAVACVATOR z PCV, dwukanałowy do płukania i opróżniania żołądka, zakończony otworem 4 znaczniki głębokości , długość 125cm, sterylny CH 18,20,22,24,26,28,30 - 300 szt.
    3 Zestaw do kontrolowanego odsysania pola operacyjnego typu YANKAUER, dla dorosłych - 9000 szt.
    4 Dreny specjalistyczne do zestawu 2 - butlowego 2000ml, szklanego z regulacją siły ssania , sterylne , wykonane z PCV, średnica 0,71cm, długość 152cm - 500 szt.
    5 Dreny specjalistyczne do zestawu 1- butlowego 2000ml, szklanego z regulacją siły ssania, sterylne, wykonane z PCV, średnica 0,71cm, długość 152cm - 500 szt.
    6 Worek do godzinowej zbiórki moczu w systemie zamkniętym z komorą pomiarową 200 ml, rurka przepływowa z zaworem antyrefluksyjnym pomiędzy komorą pomiarową i workiem do zbiórki moczu, pojemność worka 2000 ml, sterylny - 400 szt.
    7 Sonda do tamowania krwawień żylaków przełyku, sterylna 100% silikonowa CH 16,20 - 20 szt.
    8 Sonda dwuświatłowa żołądkowo - jelitowa, PCV, sterylna CH 10,12,14,16,18,20 - 2800 szt.
    9 Rurka intubacyjna bez mankietu uszczelniającego , sterylna, rozmiar rurki podany na łączniku oraz w części wystającej, znacznik głębokości intubacji wykonana z miękkiego PCV
    CH 2,0/2,5/3,0/3,5/4,0/4,5/5,0/5,5/6,0/6,5/7,0/ - 1500 szt.
    10 Pończochy przeciwzakrzepowe wytwarzające podciśnienie:
    małe (obwód łydki poniżej 31cm )
    średnie ( obwód łydki 31-38cm )
    duże ( obwód łydki 38-45cm ) - 300 szt.
    11 Bezpieczny zestaw do punkcji opłucnej z igłą , cewnik poliuretanowy ze znacznikami głębokości co 1cm (8 znaczników) CH 8, strzykawka 50 ml LUER LOCK, worek 2000ml, kranik trójdrożny z przedłużaczem, igła z barwnym wskaźnikiem zabezpieczenia końca igły - 300 szt.
    12 Pojemnik próbek śluzu 40ml - 300 szt.
    13 Osłonki do sondy pomiarowej, jednorazowego użytku, kompatybilne z termometrem elektronicznym GENIUS 2 - 50000 szt.
    14 Cewnik FOLEY 100%, silikonowy z aktywnymi jonami srebra, pokryty na zewnątrz i wewnątrz powłoką HYDROMER z balonikiem 5-10ml CH 14,16,18,20,22 - 300 szt.
    15 Sonda żołądkowo - dwunastnicza dwukanałowa do dekompresji i odsysania, z linią widoczną w rtg i czterema znacznikami głębokości, z dołączonym łącznikiem płaskim do podłączenia ssania, poliuretanowa, zakończona ślepo z 10 otworami bocznymi i jednym wentylacyjnym, długość 114cm CH 14,16, 18 - 200 szt.
    16 Zgłębnik nosowo - żoładkowy , poliuretanowy , długość 110-140cm, widoczny w rtg, znaczniki głębokości co +/- 1,5cm, port dystalny sztywny z czterema otworami bocznymi, pokryty warstwą hydromerową, obciążnik 5g, z mandrynem wprowadzającym , łącznik Y z zatyczkami 12Fr - 150 szt.
    17 Podkład pod sondy pokarmowe, 6 - warstwowe 10 x 10cm - 3000 szt.
    18 Zestaw ratunkowy (opatrunek p/ oparzeniowy). Jałowe, nietoksyczne opatrunki na oparzenia wykonane z gładkiej włókniny poliestrowej nasączonej żelem zawierającym 96% wody. Zestaw składający się z:
    - opaski na palec - 2 szt.
    - opaska na kończynę górną - 2 szt.
    - opaska na kończynę dolną - 2 szt.
    - opaska na twarz - 2 szt.
    - ręcznik do przykrycia ciała - 1 szt.
    - gazy - 2 szt.
    - nożyczki - 1 szt. - 10 kpl.
    19 Zestaw do drenażu klatki piersiowej, jednorazowy, trzykomorowy, w całości przeźroczysty , komora zbiorcza o poj. 2300 ml, zawierająca precyzyjną podziałkę w komorze kolekcyjnej w zakresie małych objętości ewakuowanej treści ( co 5ml lub mniej, do objętości wydzieliny 200-300ml ) , zastawka wodna ( bezigłowy port do zastawki wodnej ) , automatyczny zawór ciśnienia dodatniego - port ciśnienia ujemnego, port wahadłowy umożliwiający natychmiastowe odcięcie próżni , półprzezroczysty , samouszczelniający, bezlateksowy, elastyczny dren umożliwiający zlokalizowanie zalegającej treści , przystosowany do zawieszania na łóżku oraz postawienia na podłodze, możliwość zastosowania u pacjentów pediatrycznych , pakowany podwójnie papier - papier ) - 50 kpl.
    20 Dren łączący do tlenu długość 180 cm, średnica 3mm - 500 szt.
    21 Dren tlenowy ze złączami uniwersalnymi dł. 213cm - 1000 szt.
    22 Cewnik do karmienia, sterylny, wykonany z miękkiego PCV, CH 6/8 , długość 4-60 cm, prosty - 25000 szt.
    23 Cewnik FOLEY , dwudrożny , balon 30ml, sterylny, obustronnie silikonowany CH 12/14/16/18/20/22/24 - 12000 szt.
    24 Cewnik NELATON, sterylny CH 6/8/10/12/14/16/18/20 - 13000 szt.
    25 Cewnik do odsysania drzewa oskrzelowego, sterylny 2 otwory boczne, 1 otwór centralny CH 6/8/10/12/14/16/18/20/22 długość 50-53cm - 45000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8, 33.14.16.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 - dostawa opatrunków przezroczystych do wkłuć obwodowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Opatrunek przezroczysty do wkłuć obwodowych 7 x 8 cm z klejem o wysokiej przepuszczalności pary wodnej do długotrwałego stosowania z dodatkowymi paskami mocującymi i wzmocnieniem włókniny w obrzeżu opatrunku - 80000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.