Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-10
Wrocław: Wykonanie geodezyjnego wytyczenia punktów charakterystycznych projektowanej osi rzek wraz z założeniem i niwelacją roboczych znaków wysokościowych oraz podziałów geodezyjnych i ustalenia granic prawnych działek w ramach realizowanych zadań:
Śląski Rów - zadanie 3
- odbudowa i modernizacja koryta rzeki, przepompownia gm. Góra,
Śląski Rów - zadanie 4
- odbudowa i modernizacja koryta rzeki, przepompownia gm. Góra,
Kalinówka - odbudowa i modernizacja koryta rzeki, gm. Góra
Numer ogłoszenia: 244292 - 2012; data zamieszczenia: 10.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu , al. J. Matejki 5, 50-333 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3226681 do 83, faks 071 3227929.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie geodezyjnego wytyczenia punktów charakterystycznych projektowanej osi rzek wraz z założeniem i niwelacją roboczych znaków wysokościowych oraz podziałów geodezyjnych i ustalenia granic prawnych działek w ramach realizowanych zadań: Śląski Rów - zadanie 3 - odbudowa i modernizacja koryta rzeki, przepompownia gm. Góra, Śląski Rów - zadanie 4 - odbudowa i modernizacja koryta rzeki, przepompownia gm. Góra, Kalinówka - odbudowa i modernizacja koryta rzeki, gm. Góra.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, wytyczenia punktów charakterystycznych projektowanych osi rzek na długości łącznej ok. 6,616 km wraz z założeniem i niwelacją 34 szt. roboczych znaków wysokościowych (reperów) na całej długości wytyczanych odcinków rzek oraz podziałów geodezyjnych dla 60 działek i ustalenia granic prawnych odnośnie 3 działek przejmowanych w całości, w ramach realizacji zadań inwestycyjnych: Śląski Rów - zadanie 3 - odbudowa i modernizacja koryta rzeki, przepompownia gm. Góra, Śląski Rów - zadanie 4 - odbudowa i modernizacja koryta rzeki, przepompownia gm. Góra, Kalinówka - odbudowa i modernizacja koryta rzeki, gm. Góra..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5, 70.00.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca, który składa ofertę na dowolną części lub całość zamówienia, posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie jeżeli wykaże, że wykonał (decyduje data odbioru końcowego) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonał co najmniej 0,500 km (na długości łącznej) robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych tj.: regulacja rzek, budowa wałów, dróg, linii kolejowych oraz innych obiektów liniowych. Wykonawca, który składa ofertę na Część 2 zamówienia dodatkowo musi wykazać, że wykonał 40 podziałów geodezyjnych działek wraz uzyskaniem ostatecznych decyzji zatwierdzających ich podział.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca, który składa ofertę dla dowolnej części lub całości zamówienia, dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeśli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą przewidzianą do realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia w zakresie geodezyjnej obsługi inwestycji - określone w art. 43 pkt 4 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 193, poz. 1287 z późn. zm). Wykonawca, który składa ofertę na Część 2 zamówienia dodatkowo musi wykazać, że dysponuje co najmniej jedną osobą przewidzianą przy realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia w zakresie rozgraniczeń i podziałów nieruchomości oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych - określone w art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz.U. z 2010r., Nr 193, poz. 1287 z późn. zm).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykonawca, który polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków zobowiązany jest przedstawić i załączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2. W przypadku, jeżeli Wykonawcy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, to muszą ustanowić pełnomocnika (zwanego w dalszej części Pełnomocnikiem) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy, jeżeli zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć, ani im zapobiec. Za przyczynę uzasadniającą dokonanie zmiany postanowień umowy Strony uznają w szczególności opóźnienie spowodowane następującymi okolicznościami: 1) klęski żywiołowe; 2) warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie usługi; 3) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy jako następstwo działania organów administracyjnych; 4) zmiany będące następstwem zdarzeń losowych; 5) siła wyższa, uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy; 6) okoliczności spowodowane tokiem związanego z przedmiotem umowy postępowania administracyjnego, sądowo - administracyjnego, sądowego lub egzekucyjnego w tym bezczynnością organów. 2. Wystąpienie okoliczności, o których mowa w ust. 1 stanowi podstawę dla dokonania przez Strony stosownej zmiany postanowień umowy w zakresie przedłużenia terminu do wykonania przedmiotu umowy. 3. Podjęcie uzgodnień w przedmiocie zmiany postanowień umowy wymaga pisemnego wniosku jednej ze Stron zawierającego wskazanie przyczyny uzasadniającej zmianę, jej uzasadnienie i ewentualnie opis wpływu zmiany na warunki wykonania przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu al. Matejki 5
50-333 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu al. Matejki 5 50-333 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich, Działanie 125, Schemat II Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa przez gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wytyczenie punktów charakterystycznych projektowanych osi rzeki Śląski Rów w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Śląski Rów - zadanie 3 - odbudowa i modernizacja koryta rzeki, przepompownia gm. Góra.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na wykonaniu wytyczenia punktów charakterystycznych projektowanej osi rzeki Śląski Rów dla odcinka zlokalizowanego w obrębie Radosław, gm. Góra na długości około 2,816 km wraz z założeniem i niwelacją 14 szt. roboczych znaków wysokościowych (reperów) w ramach realizacji zadania inwestycyjnego p.n.: Śląski Rów - zadanie 3 - odbudowa i modernizacja koryta rzeki, przepompownia gm. Góra.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5, 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wytyczenie punktów charakterystycznych projektowanych osi rzeki Śląski Rów oraz podział geodezyjny działek w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Śląski Rów - zadanie 4 - odbudowa i modernizacja koryta rzeki, przepompownia gm. Góra.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na wykonaniu wytyczenia punktów charakterystycznych projektowanej osi rzeki Śląski Rów dla odcinka zlokalizowanego w obrębie Radosław i Glinka, gm. Góra na długości łącznej około 3,100 km wraz z założeniem i niwelacją 16 szt. roboczych znaków wysokościowych (reperów) oraz podziałów geodezyjnych dla 60 działek i ustalenie granic prawnych odnośnie 3 działek w ramach realizacji zadania inwestycyjnego p.n.: Śląski Rów - zadanie 4 - odbudowa i modernizacja koryta rzeki, przepompownia gm. Góra.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5, 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wytyczenie punktów charakterystycznych projektowanej osi rzeki Kalinówka w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn: Kalinówka - odbudowa i modernizacja koryta rzeki, gm. Góra.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na wykonaniu wytyczenia punktów charakterystycznych dla odcinka zlokalizowanego w obrębie Łagiszyn, gm. Góra na długości około 0,700 km wraz z założeniem i niwelacją 4 szt. roboczych znaków wysokościowych (reperów) w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn: Kalinówka - odbudowa i modernizacja koryta rzeki, gm. Góra.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5, 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych - sezon I do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak sprawy: WZŻ.DZP/40/2024
- 92.2024 Dostawa Wagi analitycznej na potrzeby Katedry i Zakładu Toksykologii Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Dostawa serwerów i urządzeń sieciowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Rozbudowa sieci bezprzewodowej dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Sukcesywne dostawy nabiału i jaj kurzych do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dokumentacja projektowo-kosztorysowa na modernizację systemów ogrzewania w budynkach przy ul. Lubicka 34, Lubicka 36, Lubicka 38 oficyna, Lubicka 45 oraz Chłopickiego 2 w Toruniu
- Dokumentacja projektowo-kosztorysowa na modernizację systemów ogrzewania w budynkach przy ul. Antczaka 43, Antczaka 45, Klonowica 19/Bydgoska 60, Klonowica 27 oraz Piaskowa 9 w Toruniu.
- Dokumentacja projektowo-kosztorysowa na modernizację systemów ogrzewania w budynkach przy ul. Batorego 26, Grudziądzka 72, Sobieskiego 52, Sobieskiego 52 oficyna, Olbrachta 7 w Toruniu.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ulicy Olchowej w Ostrowie Wielkopolskim
- 2- Opracowanie dokumentacji technicznej wyposażenia bud. mieszkalnych w inst. gazową wraz z inst. w częściach wspólnych, wewn. instalacją w lok. na potrzeby CO, CW oraz innych dla 4 nieruchomości
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa, zmiana sposobu użytkowania i termomodernizacja budynku dawnego gimnazjum wraz z łącznikiem i zagospodarowaniem terenu w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.