Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-27
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Jastrzębie Zdrój: remont nawierzchni dróg powiatowych: ul. Ranoszka, ul. Świerczewskiego, ul. Spokojna w Jastrzębiu Zdroju Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Jastrzębie Zdrój - Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji, do kontaktów: mgr Marta Pollok, Al. Piłsudskiego 60, 44-335 Jastrzębie Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4785302, fax 032 4785350, e-mail: mpollok@um.jastrzebie.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.bip.jastrzebie.pl/ Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Miasto Jastrzębie Zdrój, Czesław Trzaskalik, mgr Barbara Chodakowska, Al. Piłsudskiego 60, 44-335 Jastrzębie Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4785306, 4785133, fax 032 4785350, e-mail: jk@um.jastrzebie.pl, bzp@um.jastrzebie.pl, www.bip.jastrzebie.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont nawierzchni dróg powiatowych: ul. Ranoszka, ul. Świerczewskiego, ul. Spokojna w Jastrzębiu Zdroju. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ul. Ranoszka, Świerczewskiego oraz Spokojna w Jastrzębiu Zdroju. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni dróg powiatowych: ul. Ranoszka, ul. Spokojnej, ul. Świerczewskiego na terenie miasta, polegające na wykonaniu robót rozbiórkowych wraz z utylizacją odpadów oraz wykonanie następujących prac: 1. nawierzchnia asfaltobetonowa - 7370 m kw. 3. humusowanie skarp rowu - 1128 m kw. 4. umocnienie poboczy - 1600 m kw. 6. krawężniki betonowe 15 x 30 - 467 m.b. 7. Obrzeża 8 x 30 - 700 m kw. 8. Chodniki z kostki betonowej - 720 m kw. 9. Studzienki ściekowe - 3 szt. 10. Geosiatka - 1476 m kw. 11. Przepusty PCV śr. 400 i śr. 500 - 34 m.b. 12. Wodościeki betonowe 15 cm - 589 m.b. 13. Umocnienie skarp - krata - 424 m kw. 14. Drenaż podłużny śr. 110 PCV - 305 m kw. 15. Głęboki recykling - 1972 m kw. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: tak jak w pkt II.1.5. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 70
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 25 000,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz udokumentują, że: 1) w okresie ostatnich 5 lat wykonali co najmniej 3 roboty o podobnym charakterze, tzn. roboty budownictwa drogowego zawierające w swym zakresie ułożenie krawężników, wykonanie podbudowy oraz ułożenie nawierzchni bitumicznej o wartości min. 1 000 000,00 zł brutto łącznie, 2) przy wykonywanych pracach dysponować będą pracownikami nadzoru posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonywania prac, tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi osoby przyjmującej obowiązki kierownika budowy, wymagane przepisami Prawa budowlanego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: "spełnia - nie spełnia". Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiący przed upływem terminu do składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert - wykaz zadań podobnych do przedmiotu przetargu wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie (np. referencje czy protokoły odbioru końcowego) - wykaz personelu odpowiedzialnego za prowadzenie robót - uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi osoby przyjmującej obowiązki kierownika budowy wraz z zaświadczeniem z właściwej Izby Samorządu Zawodowego lub dowodami wpłaty, potwierdzającymi członkostwo.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jastrzebie.pl. Opłata: 65,54 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: - na wniosek wykonawcy, - wpłata na konto Urzędu Miasta Jastrzębie Zdrój lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2007 godzina 10:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.05.2007, godzina 11:00, Urząd Miasta Jastrzębie Zdrój - sala nr 510B.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.04.2007.
INNE PRZETARGI JASTRZĘBIE ZDRÓJ
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie dożywiania dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 18 w Jastrzębiu-Zdroju na rok 2025 z przerwami przewidzianymi w organizacji roku szkolnego.
- Dostawy rękawic chirurgicznych
- Przygotowanie i dowóz posiłków dla uczestników Dziennego Domu Pomocy
- "Udzielenie schronienia wraz z usługami opiekuńczymi dla bezdomnych osób (mężczyzn i kobiet) z terenu miasta Jastrzębie-Zdrój"
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 12 im. Jerzego Kukuczki w Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r.
- "Udzielenie schronienia bezdomnym mężczyznom"
więcej: przetargi JASTRZĘBIE ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dr. woj. 544 na wybranych odcinkach: od km 73+713 (75+599) do km 74+351 (76+237), od km 85+746 (87+650) do km 86+896 (88+800), od km 110+009 (111+954) do km 110+597 (112+542)-nr postęp. 262/24
- Remonty nawierzchni dróg gruntowych do 31 grudnia 2025 r.
- Remont DP nr 1185N Śliwica - Rychliki na odcinku Śliwica - Liszki. Etap II
- Opracowanie dok. proj., uzyskanie pozw. na budowę i wykonanie robót bud-montażowych wraz z uzyskaniem pozw. na użytk. w zakresie przebudowy i rozbudowy węzła przesiadkowego i parkingu w Kobierzycach.
- "Budowa dróg gminnych na terenie Gminy Lniano"
- "Rozbudowa i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wiśniew"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.