To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-02-23
Wieliczka: Usługa sprzątania Centrum Edukacyjno Rekreacyjnego w Wieliczce
Numer ogłoszenia: 24407 - 2015; data zamieszczenia: 23.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 416006 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SOLNE MIASTO Sp. z o.o., ul. Tadeusza Kościuszki 15, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 357 32 64, faks 12 268 68 60.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania Centrum Edukacyjno Rekreacyjnego w Wieliczce.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest codzienne świadczenie specjalistycznych usług sprzątania Centrum Edukacyjno-Rekreacyjnego znajdującego się w Wieliczce, przy ul. Tadeusza Kościuszki 15. Wykazy pomieszczeń wraz z ich metrażem, zakresem czynności, harmonogramem ich wykonywania, procedurami czyszczenia niecki basenowej oraz wymaganiami dotyczącymi używanych środków chemicznych przedstawiono poniżej. Metraże powierzchni przeznaczonych do sprzątania: I część basenowa: 1. pomieszczenia szatniowe o powierzchni 176,62 m2 2. korytarze, winda oraz klatki schodowe o powierzchni 258,41 m2 3. pomieszczenia sanitarne o powierzchni 65,38 m2 4. drzwi wewnętrzne oraz zewnętrzne, parapety wewnętrzne, winda, uchwyty, poręcze, baterie prysznicowe 5. opróżnianie koszy na śmieci znajdujących się na terenie basenu 6. uzupełnianie środków higienicznych w sanitariatach (papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe) 7. widownia o powierzchni 203,55 m2 8. sauny o powierzchni 75,57 m2 9. ściąganie wody z hali basenowej 1089,62 m2 10. czyszczenie elementów metalowych balustrad, baterii zlewozmywakowych, baterii prysznicowych, luster, kratek wentylacyjnych, elementów drewnianych 11. hala basenowa o powierzchni 1089,62 m2 12. pomieszczenia administracyjne o powierzchni 170,9 m2 13. punkt medyczny, pomieszczenia socjalne ratowników o powierzchni 40,28 m2 14. magazyn basenu o powierzchni 8,5 m2 szyby i przeszklenia: 15. zewnętrznych o pow. ok. 454 m2 16. wewnętrznych o wysokości przeszkleń do 2 m - o pow. ok. 148 m2 wewnętrznych o wysokości przeszkleń powyżej 2m - o pow. ok. 306 m2 17. Mycie niecki basenowej nastąpi 1 raz w trakcie przerwy technicznej. 18. Mycie ścian hali basenowej o pow. ok. 325 m2 Zamawiający zapewni Wykonawcy 2 pomieszczenia (1 magazyn o pow. 10 m2, 1 pomieszczenie socjalne o pow. 10m2) II. Hala sportowa wraz z częścią administracyjną. 1. zespół toalet i sanitariatów o powierzchni 65,21m2 hala sportowa i 56m2 część administracyjna 2. korytarze i klatki schodowe o powierzchni 192,82m2 3. hol wejściowy o powierzchni 110,8 m2 4. szatnie o powierzchni 166,72 m2 5. drzwi, parapety, balustrady, uchwyty i poręcze 6. pomieszczenia administracji o powierzchni 50,52 m2 7. pomieszczenie komentatorów o powierzchni 9,58 m2 8. zaplecze socjalne o powierzchni 13,04 m2 9. siłownia o powierzchni 124,62 m2 10. widownia i kuluary o powierzchni 441,25 m2 11. arena hali o powierzchni 1170,58 m2 12. Mycie szyb i przeszkleń powierzchnia około 13m2 III. Patio 1. Wejście oraz dziedziniec powierzchnia 934,02 m2 z kamienia 2. mycie szyb i przeszkleń 3. Ściana osłonowa o powierzchni 146,64 m2 4. szyb i przeszkleń fasady patio o powierzchni 146,54 m2 5. szyby i przeszklenia - prace na wysokości 1056 m2 IV. Część edukacyjna 1. sala zabaw - 75,07m 2 powierzchni 2. zespół toalet o powierzchni 63,04m2 3. korytarze o powierzchni 179m2 4. wiatrołap o powierzchni 6,61m2 5. biura o powierzchni 42m2 6. sala audytoryjna o powierzchni 84,25m2 7. sala audytoryjna o powierzchni 62,70m2 8. sale dydaktyczne 5 segmentów po 60,5m razem 302,5m2 9. uzupełnianie środków higienicznych w sanitariatach 10. Mycie szyb i przeszkleń raz w tygodniu o powierzchni około 62,58m2 Ogólnie powierzchnie do czyszczenia: 1. 1170,58m2 - tarkett 2. 1560,71m2 - wykładzina podłogowa z winylu 3. 495,48m2 - płytki 4. szyby i przeszklenia o powierzchni około 368,7705m 5. uzupełnianie środków higienicznych w sanitariatach II. HARMONOGRAM CZYNNOŚCI: 1. Basen Solne Miasto CER jest czynny dla klientów przez 7 dni w tygodniu od 6:30 do 22:30, Hala sportowa i cześć dydaktyczna będzie czynna w godz. 7.00 do ok. 22.30 z wyłączeniem Świąt Bożego Narodzenia i Wielkanocy oraz 1 listopada i 1 stycznia. 2. W miesiącu wrześniu przewidywana jest przerwa technologiczna, w okresie której zintensyfikowane będą usługi sprzątania hal basenowych. 3. Środki czystości (specjalistyczne), materiały eksploatacyjne (worki na śmieci, papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie) oraz urządzenia i przybory do sprzątania dostarczy Wykonawca. 4. Zamawiający wymaga aby wykonywanie przedmiotu zamówienia odbywało się w następujący sposób: a) W drodze serwisu dziennego: wykonywanego w godzinach od 6.30 do 22.30 w części basenowej oraz w godzinach od 7.00 do 23.00 w części hali sportowej poprzez prace porządkowo-czystościowe, których celem jest bieżące utrzymanie czystości szatni basenowych, sanitariatów oraz holi w częstotliwości i szczegółowym zakresie opisanym w tabeli b) W drodze sprzątania zasadniczego nocnego wykonywanego w godzinach od 23:00 do 6:30, poprzez prace porządkowo-czystościowe w częstotliwości i szczegółowym zakresie opisanym w tabeli 5. Wymagana minimalna obsada serwisów: 5. Wymagana minimalna obsada serwisów: Od poniedziałku do niedzieli Ilość pracowników Część basenowa* Hala sportowa z zapleczem, część Edukacyjno-Konferencyjna, Dziedziniec 06:30 - 21:30 1 osoba 08:00 - 22:30 1 osoba 07:00 - 23:00 1 osoba 22.30 - 06.30 2 osoby 2 osoby * do obsługi szatni damskiej wymagana jest kobieta przez cały czas trwania serwisu dziennego 1. W miarę potrzeby, do zamawiającego należy decyzja o przesunięciu osób z części basenowej na część hali sportowej lub edukacyjnej. Nie dopuszcza się sytuacji, kiedy szatnie zostają bez minimalnego nadzoru (1 osoba), chyba że osoba upoważniona przez Zamawiającego zadysponuje inaczej. 2. Osoba wyznaczona przez wykonawcę do wykonywania czynności sprzątających, ma obowiązek zgłoszenia swojej obecności osobie wskazanej przez zamawiającego. W przypadku braku obsady personalnej, której przyczyna nie została ustalona (zgłoszona wcześniej Zamawiającemu), Zamawiający obniży wynagrodzenie jak w przypadku kary umownej §8 pkt 5b umowy. Wykonawca odpowiada za spowodowane przez niego i jego pracowników zanieczyszczanie wody basenu oraz pozostawianie innych zanieczyszczeń - we wzorze umowy określone zostały kary umowne określone dla Wykonawcy, który w szczególności zanieczyścił wodę i nieckę basenu oraz który niewłaściwie wykonał usługi czyszczenia. Wykonawca wyposaży swoich pracowników w jednolite, estetyczne ubrania z nazwą Firmy i identyfikatorem pracownika oraz udostępni numer telefonu dyżurnego czynnego przez cały czas obecności pracowników na terenie obiektu, służący do zgłaszania konieczności wykonania bieżących czynności sprzątających..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Clar System S.A., ul. Janickiego 20B, 60-542 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 232500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 280425,24
Oferta z najniższą ceną: 280425,24 / Oferta z najwyższą ceną: 312000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Usługi transportu ciężarowego - transport zaczynu iniekcyjnego"
- "Zabezpieczenie podłużni Hauer, podłużni Plener, poprzeczni Karol Marek - etap 3"
- "Budowa nowego zasilania oraz dystrybucji energii elektrycznej w Parku św. Kingi na terenie Kopalni Soli "Wieliczka""
- Letnie utrzymanie dróg, ulic, chodników i placów na terenie miasta i gminy Wieliczka
- "Zakup usług psychologicznych" w ramach projektu FEMP.06.26-IP.01-0298/24 "Aktywne Dziś - Lepsze Jutro".
- Budowa przewiązki komunikacyjnej pomiędzy dwoma budynkami szkoły w Węgrzcach Wielkich wraz z instalacjami wewnętrznymi: elektryczną i centralnego ogrzewania oraz zagospodarowaniem terenu
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowa sprzątania klatek schodowych budynkach administrowanych i własnych Tomaszowskiego TBS Spółka z o.o.
- "Utrzymanie czystości w obiektach WZS przy ul. Warzywnej 3 oraz przy ul. Hetmańskiej 120"
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Usługa sprzątania pomieszczeń na terenie Z/I Gotartów i Z/I Bełchatów/ 2025
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2025 roku
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.