To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-12-07
Poznań: Wykonanie badania satysfakcji klienta Urzędu Miasta Poznania oraz niektórych Miejskich Jednostek Organizacyjnych ze świadczonych usług wraz z jego oczekiwaniami
Numer ogłoszenia: 244212 - 2007; data zamieszczenia: 07.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 206315 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Poznań, Plac Kolegiacki, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785210, fax 061 8785210.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie badania satysfakcji klienta Urzędu Miasta Poznania oraz niektórych Miejskich Jednostek Organizacyjnych ze świadczonych usług wraz z jego oczekiwaniami.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: a) opracowanie założeń metodologicznych badania; b) opracowanie narzędzia badawczego - kwestionariusza wywiadu w zakresie obejmującym: - dostępność dla klienta pracownika Urzędu Miasta Poznania;Miejskiej Jednostki Organizacyjnej, -dostępność oraz przejrzystość informacji (forma papierowa, portale zewnętrzne, inne formy komunikacji z Klientem, - skuteczność działania (w tym szybkość i sprawność załatwiania sprawy), -uprzejmość, -etyka urzędnika, -kompetencje, -estetyka miejsc, -zaangażowanie w prowadzoną sprawę, -sposób zachowania; c) dobór próby do badań (ogólna liczebność próby: min=1000 osób przy zachowaniu próby reprezentatywnej dla każdego badanego wydziału Urzędu Miasta Poznania; Miejskiej Jednostki Organizacyjnej ); d) pilotaż - sprawdzenie poprawności narzędzia badawczego; e) badanie terenowe - indywidualne wywiady przeprowadzone w oparciu o standaryzowany i zaakceptowany przez Zamawiającego kwestionariusz wywiadu metodą face to face w siedzibach wydziałów Urzędu Miasta Poznania i Miejskich Jednostkach Organizacyjnych, f) opracowanie statystyczne danych uzyskanych w trakcie badań (całościowe, a także w odniesieniu do każdego badanego Wydziału Urzędu Miasta; Miejskiej Jednostki Organizacyjnej z wykorzystaniem programu Excel wraz z tabelą wyników zebranych podczas badania, wykresy, korelacje itp.); g) opracowanie raportu z badań (wersja elektroniczna - z wykorzystaniem programu Word i Excel), który będzie zawierał: -kwestionariusz w oparciu o który prowadzone były wywiady z klientami; -analizę statystyczną:; -opis badania wraz z informacją o metodologii; -wnioski z badania - całościowe, a także w odniesieniu do każdego badanego Wydziału Urzędu Miasta; Miejskiej Jednostki Organizacyjnej - zgodnie z załącznikiem. h) przygotowanie prezentacji (w programie Power Point) podsumowującej badanie wraz z wnioskami końcowymi i przedstawienie jej Zamawiającemu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.13.11.00 - Usługi w zakresie ankiet Kod CPV wg słownika 2008: 79.31.10.00 - Usługi w zakresie ankiet .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 24590 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM BADAŃ STOSOWANYCH ULTEX ANKIETER SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM BADAŃ STOSOWANYCH ULTEX ANKIETER SP. Z O.O.
- Centrum Badań Stosowanych Ultex Ankieter Sp. z o.o., ul. Reymonta 27/6, 60-791 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 14700
- Oferta z najniższą ceną: 14700 / oferta z najwyższą ceną: 22000
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Świadczenie usługi hotelarskiej, gastronomicznej oraz wynajmu sali konferencyjnej w ramach organizowanej XII Konferencji Ekonomiczno-Leśnej "Współczesne wyzwania komunikacji społecznej w leśnictwie".
- Dokumentacja projektowa rozbiórki istniejącego i budowy nowego wiaduktu w ciągu drogi krajowej nr 92 w miejscowości Słupca
- Produkt leczniczy Talkwetamab w ramach Programu Lekowego B.54 LECZENIE CHORYCH NA SZPICZAKA PLAZMOCYTOWEGO
- Sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Doświetlenie przejść dla pieszych na terenie Poznania realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj - 10 lokalizacji
- Dostawa artykułów higienicznych papierowych oraz podajników dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.