eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychNaprawa nawierzchni ulicy Uczniowskiej w Wałbrzychu odcinek od ul. Wrocławskiej do ul. Stacyjnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-17

Wałbrzych: Naprawa nawierzchni ulicy Uczniowskiej w Wałbrzychu odcinek od ul. Wrocławskiej do ul. Stacyjnej
Numer ogłoszenia: 244298 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Komunikacji , ul. Armii Krajowej 35, 58-302 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6414400, 6414408, faks (074) 6414404.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdik.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa nawierzchni ulicy Uczniowskiej w Wałbrzychu odcinek od ul. Wrocławskiej do ul. Stacyjnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest naprawa nawierzchni ulicy Uczniowskiej w Wałbrzychu (odcinek od ul. Wrocławskiej do ul. Stacyjnej) na powierzchni ok. 4.460 m2. Zakres rzeczowy: - frezowanie istniejącej starej nawierzchni, - wyrównanie podbudowy po frezowaniu, - ułożenie nowej nawierzchni z masy asfaltowej grubości 5 cm, - powierzchniowe utrwalenie przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy, b. spełniają wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ, c. dysponują lub będą dysponować niezbędnym do realizacji zamówienia minimum sprzętowym i transportowym: 1. układarka masy bitumicznej, 2. zestaw walców drogowych (ogumiony, wibracyjny, gładki), 3. frezarka, 4. transport samochodowy (min. 4 jednostki do 15 ton), 5. skrapiarka, 6. szczotka mechaniczna lub inne urządzenia czyszczące, d. dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1. minimum jeden pracownik z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych, 2. minimum 1 grupa robocza/ brygada składająca się z minimum 7 pracowników, 3. jeden z pracowników powinien być przeszkolony w zakresie kierowania ruchem na drodze (należy załączyć dokument potwierdzający ukończenia kursu inżynierii ruchu), e. zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (nawierzchnie bitumiczne o łącznej powierzchni co najmniej 2.500 m2). Ocena, czy Wykonawca spełnia przedstawione wyżej warunki udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów (określonych w pkt. 4 SIWZ) potwierdzających spełnienie w/w warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Aktualny odpis/y z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalnosci gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, c. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, d. oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków we właściwym Urzędzie Skarbowym (za okres ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), lub że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub że wstrzymano w całości wykonanie decyzji organu podatkowego, e. oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu we właściwym oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego z opłacaniem opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (za okres ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) lub że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub że wstrzymano w całości wykonanie decyzji właściwego organu, f. wykaz pracowników którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia na terenie miasta Wałbrzycha, zgodnie z pkt 3d SIWZ - należy załączyć kserokopie uprawnień, aktualne zaświadczenia, dokumenty potwierdzające ukończone kursy, g. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia pracowników zdolnych do wykonania zamówienia - Wykonawca załącza tylko wtedy, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. f, wskazał osoby, którymi będzie dysponował, h. wykaz sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu - Wykonawca załącza tylko wtedy, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. h wskazał sprzęt, którym będzie dysponował, j. wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. W wykazie należy podać przedmiot zamówienia, daty wykonania robót, miejsce wykonania, odbiorców robót wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane dokumenty Wykonawca składa zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605 z późn. zm.). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił. a. Wykaz osób uprawnionych do podpisania oferty, umowy i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, b. oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji dokumentacji przetargowej, c. zastrzeżenie Wykonawcy, które informacje zawarte w jego ofercie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania - stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdik.walbrzych.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Komunikacji w Wałbrzychu ul. Armii Krajowej 35 58-302 Wałbrzych, pok. 103, cena 20 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg i Komunikacji w Wałbrzychu ul. Armii Krajowej 35 58-302 Wałbrzych pok. 108, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.