eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BartoszyceDokończenie budowy budynku mieszkalnego o łącznej liczbie 24 lokali mieszkalnych zlokalizowanego przy ul. Struga w Bartoszycach woj. warmińsko-mazurskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-07

Bartoszyce: Dokończenie budowy budynku mieszkalnego o łącznej liczbie 24 lokali mieszkalnych zlokalizowanego przy ul. Struga w Bartoszycach woj. warmińsko-mazurskie
Numer ogłoszenia: 244209 - 2007; data zamieszczenia: 07.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. Gen. J. Bema 40/108, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7625236, fax 089 7625236.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs-bartoszyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dokończenie budowy budynku mieszkalnego o łącznej liczbie 24 lokali mieszkalnych zlokalizowanego przy ul. Struga w Bartoszycach woj. warmińsko-mazurskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie budowy budynku mieszkalnego o łącznej liczbie 24 lokali mieszkalnych położonego przy ul. Struga w Bartoszycach, woj. warmińsko-mazurskie na działce nr 4/14. 2. Zakres realizacji zgodnie z dokumentacją obejmuje: a) dokończenie budowy (pod klucz) budynku mieszkalnego wielorodzinnego dwuklatkowego, czterokondygnacyjnego, całkowicie podpiwniczonego wraz z instalacjami wewnętrznymi, przyłączami i zagospodarowaniem terenu. parametry budynku: - powierzchnia zabudowy - 346,32 m2 - powierzchnia użytkowa budynku - 1003,20 m2 - kubatura - 6140,64 m3 b) zagospodarowanie terenu w zakresie: - wykonania, miejsc postojowych, chodnika - budowy przyłączy wodociągowych - budowy przyłączy kanalizacji sanitarnej - budowy przyłączy kanalizacji deszczowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.13.40 - Budownictwo wielorodzinne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 25.000 PLN (słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ Bartoszyce 60 2030 0045 1110 0000 0046 7050 z dopiskiem wadium na dokończenie budowy budynku mieszkalnego przy ul. Struga w Bartoszycach, działka nr. 4/14. 2) W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) Gwarancjach bankowych, 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 ze zm.).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 1) Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; b. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; c. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: c.1.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się zrealizowaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 robót budowlanych, polegających na wybudowaniu obiektów kubaturowych (budynki mieszkalne wielorodzinne, budynki użyteczności publicznej), których kubatura wynosiła nie mniej niż 2.000 m3 dla każdego z tych obiektów ; d. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: d.1.posiadają przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w wysokości co najmniej 10 pracowników i co najmniej 2 pracowników personelu kierowniczego; d.2. wykażą, iż dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują minimum 3 osobami, posiadającymi uprawnienia do prowadzenia robót jako kierownik budowy lub kierownik robót w niżej wymienionych specjalnościach: - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - kierownik budowy; - 1 osoba posiadająca uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych i gazowych - kierownik robót; - 1 osoba posiadająca uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych- kierownik robót. e. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. e.1. posiadają środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 300.000 PLN lub posiadają zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300.000 PLN; e.2. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymaganą minimalną sumę w wysokości 1.000.000 PLN. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów, opisanych powyżej, wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji. 4) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji. 5) Dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa w pkt 4 posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające przynależności tych osób do izby i ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 6) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji. 7) Sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 8) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Uwaga: dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 2 - 9 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Wykonawca złoży formularz ofertowy zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji. 3. Ponadto do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 3.1 Harmonogram rzeczowo - terminowo - finansowy - zgodnie z załącznikami nr 7 i 7a do specyfikacji. Harmonogram musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania inwestycji z ich podziałem na poszczególne elementy, które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego i rozłożeniu na miesiące realizacji inwestycji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany przez Wykonawcę przedstawionego w ofercie harmonogramu w przypadku zaistnienia rozbieżności w założonym i rzeczywistym terminie rozpoczęcia realizacji zadania. 3.2 Oświadczenie wykonawcy o zobowiązaniu się do ubezpieczenia budowy na kwotę brutto zaoferowaną w przetargu, z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi i scedowania prawa z tytułu polisy na Bank Gospodarstwa Krajowego w Białymstoku zgodnie z załącznikiem nr 8 do specyfikacji. 3.3 Zaakceptowany przez wykonawcę projekt umowy stanowiący załącznik nr 9 do specyfikacji. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 5. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy złożyć pełnomocnictwo wraz z zakresem umocowania, podpisane przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 6. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W takim przypadku należy złożyć wraz z ofertą pełnomocnictwo z zakresem umocowania. Pełnomocnictwo winno określać także Wykonawców, którzy ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia wraz z określeniem wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia. Uwaga: w przypadku pełnomocnictw mogą być one przedstawione w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do złożenia dokumentów wymienionych w pkt 1 ppkt 1, 2, 7, 8 i 9, a dokumenty wymienione w pozostałych punktach muszą złożyć Wykonawcy, których te dokumenty dotyczą, w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie. 8. Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom realizację części przedmiotu zamówienia, ma obowiązek wskazać tę część zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do specyfikacji. 9. Zamawiający zastrzega, że nie można powierzyć dla podwykonawcy robót z zakresu branży budowlanej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lokum-bartoszyce.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: LOKUM sp. o. o. ul. Jagiellończyka 9 11-2 00 Bartoszyce sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2007 godzina 10:00, miejsce: LOKUM sp. o. o. ul. Jagiellończyka 9 11-2 00 Bartoszyce sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.