Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-17
Białystok: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych w ZUS Oddział w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 244132 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku , ul. Młynowa 29, 15-404 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085/7486464, faks 085 748 64 66.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych w ZUS Oddział w Białymstoku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną (w miarę zgłaszanego zapotrzebowania) dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych, zwanych dalej towarem, szczegółowo wyspecyfikowanych w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ). Towar powinien być fabrycznie nowy i nieregenerowany (tj. taki, do którego wytworzenia użyto w 100% nowych elementów). Za produkt fabrycznie nowy i nieregenerowany nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej czy przerabianego, w którym jedynie wyczyszczony został pojemnik i ponownie napełniony czy uzupełniony lub wyrobu wykonanego z zastosowaniem używanych elementów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w SIWZ, tj.: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) ponadto Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty specyfikacje techniczne oferowanego asortymentu równoważnego, z których powinno w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego wynikać, że zaoferowany towar jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do towaru określonego przez Zamawiającego w formularzu cenowym [dotyczy tylko towaru równoważnego].
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Młynowa 29 w Białymstoku, budynek B, VII piętro, pokój 712.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Dyrektora Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku, ul. Młynowa 29, 15-404 Białystok, budynek B, II piętro, pokój 201.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 29.08.2009.
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w budynku B przy ul. Młynowej 29 w Białymstoku, piętro II, pokój 214 w dniu 30 lipca 2009 r. o godz. 11:15. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są Andrzej Wiśniewski oraz Grzegorz Głębocki - tel. 085 74 86 749, 085 74 86 748, faks 085 74 86 904, ul. Młynowa 29 w Białymstoku, budynek B, VII piętro, pokój 712, e-mail: wisniewskia@zus.pl, glebockig@zus.pl.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Wykonanie, dostawa i montaż 18 tablic inf-pamiątkowych oraz 2 tablic edukacyjnych dot. realizacji projektu pn. "Rozbudowa zrównoważonego systemu gospodarowania wodami opadowymi w Białymstoku"
- Dostawę mikroskopu pomiarowego wraz z wyposażeniem stanowiska i oprogramowaniem ZK-DZP.262.32.2025
- Obsługa weterynaryjna Schroniska dla Zwierząt "Dolina Dolistówki" w Białymstoku - uzupełnienie
- Kompleksowe usługi polegające na przeglądzie i konserwacji dźwigów, prace remontowe oraz przeglądy specjalne dźwigów w obiektach Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.28.2025
- Wymiana pokrycia dachowego Inspektoratu ZUS w Sokółce
- Wykonanie opisów stanu i opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych (6.2025)
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem i wniesieniem materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Zakup i dostawa zestawów komputerowych, laptopów, tonerów i akcesoriów dla Urzędu Miasta Częstochowy - 6 części
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.