Ogłoszenie z dnia 2011-09-13
Poznań: Świadczenie usług utrzymania czystości powierzchni wewnętrznych w budynkach , powierzchni terenów utwardzonych będących w rejonie działania Wojskowego Zarządu Infrastruktury w Poznaniu - Wojskowa Administracja Koszar - Powidz ul Witkowska 8
Numer ogłoszenia: 244249 - 2011; data zamieszczenia: 13.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu, ul. Kościuszki 92/98, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8573323, faks 061 8572727, 8572489.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług utrzymania czystości powierzchni wewnętrznych w budynkach , powierzchni terenów utwardzonych będących w rejonie działania Wojskowego Zarządu Infrastruktury w Poznaniu - Wojskowa Administracja Koszar - Powidz ul Witkowska 8.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług utrzymania czystości powierzchni wewnętrznych w budynkach , powierzchni terenów utwardzonych będących w rejonie działania Wojskowego Zarządu Infrastruktury w Poznaniu - Wojskowa Administracja Koszar - Powidz ul Witkowska 8.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.21.00 - 74.25.21.00 74.73.10.00 - 74.73.10.00 74.73.59.00 - 74.73.59.00 74.75.00.00 - 74.75.00.00 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.31.10.00 - Usługi utrzymania ogródków ozdobnych 77.31.21.00 - Usługi odchwaszczania 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.31.50.00 - Usługi w zakresie siewu 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów 90.21.00.00 - 90.21.00.00 90.21.10.00 - 90.21.10.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
- IMPEL CLEANING Sp z.o.o., ul Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 208199,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 251029,18
Oferta z najniższą ceną: 251029,18 / Oferta z najwyższą ceną: 251029,18
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Z uwagi na przedłużające się postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego w sprawie o udzielenie zamówienia na świadczenie usług utrzymania czystości powierzchni wewnętrznych w budynkach powierzchni utwardzonych i zielonych oraz odśnieżania dachów budynków, bocznic kolejowych będących w rejonie działania WZI w Poznaniu - nr sprawy 96/WZI/11/WE koniecznym jest udzielenie zamówienia uzupełniającego dla dotychczasowego Wykonawcy w/w zakresie celem zapewnienia ciągłości świadczenia usług sprzątania do czasu zawarcia nowej umowy w ramach przetargu nieograniczonego na przedmiotowe usługi zapewniające realizacje zadań przez Zarząd określonych na podstawie Decyzji nr 32/MON z dn. 11 lutego 2011r.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i sukcesywna na żądanie dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu .
- Przegląd (kontrola), konserwacja urządzeń/instalacji klimatyzacyjnych, wentylacyjnych oraz kurtyn powietrznych wg części
- dostawa produktu leczniczego immunoglobuliny końskiej przeciw ludzkim limfocytom.
- Zakup aparatury medycznej niezbędnej do podstawowej opieki medycznej pacjentów na Oddziale Chirurgii Jednego Dnia
- Rewaloryzacja parku Czarneckiego 1 etap.
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla Urzędu Miasta Poznania
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie porządku i czystości na drogach, ulicach, ciągach pieszych oraz utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Lubomierz
- Koszenie traw i grabienie liści na terenach zieleni miejskiej i cmentarzy
- Koszenie poboczy i zieleńcy dróg powiatowych na terenie powiatu myślenickiego w 2025 r.
- "Koszenie samosiewów na gruntach gminnych, w pasach drogowych, utrzymanie rowów melioracyjno - odwadniających na terenie Gminy Libiąż w 2025 roku."
- "Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w okresie od 01.05.2025 r. - 31.10.2025 r.".
- Koszenie trawy, wycinka samosiewek z poboczy, rowów i skarp
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.