To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-22
Kalisz: Roboty budowlane w budynku skrzydła wschodniego Starostwa Powiatowego w Kaliszu w ramach projektu pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Kaliskiego
Numer ogłoszenia: 244080 - 2014; data zamieszczenia: 22.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132117 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kaliski, Plac Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. , faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w budynku skrzydła wschodniego Starostwa Powiatowego w Kaliszu w ramach projektu pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Kaliskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane oraz remontowe w budynku skrzydła wschodniego Starostwa Powiatowego w Kaliszu. W zakres robót wchodzi m.in.: -roboty rozbiórkowe i wykonanie posadzki w podcieniu budynku, -wykonanie posadzek z płyt granitowych w holu oraz na klatce schodowej budynku (pomieszczenia nr: 02, 03, 110, 215), -wykonanie posadzek z parkietu w sali rycerskiej (pomieszczenie nr 108) oraz paneli podłogowych w pomieszczeniach biurowych (pomieszczenia nr: 112 i 217), -wykonanie okładzin schodów z płyt granitowych oraz balustrad, -wykucie z muru oraz wstawienie trzech nowych okien wraz z obsadzeniem parapetów na klatce schodowej, -wykucie z muru oraz wstawienie dwóch nowych okien wraz z obsadzeniem parapetów w pomieszczeniach biurowych (pomieszczenia nr 112, 217), -obsadzenie parapetów w sali obrad (pomieszczenie nr 01), -wykonanie izolacji cieplnych, -roboty malarskie. 2.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Zastosowane przy realizacji przedmiotu zamówienia materiały winny spełniać wymogi prawa budowlanego. Wymagane są materiały atestowane i dopuszczone do stosowania. 2)Wykonawca zobowiązany jest udzielić 36 miesięcy gwarancji jakości na roboty objęte przedmiotem zamówienia, w tym również na wbudowane urządzenia techniczne zamontowane wewnątrz i na zewnątrz budynku. Bieg okresu gwarancji rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego całości przedmiotu umowy bez uwag, a w przypadku stwierdzenia wad od daty potwierdzenia usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze końcowym przedmiotu umowy. 3)Szczegółowy zakres robót składających się na przedmiot zamówienia jest opisany w załącznikach do siwz: -Kosztorys -Dokumentacja projektowa ( Projekt budowlano-wykonawczy, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, Przedmiar, opis techniczny, rysunki) 3.Kod opisujący przedmiot zamówienia, zgodnie z CPV: 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 4.Wymagania stawiane Wykonawcy: 1)Zamawiający, oprócz warunków określonych w dokumentacji projektowej określa następujące warunki wykonania przedmiotu zamówienia: a)Wykonawca wykona prace objęte przedmiotem zamówienia zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz sztuką budowlaną. b)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca we własnym zakresie zapewnił składowanie i sprzątanie odpadów. c)Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy z własnych materiałów zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją. Zamawiający informuje jednocześnie, że wskazane w dokumentacji i opisie przedmiotu zamówienia: typy i symbole materiałów lub urządzeń, ich oznaczenia oraz ewentualne nazwy ich producentów zostały określone w celu sprecyzowania parametrów i warunków techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów, urządzeń oraz rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. W przypadku zastosowania innych niż podane rozwiązań, udowodnienie równoważności proponowanych rozwiązań spoczywa na Wykonawcy. Nie wykazanie materiałów równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja wbudowania materiałów wymienionych w dokumentacji projektowej (projekt budowlany, specyfikacja techniczna, kosztorys). d)Wykonawca jest zobowiązany usunąć gruz i odpady powstałe w czasie realizacji robót z terenu placu budowy i unieszkodliwić lub złożyć w miejscu przeznaczonym na składowanie odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2013 poz. 21). e)Prace przygotowawcze (np. zabezpieczenie placu budowy, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, wykonanie i bieżące utrzymanie dróg wewnętrznych dla potrzeb terenu budowy), Wykonawca wykona we własnym zakresie i na własny koszt. f)Dla potrzeb realizacji przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu budowy. g)Od daty rozpoczęcia robót do daty obioru końcowego, Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę robót oraz za wszelkie materiały i urządzenia używane do realizacji przedmiotu zamówienia. 2) Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo materiały i urządzenia do czasu ich wbudowania przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez ustanowionego przedstawiciela Zamawiającego. 3) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość i zgodność z ustaleniami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA M A L B U D ZDZISŁAW DETKA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA M A L B U D ZDZISŁAW DETKA
- Firma Usługowo Handlowa MALBUD Zdzisław Detka, ul. Szkolna 21/1B, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 164913,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 197789,61
Oferta z najniższą ceną: 197789,61 / Oferta z najwyższą ceną: 197789,61
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Remont pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Krotoszynie przy ul. H. Sienkiewicza 11
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Kaliskiego z jednostkami organizacyjnymi oraz Instytucją Kultury
- Dostawa bonów towarowych w formie przedpłaconych kart elektronicznych
- Sukcesywne dostawy specjalistycznego sprzętu jednorazowego do zabiegów urologicznych
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego typu lekkiego dla potrzeb grzewczych OSRiR w Kaliszu
- "Dostawa odczynników do oznaczania antygenów krwinek czerwonych dla RCKiK w Kaliszu"
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektu socjalno-biurowego w Parku Leśnym w Lubinie
- Budowa windy wewnętrznej w budynku Urzędu Miasta i Gminy Olsztyn
- Remont instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku A, B i C Wytwórni Filmów Fabularnych
- Remont budynku przy ul. Stabłowickiej 13 we Wrocławiu.
- Likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podstawowej im. T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim-sanitariaty etap II oraz zakup niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrz.
- Rozbudowa budynku biurowego Wielkopolskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Poznaniu, ul. Wilczak 51
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.