Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-17
Szczytno: Usługi szkoleniowe w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia sześciu różnych tematycznie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie.
Numer ogłoszenia: 244128 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie , ul. Ogrodowa 17, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 6243287, faks 0-89 6243287.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczytno.up.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia sześciu różnych tematycznie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie. Zamówienie publiczne zalicza się do kategorii: Usług edukacyjnych i szkoleniowych o symbolu 80000000-4, Usług szkolenia zawodowego o symbolu 80530000-8, Usług szkolenia komputerowego o symbolu 80533100-0, zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV). Zamówienie dotyczy przeprowadzenia sześciu różnych tematycznie szkoleń, łącznie dla około 85 osób bezrobotnych (planuje się w grupie od 12 do 20 osób w zależności od szkolenia). Zamówienie publiczne zostało podzielone na sześć części, z czego każda część stanowi odrębne szkolenie. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na wybraną część zamówienia (na wybrany kierunek szkolenia). Każda część będzie oddzielnie oceniana..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a także spełniają łącznie dodatkowe warunki udziału w postępowaniu: d) są instytucjami szkoleniowymi w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), tj. posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, e) spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 Pzp. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą, wskazanych w niniejszej specyfikacji, w szczególności: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy; b) zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy; c) aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru; d) zaświadczenie z ZUS oraz Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wypełnionej zgodnie z FORMULARZEM OFERTY SZKOLENIA stanowiącym Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia należy dołączyć - w formie pisemnej - poniższe oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - zgodnie ze wzorem załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty następujące dokumenty: a) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy (WUP) właściwy ze względu na adres siedziby instytucji szkoleniowej. Fakt posiadania przez instytucję szkoleniową wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych Zamawiający sprawdzi w centralnym rejestrze instytucji szkoleniowych, dostępnym na stronie internetowej www.ris.praca.gov.pl. b) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnego zaświadczenia o wpisie podmiotu do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo innego właściwego rejestru określającego status prawny, rodzaj i zakres działalności oraz organy lub osoby upoważnione do występowania w imieniu wykonawcy i zawierający zapis o prowadzeniu edukacji w formach pozaszkolnych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert do przetargu; c) oryginały lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert do przetargu; d) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię decyzji właściwego kuratora oświaty w sprawie przyznania akredytacji dla placówek i ośrodków prowadzących kształcenie ustawiczne w formach pozaszkolnych w zakresie kierunku szkolenia objętego przetargiem, w przypadku kiedy wykonawca uzyskał akredytację właściwego kuratora oświaty; e) oryginały lub potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kopie dodatkowych dokumentów potwierdzających uprawnienia instytucji szkoleniowych w zakresie realizacji określonych kierunków szkoleń, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty następujące dokumenty: a) oryginały życiorysów zawodowych wymienionych w ofercie wykładowców i instruktorów, którzy będą zaangażowani w realizację szkolenia wraz z ich oświadczeniem o wyrażeniu zgody i gotowości do przeprowadzenia zajęć w ramach szkolenia. Dokumenty te powinny być przygotowane zgodnie ze wzorami załączonymi do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i własnoręcznie podpisane; b) potwierdzone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe wymienionych w ofercie wykładowców i instruktorów, którzy będą zaangażowani w realizację szkolenia. 4. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 3.b - w oryginale lub notarialnie poświadczona kopia pełnomocnictwa. 5. Na podstawie art. 26 ust. 3 Pzp Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymienionych wyżej oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Program szkolenia i metodyka nauczania - 20
- 3 - Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 15
- 4 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15
- 5 - Akredytacja kuratora oświaty na oceniany kierunek szkolenia - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczytno.up.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie, ul. Ogrodowa 17, 12-100 Szczytno..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie, ul. Ogrodowa 17, 12-100 Szczytno sekretariat - pokój nr 13 (II pietro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs zakładania i prowadzenia własnej firmy z obsługą komputera.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest promowanie idei przedsiębiorczości wśród osób bezrobotnych oraz przygotowanie uczestników szkolenia do założenia, uruchomienia, a następnie samodzielnego prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować: I BLOK: Trening interpersonalny, w tym trening gotowości do zmian nastawiony na zmianę postaw, podniesienie motywacji na rozwój kompetencji interpersonalnych i doskonalenie cech przedsiębiorczych. Zajęcia te powinny odbywać się w formie warsztatowej. Dodatkowo pod koniec realizacji szkolenia każdy uczestnik powinien zostać objęty coachingiem w zakresie indywidualnego doradztwa dotyczącego dalszego kierowania rozwoju zawodowego oraz kompetencji osoby. Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 20 godzin (w tym 2 godziny indywidualnego coachingu). II BLOK: Obowiązujące uregulowania prawno - ekonomiczne dotyczące zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej, w tym: kryteria wyboru rodzaju działalności gospodarczej, procedury prawno-administracyjne dotyczące rejestracji podmiotu gospodarczego - kolejne etapy zakładania firmy, analiza rynku, warsztaty tworzenia biznesplanów z uwzględnieniem specyfiki różnych branż (zgodnie z zainteresowaniem zgłoszonym przez uczestników szkolenia), obowiązki przedsiębiorcy względem Urzędu Skarbowego i ZUS, wybór formy opodatkowania, prowadzenie dokumentacji finansowo - księgowej i podatkowej samodzielnego podmiotu gospodarczego, elementy marketingu i promocji w prowadzeniu własnej firmy oraz możliwości pozyskiwania środków unijnych na rozwój działalności. Szczególny nacisk należy położyć na analizę poszczególnych biznesplanów sporządzonych przez uczestników szkolenia. Zajęcia te powinny odbywać się głównie metodą warsztatową, a także w ramach zajęć symulacyjnych i gier edukacyjnych. Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 60 godzin. III BLOK: Obsługa komputera w prowadzeniu małego biznesu, w tym: obsługa środowiska Windows, wybrane zagadnienia z pakietu Microsoft Office (w szczególności Word, Excel), obsługa Internetu oraz programów użytkowych wspomagających prowadzenie własnej firmy, m.in. w zakresie prowadzenia księgowości, fakturowania itp. Łączna liczba godzin: 40 godzin na każdego uczestnika szkolenia. Zajęcia z zakresu obsługi komputera mają zostać przeprowadzone w tym samym czasie w dwóch grupach (maksymalnie po 10 osób w każdej grupie). Wykonawca powinien zagwarantować taką ilość komputerów jednocześnie, aby każdy uczestnik szkolenia miał zapewnione samodzielne stanowisko komputerowe. Należy więc zapewnić 2 sale komputerowe, w każdej po minimum 10 komputerów + 1 komputer dla instruktora zajęć..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Program szkolenia i metodyka nauczania - 20
- 3. Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 15
- 4. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15
- 5. Akredytacja kuratora oświaty na oceniany kierunek szkolenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs kierowcy operatora wózków jezdniowych z napędem silnikowym.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest przygotowanie uczestników szkolenia do samodzielnej obsługi wózków jezdniowych w transporcie wewnątrzzakładowym i zdobycia obowiązujących uprawnień wydawanych przez Urząd Dozoru Technicznego w zakresie objętym szkoleniem, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz. U. z 2002 r. Nr 70, poz. 650 z późn. zm.). Program szkolenia powinien być zatwierdzony lub opracowany przez Ośrodek Doskonalenia Kadr w Mysłowicach nadzorowany przez Ministra Gospodarki i dodatkowo obejmować przeszkolenie w zakresie bezpiecznego użytkowania butli z gazem, w tym ich bezpiecznej wymiany w obsługiwanych wózkach jezdniowych. Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem na uzyskanie świadectwa kwalifikacyjnego z zakresu obsługi wózka jezdniowego przeprowadzonym przez Urząd Dozoru Technicznego. Miejsce odbywania zajęć praktycznych oraz stan i ilość maszyn (wózków) do realizacji zajęć praktycznych powinny gwarantować solidne przygotowanie do wykonywania zawodu objętego szkoleniem. Należy zapewnić minimum cztery wózki jezdniowe na grupę. Szkolenie powinno być przeprowadzone przez instytucję szkoleniową uprawnioną do wydawania zaświadczeń w zakresie zdobycia kwalifikacji i uprawnień objętych kierunkiem szkolenia oraz wykładowców / instruktorów posiadających obowiązujące uprawnienia krajowe do prowadzenia tego rodzaju szkolenia. Do oferty należy dołączyć certyfikat lub inny dokument uprawniający instytucję szkoleniową i wykładowców/instruktorów do prowadzenia szkolenia wydany przez Ośrodek Doskonalenia Kadr Ministerstwa Gospodarki i Pracy w Mysłowicach..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Program szkolenia i metodyka nauczania - 20
- 3. Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 15
- 4. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15
- 5. Akredytacja kuratora oświaty na oceniany kierunek szkolenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs w zawodzie kucharza.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest uzyskanie przez osoby bezrobotne kwalifikacji w zawodzie kucharza. Program szkolenia powinien zapewnić uczestnikom nabycie obecnie obowiązujących, wymaganych przez pracodawców umiejętności, jakie powinien posiadać samodzielny kucharz. Szkolenie powinno zostać zrealizowane z wykorzystaniem modułowego programu szkolenia zawodowego dla zawodu Kucharz (samodzielny) - kod zawodu: 512201, dostępnego w bazie danych prowadzonej przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej na stronie internetowej: www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl, w ramach wybranych modułów zgodnych z kierunkiem niniejszego szkolenia. Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować: I BLOK: Trening interpersonalny, w tym trening gotowości do zmian nastawiony na zmianę postaw i wzrost motywacji oraz metody i techniki poszukiwania pracy. Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 20 godzin. II BLOK: Zagadnienia teoretyczne niezbędne do pracy w zawodzie kucharza, w tym m.in.: -przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy i przepisów przeciwpożarowych oraz wymogów higieniczno - sanitarnych; -podstawy żywienia człowieka; -przygotowanie stanowiska pracy zgodnie z obowiązującymi wymogami; -zasady rozmieszczenia maszyn i urządzeń w zakładzie gastronomicznym oraz umiejętność posługiwania się nimi; -wyliczanie ilości surowców niezbędnych do wykonania potraw; -przechowywanie surowców i przygotowanie do obróbki wstępnej; -produkcja i ekspedycja potraw. Łączna liczba godzin obejmująca powyższe zagadnienia powinna wynosić 200 godzin zrealizowanych w formie wykładów i ćwiczeń. III BLOK: Zajęcia praktyczne w zakładach pracy - 180 godzin. Program zajęć praktycznych powinien obejmować m.in.: -prawidłową organizację miejsca pracy; -ocenę jakości surowców, półproduktów i potraw oraz zasady ich przechowywania; -posługiwanie się maszynami i urządzeniami podczas sporządzania potraw; -posługiwanie się narzędziami, naczyniami i sprzętem kuchennym podczas sporządzania i ekspedycji potraw; -stosowanie różnych technik i metod obróbki technologicznej; -sporządzanie potraw z warzyw, owoców, mąki, mięsa zwierząt rzeźnych, drobiu, dziczyzny, ryb, owoców morza, ciast i deserów. -korzystanie z receptur gastronomicznych podczas sporządzania potraw; -zasady podawania potraw i napojów - dobór odpowiednich naczyń; -techniki porcjowania i dekoracji potraw. Zajęcia praktyczne w zakładach pracy powinny odbywać się w grupach liczbowo dostosowanych do wielkości i warunków wybranych obiektów gastronomicznych, zapewniających indywidualne podejście do kursanta. Należy zapewnić optymalną ilość oraz wysoką jakość bazy do realizacji zajęć praktycznych, dostosowaną do liczby uczestników szkolenia, a także zapewnić niezbędną odzież ochronną. Należy zapewnić kadrę dydaktyczną w zakresie instruktorów do zajęć praktycznych w zaproponowanych obiektach gastronomicznych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Program szkolenia i metodyka nauczania - 20
- 3. Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 15
- 4. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15
- 5. Akredytacja kuratora oświaty na oceniany kierunek szkolenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs malarza-szpachlarza z zastosowaniem nowoczesnych technik dekoracyjnych i elementami wykończenia wnętrz.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników szkolenia do pracy na stanowisku malarza-szpachlarza z zastosowaniem nowoczesnych technik dekoracyjnych i elementami wykończenia wnętrz, w tym m.in. w zakresie prac malarsko-szpachlarskich, zastosowania tynków szlachetnych i dekoracyjnych, glazurniczo-posadzkarskich, montażu ścian z płyt kartonowo-gipsowych i sufitów podwieszanych oraz paneli podłogowych. Należy zapewnić optymalną ilość nowoczesnego i sprawnego sprzętu i maszyn, dostosowaną do liczby uczestników szkolenia, a także zapewnić niezbędną odzież ochronną. Miejsce odbywania zajęć praktycznych i kadra dydaktyczna powinny gwarantować solidne przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania zawodu objętego szkoleniem. Należy zaplanować częściowe przeprowadzenie zajęć praktycznych na bazie instytucji użyteczności publicznej wskazanej przez Zamawiającego. Front robót wskazanych przez Zamawiającego (składających się na zajęcia praktyczne przeprowadzone we wskazanej instytucji) należy ustalić z Zamawiającym przed przygotowaniem oferty..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Program szkolenia i metodyka nauczania - 20
- 3. Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 15
- 4. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15
- 5. Akredytacja kuratora oświaty na oceniany kierunek szkolenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs prawa jazdy kat. C + E.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie ma na celu teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowym w zakresie kategorii C+E prawa jazdy oraz do egzaminu państwowego. Szkoleniem zostaną objęte osoby bezrobotne posiadające prawo jazdy kat. C oraz pozytywne orzeczenie lekarza medycyny pracy o zdolności zdrowotnej do szkolenia i pracy w zawodzie kierowcy samochodów ciężarowych. Szkolenie powinno zostać przeprowadzone w oparciu o Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r. Nr 217, poz. 1834 z późn.zm.). Szkolenie będzie składało się z dwóch części: -części teoretycznej obejmującej 20 godzin zajęć przypadających na każdego uczestnika szkolenia, -części praktycznej obejmującej 30 godzin zajęć przypadających na każdego uczestnika szkolenia. Instytucja szkoleniowa oraz kadra dydaktyczna powinny spełniać wymagania i posiadać uprawnienia, o których mowa w wymienionym wyżej Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury, które należy dołączyć do oferty przetargowej. Podczas zajęć praktycznych należy zapewnić optymalną ilość pojazdów do prowadzenia zajęć praktycznych. Szkolenie powinno obejmować przeprowadzenie egzaminu państwowego w zakresie zdobycia obowiązujących uprawnień uprawniających do wykonywania zawodu objętego szkoleniem. Koszt egzaminu państwowego powinien być wliczony do kalkulacji kosztów szkolenia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Program szkolenia i metodyka nauczania - 20
- 3. Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 15
- 4. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15
- 5. Akredytacja kuratora oświaty na oceniany kierunek szkolenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs spawania metodą TIG (141) w aluminium - spoiny czołowe blach i rur.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu spawacza i zdobycia obowiązujących uprawnień w zakresie spawania blach i rur spoinami czołowymi metodą TIG (141) w aluminium. Uczestnikami szkolenia będą osoby bezrobotne posiadające uprawnienia w zakresie spawania metodą TIG (141) w aluminium spoinami pachwinowymi. Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować: -bhp i p.poż; -zagadnienia teoretyczne z zakresu spawania blach i rur spoinami czołowymi metodą TIG w aluminium; z wykorzystaniem nowoczesnych technologii; -zajęcia praktyczne z zakresu spawania metodą TIG wraz z instruktażem wstępnym; -zajęcia z zakresu sporządzania i czytania rysunku technicznego. Egzamin w zakresie uprawnień spawacza powinien obejmować: -norma według której powinien odbyc się egzamin: PN-EN 9606-2, -metoda spawania: TIG (141), -rodzaj złącza: blacha (P), rura (T), -rodzaj spoiny: spoina czołowa (BW), -grupa materiałowa: aluminium (W21 - W23). Zajęcia teoretyczne powinny obejmować 20 godzin (w tym 2 godziny rysunku technicznego), a zajęcia praktyczne 195 godziny (90 godzin - spawanie blach metodą TIG w aluminium, 105 godziny - spawanie rur metodą TIG w aluminium). Szkolenie i egzamin spawalniczy powinny być przeprowadzone według wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. Szkolenie powinno być przeprowadzone przez instytucję szkoleniową i wykładowców-instruktorów posiadających obowiązujące uprawnienia krajowe do przeprowadzania tego rodzaju szkolenia i egzaminowania uczestników oraz wydawania świadectw w zakresie zdobycia kwalifikacji i uprawnień objętych kierunkiem szkolenia, tj. wydanych przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach. Do oferty należy dołączyć atest/certyfikat lub inny dokument uprawniający instytucję szkoleniową i wykładowców/instruktorów do prowadzenia szkolenia i egzaminowania jego uczestników, wydany przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Program szkolenia i metodyka nauczania - 20
- 3. Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 15
- 4. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15
- 5. Akredytacja kuratora oświaty na oceniany kierunek szkolenia - 10
INNE PRZETARGI Z SZCZYTNA
- Dostawa sprzętu oraz środków utrzymania czystości (postępowanie z podziałem na 5 części)
- Remont drogi powiatowej nr 1657N - ul. Podgórna i ul. Bartna Strona w m. Szczytno
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) do budynków należących do Akademii Policji w Szczytnie
więcej: przetargi w Szczytnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE 4 DNIOWEJ ZAGRANICZNEJ WIZYTY STUDYJNEJ, DOTYCZĄCEJ WYPRACOWANYCH MODELI USŁUG WSPARCIA, DOBRYCH PRAKTYK W OBSZARZE FAS/FASD"
- Świadczenie usług szkoleniowych dedykowanych uczniom i nauczycielom w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE pn. Nowoczesny zawodowiec-szansą na przyszłość realizowanego przez ZSE w Dębicy
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego - edycja 2.
- Wyłonienie kadry kierowniczej w ramach kursu specjalizacyjnego w dziedzinie Psychoterapii Dzieci i Młodzieży
- Przeprowadzenie serii 6 szkoleń "Terenowa edukacja przyrodnicza dzieci i młodzieży", opracowanie ich programu i materiałów edukacyjnych, przeznaczonych dla nauczycieli, pracowników ośrodków (...)
- DZP.261.13.2025 Świadczenie usług eksperckich polegających na koordynacji oraz moderowaniu (...) Lokalnych Ośrodków Wiedzy i Edukacji.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.