Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-19
Łódź: Dostawa nici chirurgicznych, siatek przepuklinowych oraz klipsów tytanowych. (Sprawa nr 29/2012)
Numer ogłoszenia: 244187 - 2012; data zamieszczenia: 19.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: III Szpital Miejski im. dr Karola Jonschera , ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6761790, faks 42 6761785.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jonscher.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nici chirurgicznych, siatek przepuklinowych oraz klipsów tytanowych. (Sprawa nr 29/2012).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nici chirurgicznych, siatek przepuklinowych oraz klipsów tytanowych (Zakres I - Nici plecione (podwiązki; Zakres II - Nici syntetyczne plecione powlekane wchłanialne; Zakres III - Nici syntetyczne plecione powlekane z powleczeniem antybakteryjnym wchłaniające się po 56 dniach; Zakres IV - Nici niewchłanialne monofilamentowe poliamidowe; Zakres V - Nici niewchłanialne monofilamentowe polipropylenowe; Zakres VI - Nici wchłanialne monofilamentowe; Zakres VII - Nici syntetyczne jednowłóknowe; Zakres VIII - Nici niewchłanialne plecione; Zakres IX - Nici okulistyczne; Zakres X - Siatki przepuklinowe i inne wyroby medyczne). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (w podziale na dziesięć zakresów, przy czym w zakresach I, II oraz V-X Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne pozycje, natomiast zakres III oraz IV pozostawia jako niepodzielny). Zamówienie poniżej 200.000 euro.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia z wolnej ręki w zakresie dopuszczonym ustawą Prawo zamówień publicznych
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 72.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w maksymalnej wysokości: 4.658,00 zł. Szczegółowe informacje dotyczące podziału wadium zawiera SIWZ. Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1) oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje kompletem pozwoleń / zgłoszeń / świadectw rejestracji wydanych przez uprawnione organy (np. Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Minister Zdrowia) w zakresie przedmiotu zamówienia oraz, że na każde żądanie zamawiającego przedstawi poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie pozwoleń / świadectw / zgłoszeń) oraz że przedmiot zamówienia spełnia wymagania polskich i europejskich norm oraz oznaczony jest znakiem CE; 2) informacje (w języku polskim, a dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę) na temat oferowanego przedmiotu zamówienia (np. strony katalogowe, ulotki informacyjne), potwierdzające spełnienie wymagań określonych w zał. nr 2 do SIWZ. Każdą ze stron katalogowych należy opisać, którego zakresu i pozycji dotyczy oraz zaznaczyć i wskazać oferowane pozycje; 3) Złożenie w każdej zaoferowanej pozycji po 3 szt. próbek przedmiotu zamówienia w zakresie I-IX oraz po 1 szt. próbek w zakresie X poz. 4-6 w celu potwierdzenia spełnienia wymagań określonych w zał. nr 2 do SIWZ, umożliwiających testowanie w warunkach szpitalnych, z zaznaczeniem na każdej próbce, której pozycji i zakresu dotyczą
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) oryginał pełnomocnictwa, a jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 5 tabeli lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę wystawiającą lub przez notariusza. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r. Nr 225, poz. 1635 ze zm.) nie jest wymagane uiszczenie opłaty; 2) dokument potwierdzający wniesienie wadium (w przypadku złożenia wadium w innej niż gotówka dopuszczonej formie, Zamawiający wymaga załączenia do oferty kserokopii dokumentu wadialnego oraz złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego w sposób umożliwiający zwrot oryginału dokumentu bez uszkodzenia)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- wycofanie asortymentu z produkcji, zmiany wielkości opakowań, nieuzyskania wymaganych prawem dokumentów dopuszczających do obrotu na rynku, zmiany obowiązujących przepisów prawa
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jonscher.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: III Szpital Miejski im. dr. Karola Jonschera, ul. Milionowa 14 w Łodzi.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2012 godzina 12:15, miejsce: III Szpital Miejski im. dr. Karola Jonschera, ul. Milionowa 14 w Łodzi w pok. 110 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakres I - Nici plecione (podwiązki).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres I - Nici plecione (podwiązki). Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pozycje w zakresie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Walory użytkowe - 60
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakres II - Nici syntetyczne plecione powlekane wchłanialne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres II - Nici syntetyczne plecione powlekane wchłanialne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pozycje w zakresie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Walory użytkowe - 60
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakres III - Nici syntetyczne plecione powlekane z powleczeniem antybakteryjnym wchłaniające się po 56 dniach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres III - Nici syntetyczne plecione powlekane z powleczeniem antybakteryjnym wchłaniające się po 56 dniach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ. Zakres niepodzielny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Walory użytkowe - 60
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakres IV - Nici niewchłanialne monofilamentowe poliamidowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres IV - Nici niewchłanialne monofilamentowe poliamidowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ. Zakres niepodzielny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Walory użytkowe - 60
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakres V - Nici niewchłanialne monofilamentowe polipropylenowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres V - Nici niewchłanialne monofilamentowe polipropylenowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pozycje w zakresie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Walory użytkowe - 60
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakres VI - Nici wchłanialne monofilamentowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres VI - Nici wchłanialne monofilamentowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pozycje w zakresie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Walory użytkowe - 60
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakres VII - Nici syntetyczne jednowłóknowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres VII - Nici syntetyczne jednowłóknowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pozycje w zakresie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Walory użytkowe - 60
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakres VIII - Nici niewchłanialne plecione.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres VIII - Nici niewchłanialne plecione. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pozycje w zakresie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Walory użytkowe - 60
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zakres IX - Nici okulistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres IX - Nici okulistyczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pozycje w zakresie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Walory użytkowe - 60
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zakres X poz. 1 - Hemostatyk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres X poz. 1 - Hemostatyk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zakres X poz. 2 - Klipsy tytanowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres X poz. 2 - Klipsy tytanowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zakres X poz. 3-5 - Siatki przepuklinowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres X poz. 3-5 - Siatki przepuklinowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Walory użytkowe - 60
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zakres X poz. 6 - Chirurgiczny wosk kostny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres X poz. 6 - Chirurgiczny wosk kostny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zakres X poz. 7 - Taśma retrakcyjna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres X poz. 7 - Taśma retrakcyjna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zakres X poz. 8 - Barwne oznaczniki chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres X poz. 8 - Barwne oznaczniki chirurgiczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawa materiałów opatrunkowych uzupełnienie I
- Dostawa Gazików i cewników z podziałem na pakiety
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i innych materiałów do Działu Farmacji SPZZOZ w Przysusze
- Dostawa pieluchomajtek i materiałów opatrunkowych
- ZAKUP I DOSTAWA OPATRUNKÓW
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.