Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-07
Łabowa: Wywóz odpadów komunalnych stałych z terenu Gminy Łabowa w 2008r
Numer ogłoszenia: 244189 - 2007; data zamieszczenia: 07.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łabowa, Łabowa 38, 33-336 Łabowa, woj. małopolskie, tel. 018 4711284, fax 018 4711266.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.labowa.iap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów komunalnych stałych z terenu Gminy Łabowa w 2008r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Planowana ilość wywozu odpadów ogółem - 4 100 m3 w tym: odpadów segregowanych - 200 m3 odpadów nie segregowanych - 3 900 m3
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.13.20 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy tj.: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym - posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie wywozu odpadów z terenu gminy Łabowa bądź złożą oświadczenie, że Wykonawca uzyska stosowne zezwolenie Zamawiający warunek ten będzie sprawdzał na podstawie: a. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, b. zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem lub oświadczenia w przypadkach braku zezwolenia ( Wykonawca składa oświadczenie, że do czasu rozpoczęcia świadczenia usługi uzyska zezwolenie na wywóz odpadów z terenu gminy ). 2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - posiadają doświadczenie w realizacji usług rozumiane jako wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia polegającego na świadczeniu usługi wywozu odpadów stałych segregowanych bądź nie segregowanych, a wartość usługi była nie mniejsza niż 90 000 zł słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych. Wykonawcy składający wspólną ofertę winni wykazać , że: -warunek dla posiadania doświadczenia w realizacji usług spełniają łącznie podmioty składające wspólną ofertę. Zamawiający warunek ten będzie sprawdzał na podstawie : a. złożonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych usług b. dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. - dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia rozumianym jako: a. są właścicielami lub mają zapewniony dostęp do minimum 2 środków transportu dostosowanych do załadunku i przewozu kontenerów o pojemności 10m3. b. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w ilości minimum 2 kierowców do obsługi w/w pojazdów. Wykonawcy składający wspólną ofertę winni wykazać ,że warunek dla potencjału technicznego i kadrowego spełniają łącznie podmioty składające wspólną ofertę. Zamawiający warunek ten będzie sprawdzał na podstawie dokumentów: a. wykazu sprzętu do wykonania zamówienia b. wykazu osób ,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ust. 1 i 2. 2. Zamawiający spełnianie pozostałych warunków udziału w postępowaniu będzie oceniał na podstawie : ·oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia; nie spełnia/.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych należy przedstawić w ofercie niżej wymienione dokumenty: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. c. wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu jakim dysponuje Wykonawca d. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie; e. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.labowa.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łabowa Łabowa 38 Pokój Nr 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łabowa Łabowa 38 Pokój Nr 8 (Sala posiedzeń).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opróżnianie koszy ulicznych na terenie Gminy Rogoźno w 2025 roku
- "Całoroczne utrzymanie dróg w mieście Terespol w roku 2025 z podziałem na 3 zadania:
- Usługi bieżącego utrzymania grobów i cmentarzy wojennych na obiektach grobownictwa wojennego usytuowanych na terenie gminy miejskiej Bydgoszcz
- Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej i parkowej na terenie miasta Gołdap - rejon nr 1
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" w Szczecinie przy ul. Kruczej 17
- Odbiór transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Ulhówek w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.