Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-11
Izbica Kujawska: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Gaj gmina Izbica Kujawska na odcinku 1.088 km, tj. od km 0+000 do km 1+088 realizowanej z budżetu gminy
Numer ogłoszenia: 24422 - 2009; data zamieszczenia: 11.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Izbicy Kujawskiej , ul. Piłsudskiego 32, 87-865 Izbica Kujawska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2865009, faks 054 2865009 wew. 14.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugim-izbicakuj.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Gaj gmina Izbica Kujawska na odcinku 1.088 km, tj. od km 0+000 do km 1+088 realizowanej z budżetu gminy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Gaj gmina Izbica Kujawska na odcinku 1.088 km, tj. od km 0+000 do km 1+088 realizowanej z budżetu gminy 2. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą dokumentacji projektowej, dołączonej do Specyfikacji, tj.: 1) Opis techniczny - projekt budowlany 2) Rysunki konstrukcyjne, profile 3)Przedmiar robót. 4) Kosztorys ofertowy 5) szczegółowe specyfikacje techniczne.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 . Spełnienie wymaganych warunków opisanych w rozdziale 7 SIWZ będzie dokonywane na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w rozdziale 8 SIWZ, metodą spełnia nie spełnia wymaganych dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Wykonawca złoży wypełniony i podpisany formularz ofertowy, z wykorzystaniem wzoru - załącznika nr 1, 2.Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określone przepisami art.22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiący załącznik nr 2, 3.Wykonawca złoży do oferty projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3, na którym złoży parafkę na ostatniej stronie projektu umowy, co pozwoli uznać zamawiającemu, iż tym samym akceptuje projekt umowy. 4.Wykonawca złoży do oferty wycenę w oparciu o przedmiar robót, wzór - załącznik nr 4, oraz koszt obsługi geodezyjnej w trakcie przebudowy drogi, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zał. nr 5 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 24 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 3.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 6.Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 7.Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 8. wykazu osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 9.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. a Wykonawca złoży do oferty dokument posiadania uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, b Wykonawca złoży do oferty zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, aktualne na dzień składania ofert. 3.1. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 10.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VII pkt. 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3.2 Dokumenty, o których mowa w pkt. 10 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 10. ust. 1 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w pkt.10. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.Forma dokumentów. Wykonawca złoży dokumenty według swojego wyboru, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 5.Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja). 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.Pełnomocnictwo upoważnienie wystawione zgodnie z wymogami prawa polskiego, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów winno być dołączone do oferty. 4.Jeden z partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony jako partner kierujący (lider). 5.Pełnomocnictwo dla swej ważności winno być złożone w formie pisemnej wraz z zakresem zadań, do których pełnomocnik został upoważniony przez Wykonawcę. 6.Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający żąda od tych wykonawców złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Zgodnie z określoną w art. 9 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych umowa lub porozumienie, które regulują zasady współpracy podmiotów wchodzących w skład konsorcjum, dla swej ważności winno być złożone w formie pisemnej. 7.Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy, chyba, że konsorcjum ma opierać się na umowie spółki cywilnej, wówczas odpowiedzialność ta wynika z art.864 Kodeksu Cywilnego. 8.W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów, wystarczy, by oferta tych Wykonawców została podpisana przez upoważnionego przedstawiciela lub przez wszystkich partnerów. 5.1. Dokumenty składane przez każdego partnera z osobna: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określone przepisami art.22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiący załącznik nr 2 3.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 4.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 5.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 6.Dokumenty Stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. a/Wykonawca złoży do oferty dokument posiadania uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, b/Wykonawca złoży do oferty zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, aktualne na dzień składania ofert. 5.2.Dokumenty składane wspólnie przez wszystkich partnerów: 1.Pełnomocnictwo upoważnienie identyfikujące wykonawców wchodzących w skład oferty wspólnej, podpisane przez wszystkich z partnerów, 2.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy przez upoważnionego przedstawiciela lub wszyskich z partnerów , z wykorzystaniem wzoru - załącznika nr 1, 3.Wykonawca parafuje ostatnią stronę umowy, stanowiącej załącznik nr 3, tym samym akceptuje projekt umowy. 4.Wykonawca złoży do oferty wycenę w oparciu o przedmiar robót, wzór - załącznik nr 4, oraz koszt obsługi geodezyjnej w trakcie przebudowy drogi, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zał. nr 5.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugim-izbicakuj.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Izbicy Kujawskiej,
Ulica: Piłsudskiego 32,
Kod, miejscowość: 87 - 865 Izbica Kujawska,
Pokój: 20 I piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Izbicy Kujawskiej, Ulica: Piłsudskiego 32, Kod, miejscowość: 87 - 865 Izbica Kujawska, Pokój: 15 /sekretariat/ - I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa ul. Boh. Monte Cassino, ul. Wyszyńskiego i ul. Kołłątaja w Sokółce wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.