Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-16
Włocławek: Budowa placu zabaw przy Zespole Szkół nr 11 we Włocławku wraz z dostawą i
montażem wyposażenia placu w ramach Programu Radosna Szkoła.
Numer ogłoszenia: 244206 - 2011; data zamieszczenia: 16.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 11 , ul. Papieżka 89, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 233 12 33, faks 54 233 12 33.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://zs11.edukacja.wloclawek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placu zabaw przy Zespole Szkół nr 11 we Włocławku wraz z dostawą i montażem wyposażenia placu w ramach Programu Radosna Szkoła..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem budowę placu zabaw przy Zespole Szkół nr 11, zlokalizowanym we Włocławku przy ul. Papieżka 89, wraz z dostawą i montażem wyposażenia placu w ramach Programu Radosna Szkoła. Zakres prac: 1. wytyczenie placu, 2. humusowanie i wywóz materiału, 3. wykonanie makroniwelacji terenu, 4. fundamentowanie urządzeń; 5. wykonanie podbudowy dla nawierzchni syntetycznej, 6. ustawienie krawężników, 7. wykonanie nawierzchni syntetycznej (bezpiecznej), 8. lokalizację elementów małej architektury: urządzeń do zabaw dla dzieci, wraz z elementami towarzyszącymi, takimi jak: kosze na śmieci, ławeczki, itp., 9. wykonanie nawierzchni zielonej. Roboty będą wykonywane na podstawie zgłoszenia robót budowlanych. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 1. dokumentacją projektową, stanowiącą załącznik nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz 2. specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącą załącznik nr 10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz 3. obowiązującymi przepisami prawa i normami. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty na prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu planowanej inwestycji na działce o numerze 39/1 (KM 104); obręb Włocławek; przy ulicy Papieżka 89 we Włocławku..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w realizacji robót budowlanych, związanych z wykonaniem i wyposażeniem placu zabaw z bezpieczną nawierzchnią syntetyczną, a w szczególności wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej, polegającej na wykonaniu i wyposażeniu placu zabaw z bezpieczną nawierzchnią syntetyczną, o wartości co najmniej 80.000,00 złotych brutto
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien dysponować potencjałem kadrowym - własnym lub wyrażającym gotowość do współpracy - zdolnym do wykonania zamówienia, spośród których co najmniej 1 osoba posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy - na okres wykonywania zamówienia - osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie V.I. ppkt 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, które będą mogły być dokonane w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji: 1) udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia); 2) zmiana urządzeń do zabaw dla dzieci, wymienionych i opisanych w dokumentacji projektowej, na urządzenia do zabaw dla dzieci o parametrach równoważnych lub wyższych może nastąpić wyłącznie w przypadku wycofania z produkcji lub zaprzestania produkcji przez producenta urządzeń do zabaw dla dzieci, wymienionych i opisanych w dokumentacji projektowej. Zamawiający zastrzega jednak, aby zamienne urządzenia do zabaw dla dzieci, dostarczone w wyniku opisanej powyżej sytuacji, posiadały świadectwa, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, certyfikaty i atesty wymienione i opisane w dokumentacji projektowej; 3) przedłużenie terminu zakończenia przedmiotu umowy może nastąpić w przypadkach: a) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących wstrzymanie wykonania przedmiotu umowy w okresie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych - potwierdzone pisemnie przez zamawiającego, przy czym przesunięcie terminu robót nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie, b) wystąpienia okoliczności siły wyższej - jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, c) pisemnego żądania wstrzymania prac skierowanego do Wykonawcy przez Zamawiającego lub wydania zakazu prowadzenia prac przez organ administracji publicznej, o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność. 2. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności takiej zmiany, oraz podpisania przez upoważnionych przedstawicieli stron zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Z wnioskiem o zmianę treści umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający. 4. Wniosek, o którym mowa w treści punktu trzeciego, powinien zawierać uzasadnienie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zs11.edukacja.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół nr 11 we Włocławku; Sekretariat Zespołu Szkół nr 11 we Włocławku; 87-800 Włocławek; ul. Papieżka 89.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2011 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół nr 11 we Włocławku, mieszczący się na parterze budynku Zespołu Szkół nr 11 we Włocławku; 87-800 Włocławek; ul. Papieżka 89.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ulicy Wiejskiej we Włocławku w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa/rekonstrukcja dróg powiatowych".
- Przebudowa ulic Granicznej i Leśnej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rozbudowa ulic Granicznej i Leśnej na odcinkach łączących jednostkę strukturalną Rybnica z wsią Józefowo"
- Kompleksowe utrzymanie czystości w siedzibach prokuratur okręgu włocławskiego.
- KWALIFIKOWANY PRACOWNIK OCHRONY FIZYCZNEJ
- Przebudowa obiektu mostowego w miejscowości Zgłowiączka w ciągu drogi powiatowej nr 2919C Żydowo - Zgłowiączka - Wiktorowo
- Dostawę i montaż klimatyzacji w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie, przy ul. Ogniowej 8/10 we Włocławku.
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane i nasadzenia zieleni wraz z pielęgnacją w 2026r., związanych z realizacją zadania pn.: "Plac Sikorskiego - zielone podwórko w sercu Krakowa!", w ramach BO dzielnic edycja X
- Doposażenie placu zabaw przy Samorządowym Żłobku "Brzozowy gaik" w Jajkowie
- Realizacja II etapu budowy siłowni na wolnym powietrzu w miejscowości Mała Wieś
- Budowa placu zabaw w m. Chyża - etap II.
- Modernizacja placu zabaw przy Żłobku Samorządowym w Rzekuniu
- "Budowa modułowa żłobka w Braniewie" w systemie zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.