Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-17
Bydgoszcz: Dostawa urządzeń i oprogramowania do ucyfrowienia aparatu rentgenowskiego
Bucky Diagnost FS nr 880-1839 wraz z instalacją i uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu.
Numer ogłoszenia: 244294 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy , ul. Karłowicza 26, 85-092 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 341-94-46, faks 0-52 340 02 05.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.womp.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń i oprogramowania do ucyfrowienia aparatu rentgenowskiego Bucky Diagnost FS nr 880-1839 wraz z instalacją i uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń i oprogramowania do ucyfrowienia aparatu rentgenowskiego typu Bucky Diagnost FS nr 880-1839 wraz z instalacją i uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi parametrami technicznymi, warunkami gwarancji, serwisu i szkolenia personelu zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska 48.18.00.00 - Pakiety oprogramowania medycznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2. Ponadto Zamawiający ustala następujący szczegółowy warunek udziału w postępowaniu: Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy o wartości minimum 200.000,00 zł brutto (słownie złotych dwieście tysięcy) każda, odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 1 Ustawy Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków podmiotowych (tj. dokumenty i oświadczenia wskazane w punkcie V ppkt 1 i 3 należy przedłożyć odrębnie w odniesieniu do każdego z Wykonawców wspólnie składających ofertę). Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy wg wzoru określonego w załączniku nr 3, 3) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy wg wzoru określonego w załączniku nr 4, 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wg wzory określonego w załączniku nr 5, 5) dokumenty potwierdzające, że wykazane w wykazie, o którym mowa w pkt 4, dostawy zostały wykonane należycie: 2. W celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: 1) oświadczenie, że oferowany urządzenia są wolne od wad fizycznych i prawnych wg wzoru określonego w załączniku nr 6, 2) dokumenty potwierdzające, że oferowany urządzenia - sprzęt medyczny jest oznaczony znakiem CE, posiada deklaracje zgodności oraz spełnia wymagania zasadnicze oraz może być wprowadzany do obrotu i do używania na terytorium Polski - zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 poz. 896 z późniejszymi zm.), 3) dokumenty (np.: folder, katalog oferowanych urządzeń i oprogramowania, inne materiały informacyjne producenta), potwierdzające parametry urządzeń i oprogramowania. UWAGA: Dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (tj. zgodnie z § 2 rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 z późniejszymi zmianami) uwzględniający zmiany wprowadzone rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. (Dz. U. z 2008r. Nr 188,poz.1155)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.womp.bydgoszcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy, ul. Karłowicza 26, 85-092 Bydgoszcz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2009 godzina 09:30, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy, ul. Karłowicza 26, 85-092 Bydgoszcz, pok. nr 405 (piętro IV)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy" - Etap 1B
- SZPiFP-137-24 Dostawa środków czystości
- Świadczenie usług w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
- "Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Bydgoszczy".
- DOSTAWA AUTOMATYCZNEJ MYJNI DEZYNFEKTOR DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW GIĘTKICH Z KONEKTORAMI PRZYŁĄCZENIOWYMI DO ENDOSKOPÓW FUNKCJONUJĄCYCH W SZPITALU
- SZPiFP-136-24 Dostawa tamponów do osmologii
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Oprogramowanie służącego do -post processingu obrazowania mózgu u chorych na udar niedokrwienny mózgu, oraz oprogramowania do udostępnienia badań obrazowych do konsultacji placówkom zewnętrznym
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Świadczenie kompleksowej obsługi serwisowej systemu informatycznego CliniNET i NetRaad w Instytucie Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie na którą Instytut posiada bezterminową licencję.
- Dostawa kompletnego zestawu aplikacji umożliwiającego przeprowadzenie inwazyjnych zabiegów fluoroskopowych 2D oraz niefluoroskopowych 2D i 3D z modułem sterowania
- dostawa sprzętu j. użytku; materiałów opatrunkowych, nici chirurgiczne; aparatury medycznej.
więcej: Aparatura rentgenowska »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.