eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódźdostawa sprzętu rehabilitacyjnego - nr sprawy ZP/11/2007r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-07

Łódź: dostawa sprzętu rehabilitacyjnego - nr sprawy ZP/11/2007r.
Numer ogłoszenia: 244261 - 2007; data zamieszczenia: 07.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej Łódź-Polesie, ul. Pogonowskiego 90, 90-569 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6376450, 6376500, fax 042 6371373.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozlodzpolesie.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu rehabilitacyjnego - nr sprawy ZP/11/2007r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa (zakup) sprzętu rehabilitacyjnego wykazanego w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia niniejszego postepowania, fabrycznie nowego, z dostawą do jednostek organizacyjnych Zamawiającego zlokalizowanych na terenie miasta Łodzi (dzielnica Polesie) oraz zainstalowanie i przeszkolenie personelu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 11.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, e) zaoferują sprzęt fabrycznie nowy z datą produkcji maksimum I półrocze 2007r. f) zapewnią bezpłatny serwis gwarancyjny z reakcją na zgłoszenie w ciągu 24h oraz serwis pogwarancyjny., g) w przypadku braku możliwości natychmiastowej naprawy w okresie gwarancji, na żądanie Zamawiającego, zapewnią sprzęt zastępczy, h) posiadają punkt serwisowy zlokalizowany na terenie województwa łódzkiego lub oddalony nie więcej niż 200 km od siedziby Zamawiającego, i) na oferowany sprzęt udzielą minimum 12-to miesięcznej gwarancji, j) wyrażą zgodę na dokonanie zapłaty w terminie 30-tu dni liczonym od dnia dostarczenia sprzętu oraz faktury, k) akceptują w całości wzór umowy, l) spełnią wymogi określone w niniejszej specyfikacji i w ustawie - Prawo zamówień publicznych. Oceny spełniania tych warunków zamawiający dokona na podstawie złożonych dokumentów oraz oświadczeń, metodą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w punkcie nr 6 specyfikacji, zamawiający żąda załączenia do oferty oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów a) oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji (dot. art. 22 ustawy), b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) dokumenty potwierdzające, że oferowany wyrób posiada dopuszczenie do obrotu i do używania oraz oznakowanie znakiem CE - zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 869 z późniejszymi zmianami), d) katalogi wraz z opisami technicznymi oferowanych wyrobów w języku polskim zawierające informacje mogące potwierdzić spełnianie wymagań technicznych określonych w wykazie stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji, e) dokument określający zasady świadczenia usług serwisowych, f) wykaz punktów serwisowych zlokalizowanych na terenie województwa łódzkiego lub oddalonych nie więcej niż 200 km od siedziby Zamawiającego, g) oryginał lub notarialnie potwierdzoną kserokopię pełnomocnictwa dla osoby lub osób podpisujących ofertę - upoważnionej/ych do składania woli i do podejmowania zobowiązań w mieniu wykonawcy, jeżeli upoważnienie takie nie wynika z dokumentów rejestracyjnych firmy/działalności. Pełnomocnictwo winno jednoznacznie wskazywać osobę lub osoby pełnomocnika poprzez wskazanie jego podstawowych danych identyfikacyjnych, Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Polski, składa dokumenty wg zasad określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 12 maja 2006r. (Dz. U. z 2006r. , Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozlodzpolesie.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej Łódź-Polesie ul. Pogonowskiego 90 90-569 Łódź.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2007 godzina 12:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, sekretariat, II piętro, pok. nr 21..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Laser biostymulacyjny - szt. 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: do wykonywania procedur terapeutycznych dwusondowy. Sondy punktowe o pracy ciągłej i impulsowej. Parametry światła czerwonego min. 650 nm /50mW, światła podczerwonego min. 800/nm/400mW. Dodatkowo aplikator skanujący R + IR 50mW + 400mW. Urządzenie powinno być przystosowane do pracy ciągłej (długi czas pracy, duża ilość pacjentów w systemie dwuzmianowym i duża rotacja obsługi) i wyposażone w 2 pary okularów ochronnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rower treningowy - szt. 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: z elektromagnetycznym systemem hamowania, pomiarem czasu i pulsu. Zakres obciążenia od 25÷400W. Obciążenie wagowe min. 150 kg. Wykonany z elementów trwałych o dużej wytrzymałości, przystosowane do pracy ciągłej (długi czas pracy, duża ilość pacjentów w systemie dwuzmianowym i duża rotacja obsługi).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Aparat do drenażu - szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: służący do uciskowego masażu sekwencyjnego, wyposażony w: - 2 mankiety uciskowe 5-cio komorowe dla kończyn górnych, - 2 mankiety uciskowe 5-cio komorowe dla kończyn dolnych, - pas biodrowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Aparat do magnetoterapii - szt. 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: generujący pulsujące pole niskiej częstotliwości, z leżanką i podnośnikiem, wyposażony w 3 aplikatory szpulowe o średnicach: 550mm, 315mm, 200mm. Podnośnik powinien być przystosowany do aplikatora o średnicy 550mm. Aparat wyposażony w 2 niezależne obwody zabiegowe..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Aparat do terapii impulsowym polem elektromagnetycznym - szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wielkiej częstotliwości, w wyniku którego uzyskuje się efekt termiczny i atermiczny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dwuobwodowy aparat do elektroterapii - szt. 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Generowane prądy: diadynamiczne, prąd stały, kotza, prądy średniej częstotliwości, Traeberta, prąd faradyczny, prądy typu TENS: asymetryczny, symetryczny, interwałowy, falujący, wybuchowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Aparat do terapii ultradźwiękami dwugłowicowy 1 i 5 cm2 - szt. 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prądy o częstotliwości 1MHz i 3MHz. Fala stała i pulsująca. Głowice przystosowane do zabiegów w wodzie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Lampa SOLLUX statywowa - szt. 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: z płynną regulacją mocy, wyłącznikiem czasowym i filtrami (fiolet, czerwień).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Tablica do ćwiczeń manualnych dłoni z oporem - szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tablica typ TB/0 do ćwiczeń manipulacyjnych ręki z dawkowanym oporem, masa 12 kg, wyposażona w 4 obciążniki ze skóry..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Leżanka - szt. 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drewniana, tapicerowana, wymiary 185 x 65 cm, wysokość 70cm, z regulowanym zagłówkiem i otworem na twarz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Ławeczka gimnastyczna - szt. 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szwedzka, o długości 2 m.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.