eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańWymiana drzwi do pokoi II piętro budynku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-12

Poznań: Wymiana drzwi do pokoi II piętro budynku
Numer ogłoszenia: 244130 - 2011; data zamieszczenia: 12.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek dla Bezdomnych Nr 1 , ul. Michałowo 68, 61-314 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8798212.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osrodekdlabezdomnych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana drzwi do pokoi II piętro budynku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I.Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony na: Wymiana drzwi do pokoi II piętro budynku CPV: 45.42.21.00 - 2 - stolarka drewniana 45.42.10.00 - 4 - roboty w zakresie stolarki budowlanej 1.Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie robót budowlanych w zakresie Wymiany drzwi do pokoi II piętro budynku. Wszelkie prace związane z realizacją umowy odbywać się będą na czynnym obiekcie Ośrodka dla Bezdomnych nr 1, który jest czynny 24 godziny na dobę. Po uzgodnieniu z kierownikiem Ośrodka dopuszcza się prace w dni wolne. Prace najbardziej hałaśliwe należy wykonać w uzgodnieniu z kierownikiem Ośrodka w godzinach 8.00-16.00. 2.Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia a także wymagania materiałowe i ilościowe określa n/wym. dokumentacja techniczna. Wszystkie elementy i roboty należy wykonać zgodnie z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych W zakresie wymiany drzwi - w budynku Ośrodka dla Bezdomnych nr 1 w Poznaniu przy ul. Michałowo 68, Dokumentacja projektowa (projekt budowlany) w zakresie wymiany drzwi Kosztorys ślepy - wymiana drzwi do pokoi II piętra Przedmiar robót - wymiana drzwi do pokoi II piętra, Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Miejsce wykonania roboty budowlanej: w budynku Ośrodka dla Bezdomnych nr 1 w Poznaniu, ul. Michałowo 68. Zgłoszenie zamiaru budowy, wykonania robót budowlanych z dnia 05.08.2010 r. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca może powierzyć wykonanie części robót podwykonawcom na warunkach określonych we wzorze umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do przedmiotowego zamówienia. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zastosowania aukcji elektronicznej. Występujące w dokumentacji nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań - zgodnie z art. 29 pkt.3 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca może zastosować wyroby i materiały równoważne. Wszystkie elementy muszą być zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych i częściowych. Rodzaj zamówienia - roboty budowlane.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.21.00-2, 45.42.10.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty, które należy dołączyć do oferty: 1.1.Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załączniki nr 1 do SIWZ 1.2.Zaakceptowany (zaparafowany) wzór umowy - załącznik nr 6 do SIWZ 1.3.Przedmiar robót wymiana drzwi II piętro - opracowany metodą kalkulacji uproszczonej poprzez wycenę, mający na celu uzyskanie przez zamawiającego ogólnej informacji o sposobie ustalenia ceny przez Wykonawcę. Ostatnia strona musi zawierać podpis i imienną pieczątkę osoby uprawnionej. Uwaga! Kalkulując koszty należy uwzględnić poszerzenie otworów drzwiowych zgodnie z projektem 1.4.Kosztorys ślepy: wymiana drzwi - opracowany metodą kalkulacji uproszczonej poprzez wycenę, mający na celu uzyskanie przez zamawiającego ogólnej informacji o sposobie ustalenia ceny przez Wykonawcę. Ostatnia strona musi zawierać podpis i imienną pieczątkę osoby uprawnionej. 1.5.Oświadczenie , że wszystkie użyte do wykonania zamówienia materiały będą posiadać wymagane przepisami atesty - załącznik nr 7 Ponadto dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego są: Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii - dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę; Dodatkowo Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy o ochronie informacji niejawnych, zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 4 do SIWZ oraz wpiąć dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w nieprzejrzyste folie. Niedopełnienie zafoliowania skutkuje jawnością całej oferty. Wykonawcą może być osobą fizyczną, osobą prawną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej oraz podmioty te mogą być wykonawcą jako występujące wspólnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osrodekdlabezdomnych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: I.Ośrodek dla Bezdomnych nr 1 ul. Michałowo 68 61- 314 Poznań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2011 godzina 09:00, miejsce: Ośrodek dla Bezdomnych nr 1 ul. Michałowo 68 61- 314 Poznań.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.