Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-25
Białystok: Dostawy odczynników wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych oraz analizatora pasków do moczu PN-32/14/14
Numer ogłoszenia: 244255 - 2014; data zamieszczenia: 25.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku , ul. J. Waszyngtona 17, 15-274 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7450595, faks 085 7450595.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.udsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy odczynników wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych oraz analizatora pasków do moczu PN-32/14/14.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy odczynników wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych oraz analizatora pasków do moczu. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części: część I - Dostawy odczynników wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych; część II - Dostawy odczynników wraz z dzierżawą analizatora pasków do moczu.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wymagane jest wadium w kwocie: część I - 4 399,00 zł; część II - 2 736,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Dokładny opis -zestawienie parametrów technicznych analizatora zgodnie z załącznikiem nr 7 (dotyczy części I zamówienia) oraz załącznikiem nr 8 do SIWZ (dotyczy części II zamówienia). 2. Oryginalne dane techniczne producenta analizatora. 3. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanego analizatora do obrotu zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z dnia 17.06.2010r. Nr 107 poz. 679): 3.1. Deklaracja zgodności wytwórcy; 3.2. Certyfikat jednostki notyfikowanej (dotyczy klas wyrobu medycznego określonych w art. 29 ust. 5 ustawy o wyrobach medycznych). 4. Oświadczenie o wprowadzeniu przedmiotu zamówienia do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z dnia 17.06.2010r. Nr 107 poz. 679), zawierające zobowiązanie Wykonawcy do dostarczenia kopii ww. dokumentów na każde żądanie Zamawiającego (dotyczy odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych oraz materiałów i części zużywalnych). W przypadku gdy przedmiot zamówienia nie został zakwalifikowany jako wyrób medyczny, należy przedłożyć stosowne oświadczenie.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Sporządzony przez wykonawcę Formularz Oferty. 2. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.2) - punktor 2, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień - w oryginale lub poświadczone notarialnie. 3. Oświadczenie o substancjach niebezpiecznych, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Karty charakterystyki niebezpiecznych substancji chemicznych (w przypadku odczynników, kalibratorów i materiałów kontrolnych z zawartością substancji toksycznych) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć niezwłocznie po podpisaniu umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - walory użytkowe analizatora - 30
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Ceny jednostkowe, ustalone w ofercie nie ulegną zmianie przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Po upływie tego okresu dopuszcza się następujące zmiany cen jednostkowych brutto: a) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, wprowadzonej odpowiednim aktem prawnym - zmianie ulegnie wyłącznie kwota VAT w stopniu wynikającym z wprowadzonej zmiany, przy zachowaniu stałej ceny netto; b) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; c) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2. W przypadku zmian określonych w ust. 1 pkt b) i c) Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, przedkładając odpowiednie dokumenty potwierdzające zasadność złożenia takiego wniosku. Wykonawca winien wykazać ponad wszelką wątpliwość, że zaistniała zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania zamówienia oraz określić stopień, w jakim wpłynie ona na wysokość wynagrodzenia. W przypadku uznania przez Zamawiającego zasadności wprowadzenia zmian do umowy, Strony zobowiązują się pokryć podwyżkę wynagrodzenia w równym stopniu (po 50% udokumentowanej zmiany wysokości wynagrodzenia). 3. Strony dopuszczają następujące zmiany w umowie: - w zakresie nazwy handlowej odczynnika, kalibratora, materiału kontrolnego oraz materiału i części zużywalnej; - w zakresie sposobu konfekcjonowania i związanej z tym zmiany liczby opakowań; - w sytuacji, gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez producenta zmodyfikowany produkt, powodujący wycofanie dotychczasowego, o tożsamych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie. 4. Zmiany określone w ust. 3 wymagają dla swej ważności zgody drugiej strony oraz zachowania formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://udsk.pl/zp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku, ul. J. Waszyngtona 17, 15-274 Białystok, Sekcja zamówień publicznych, pok. 60007.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku, ul. J. Waszyngtona 17, 15-274 Białystok, Kancelaria, pok. 6124.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy odczynników wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Odczynniki, kalibratory, materiały kontrolne oraz materiały i części zużywalne na przewidywaną liczbę badań w okresie 4 lat: a) Gazometria, oxymetria, wapń zjonizowany - 18 000 badań; b) Elektrolity (Na+, K+, Cl-) - 2 000 badań. 2. Dzierżawa analizatora parametrów krytycznych w okresie 48 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. walory użytkowe analizatora - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy odczynników wraz z dzierżawą analizatora pasków do moczu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Odczynniki, kalibratory, materiały kontrolne oraz materiały i części zużywalne na przewidywaną liczbę badań w okresie 4 lat: a) Testy paskowe do analizy moczu 10-parametrowe (ciężar właściwy, pH, krew, leukocyty, białko, glukoza, bilirubina, urobilinogen, azotyny, ketony) - 96 000 badań; b) Roztwór kontrolny - 450 badań. 2. Dzierżawa analizatora pasków do moczu w okresie 48 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. walory użytkowe analizatora - 30
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Wykonanie, dostawa i montaż 18 tablic inf-pamiątkowych oraz 2 tablic edukacyjnych dot. realizacji projektu pn. "Rozbudowa zrównoważonego systemu gospodarowania wodami opadowymi w Białymstoku"
- Dostawę mikroskopu pomiarowego wraz z wyposażeniem stanowiska i oprogramowaniem ZK-DZP.262.32.2025
- Obsługa weterynaryjna Schroniska dla Zwierząt "Dolina Dolistówki" w Białymstoku - uzupełnienie
- Kompleksowe usługi polegające na przeglądzie i konserwacji dźwigów, prace remontowe oraz przeglądy specjalne dźwigów w obiektach Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.28.2025
- Wymiana pokrycia dachowego Inspektoratu ZUS w Sokółce
- Wykonanie opisów stanu i opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych (6.2025)
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy testów do badań mikrobiologicznych
- Dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- Sukcesywna dostawa odczynników do oznaczania antygenów grzybiczych wraz z dzierżawą czytników i akcesoriów niezbędnych do przeprowadzenia reakcji
- Dostawa odczynników i akcesoriów do diagnostyki laboratoryjnej dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Sukcesywne dostawy podstawowych odczynników chemicznych, materiałów filtracyjnych i materiałów laboratoryjnych
- Sukcesywna dostawa odczynników na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 2 części
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.